Skyla schreef:Ja, de Hyundai twijfel ik wat omdat de mijne nu al zo vroeg zo'n kosten heeft. En kwa olie drinken zijn onze garage dat dit wat eigen is aan Hyundai helaas. Toyota zijn mijn ouders altijd van tevreden geweest tot idd jaren geleden de rav4 uitkwam en ze zijn gaan testrijden, ze vonden het zo'n teleurstelling. Deels hierdoor dan op de Hyundai overgestapt want ze wilden een suv.
Sure_lee laat zeker weten hoe het testrijden was! Ik ben wel erg benieuwd want ik vind hem ook al een tijdje echt mooi.
De kuga ga ik eens naar zien. Denk niet dat ik die al bekeken heb.
Voordat ik de Santa fe kocht heb ik ook proefgereden in de andere auto's van jouw lijstje. Het waren toen allemaal auto's tot 15.000 euro. De tiguan vond ik het minst fijn rijden. De raf 4 heel goedkoop qua materialen. De tucson zat voor mij niet lekker. Ik ben maar 1.58 en ik kreeg de stoel niet fijn afgesteld.
Gisteren in de Mazda gereden. Hij kan voor mij echt niet tippen aan de Santa Fe. Omdat deze auto rond de 26.000 kost vind ik dan wel dat het een vooruitgang moet zijn. Voor mij was het dat niet.
Ik zat er niet lekker in. De zitting van de stoel is heel kort. Ik mis dan steun. Het stoorde mij de hele tijd. Ik denk niet dat ik daar aan kan wennen.
Ik vind muziek ook heel belangrijk en ik houd van diep geluid en bas. Ik kreeg geen fijn geluid uit de Bose installatie.
Qua rijden verder wel oké maar minder comfortabel dan de Santa fe. Ik vond hem meer zoekerig en wat stugger. Ik had ook minder het idee dat ik in een hoge auto reed. Toen ik weer in mijn Santa Fe stapte was ik weer helemaal blij.
Dus voor mij helaas geen Mazda Cx5.
Ik wil misschien nog kijken wat ik van een BMX x3 vind.
Anders maar weer een Dodge Ram haha.
Dat is tot nu toe de enige auto die ik fijner vond dan de Santa Fe. Maar wel een heel ander kaliber natuurlijk en eigenlijk alleen interessant als je hem zakelijk kunt rijden en een lage catalogus waarde heeft.
Wij vinden het leuk om verschillende auto's te rijden dus meestal worden ze wel weer vervangen na 2 jaar. Dat we de Dodge hebben vervangen hadden we beter niet kunnen doen.