Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
Nina1999 schreef:Heb idd wel wat beters te doen, werk gewoon 50 uur in de week in de vakantie... Maar ga straks naar stal, dus als ik het niet vergeet zal ik het maken en proberen te plaatsen.

. Ze kon hem ook niet opsturen als jij geen adres gegeven had. En ook gewoon ergens gaan kijken, kan je daar op dat moment zeggen ja ik neem hem nee ik neem hem niet... Nina1999 schreef:Ja dus? Doet het er toe of het wel wel of niet meevalt? Het gaat erom dat er steentjes missen, en dat lijkt me vrij duidelijk toch?
Tamara_089 schreef:Er missen inderdaad best veel steentjes!
ik vind het nog redelijk dat je voorstelt de verzendkosten te delen....
Ik persoonlijk zou er geen cent in stoppen....
de personen die hier toch zeggen ach het zijn maar €7 waarom storten die dan niet allemaal een eurootje op de rekening van TS zodat ze het hoofdstel terug kan sturen Jullie blij, TS blij, verkoopster blij!
Snap heel goed dat ze er nog geen euro aan wil spenderen! ze hoopt een goed compleet hoofdstel te kopen met het geld waar ze al zo hard voor werkt... Dan is elke euro die je op zo'n manier kwijt raakt best veel.... zeker als ze de verzorging voor haar paardje zo goed als alleen moet bekostigen.. zijn maar weinig 15-jarige die dit er voor over hebben!
Cowboy55 schreef:Ariannee schreef:ts beloofd elke keer een foto te plaatsen, dit zegt ze al meer dan 4 dagen! Ik geloof ts inmiddels niet meer ik heb het gevoel dat het anders zit. Anders had de foto er allang gestaan.
Benieuwd of je nu in staat bent om excuses aan te bieden samen met een bende anderen.....
, maar ik hoef mijn excuses niet aan te bieden om te vragen om een foto.