Opgelicht bij kopen paard in België: herkent iemand dit?

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Laibadji

Re: Opgelicht bij kopen paard in België: herkent iemand dit?

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-15 16:39

Ben nieuw op bokt! ;) dus is allemaal nog wat zoeken. Ik ben volop op zoek gegaan naar meer info over de verkopers en toen ben ik op deze website gebotst! Ik ben dus blij tijdig verwittigd te zijn!! Want het leek allemaal zo mooi... wat we dus al bizar vonden! Ik heb een filmpje van een paard en een foto. Er staat nog een paard te koop via kapaza. Dit onder reeds vernoemde naam.

Guess_NH

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-15 17:19

Ik ben erg benieuwd naar foto's en filmpjes. Donkerbruine komt overeen met mijn ruin.

BabFer

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-15 15:13

Daar gaan we weer ...
Niet te geloven.
Ik vraag me af hoeveel paarden ze ondertussen al weer verkocht heeft. ;(

Dorine92

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-11-15 18:17

Houdt ze nou nooit op??
Gelukkig is het bij mij goed afgelopen..

Yontheke

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-15 18:55

Onvoorstelbaar dat dit allemaal zo maar kan. Ik blijf nog steeds alle meldingen doorgeven aan onze advocaat dat we toendertijd hebben geraadpleegd.

Urielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-15 05:42

Moderatoropmerking:
Post verwijderd. Svp alleen ervaringen uit eerste hand plaatsen.

XavierB

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-16 09:06

Deze verkoopster heeft weer toegeslagen, ditmaal bij het aankopen van Delmando, het paard van mijn schoonzus. Ik ben hierrond een topic gestart dat de moderatoren van dit forum blijkbaar ongeoorloofd vonden (???) (blijkbaar zijn waarschuwingsposts niet toegelaten).

In ons geval ging het om dezelfde zaak als Guess_NH, maar met een contract waarop zij ook een valse identiteit heeft opgegeven (verkoop paard om een goede thuis, maar uiteindelijk doorverkocht). Wij hebben heel wat gegevens verzameld rond deze personen en wij willen die gerust delen via een privébericht.

Indien je gedupeerd bent: wij hopen zoveel mogelijk mensen samen te brengen, aangezien wij een rechtzaak zullen inrichten tegen deze mensen (in eerste instantie voor valsheid in geschriften).

Mocht iemand dit paard herkennen of recent hebben aangekocht, laat alsjeblief iets weten:

- het is een vijfjarige ruin (kruising 1/2 tuiger; 1/4 arabier; 1/4 appaloosa) die luisterde naar de naam Delmando

Afbeelding

https://41.media.tumblr.com/9bdc2b2040be853d00ac61f4172c0255/tumblr_o3yoruKGrh1v5224go1_1280.jpg

Yontheke

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-16 09:50

Tjah mensen als we niet al onze krachten bundelen en met zijn alle tegelijk aanklacht indienen en deze klachten samen laten komen, gaat er niet veel gebeuren. Alle afzonderlijke klachten zijn niet genoeg. Zeker niet als het grensoverschrijdend gaat want daarvoor zijn de bedragen niet hoog genoeg.

Yontheke

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-16 09:52

Een rechtszaak wilde wij ook proberen maar mevrouw zit meer in het buitenland op de vlucht en zwerft over heel België rond. Die te pakken krijgen voor een dagvaarding is al heel wat en van een kale kip kan je toch niet plukken.

Xavier, jij hebt natuurlijk al een sterker argument met die valsheid in geschriften. Het wordt duidelijk wat te warm onder haar kont. Bij mij tekende ze dan tenminste nog onder haar eigen naam.

Dorine92

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-03-16 11:05

Ik word weer overspoeld met pb's.. dus ze is weer lekker bezig

Laibadji

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-16 14:18

Kunnen jullie geen tv programma inschakelen? In België bestaat dat niet maar ik dacht bij jullie in Nederland wel.

Dorine92

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-03-16 17:18

Laibadji schreef:
Kunnen jullie geen tv programma inschakelen? In België bestaat dat niet maar ik dacht bij jullie in Nederland wel.

Ja klopt ik ben al een tijdje ermee bezig ;) maar hoe meer tips hierover hoe meer kans dat het bij ze in de aandacht komt. Dus bokkers ga vooral tippen

Laibadji

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-16 20:18

Dorine92 schreef:
Laibadji schreef:

Ja klopt ik ben al een tijdje ermee bezig ;) maar hoe meer tips hierover hoe meer kans dat het bij ze in de aandacht komt. Dus bokkers ga vooral tippen

Goed bezig!! }>

Dorine92

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-03-16 20:24

Ja he :D en paard doet t ook super. Loopt nu zzz en eindigt momenteel alleen maar bovenin het klassement *\o/*

Laibadji

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-16 21:17

Dorine92 schreef:
Ja he :D en paard doet t ook super. Loopt nu zzz en eindigt momenteel alleen maar bovenin het klassement *\o/*

*\o/* wauw!!! Goed bezig! Paard is goed terecht gekomen!

XavierB

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-16 22:27

Yontheke schreef:
Een rechtszaak wilde wij ook proberen maar mevrouw zit meer in het buitenland op de vlucht en zwerft over heel België rond. Die te pakken krijgen voor een dagvaarding is al heel wat en van een kale kip kan je toch niet plukken.

Xavier, jij hebt natuurlijk al een sterker argument met die valsheid in geschriften. Het wordt duidelijk wat te warm onder haar kont. Bij mij tekende ze dan tenminste nog onder haar eigen naam.

Inderdaad. Daarom dat ik er echt gebruik van wil maken. Maar het wordt even afwachten wat de advocaat er precies over zegt. In ieder geval zou het geen slecht idee zijn mocht en diverse getuigenissen verzameld worden.