Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
).

miepmiep1 schreef:de pony is in juli al verkocht toen betaalde de mensen al niet.
ja 1 keer na dat ze er al achter aan moest dan weet je toch dat het al moeilijk is en de mensen niet betalen.
toen had het al niet zo uit de hand moeten lopen.
na dat de pony verkocht is zijn we 6 maand verder. en 1 keer betaald. ze had begin oktober er al werk van kunnen.
waar een wil is is een weg
en er lijden meer wegen naar rome dan 1.
en ja het is haar schuld zij koos voor deze mensen zij koos om het zo tedoen. en zij koos er voor om het zo lang telaten lopen.
niet de pony.
lautjuh85 schreef:Stel nou dat ze de pony terug brengen. Ze hebben al €400,- aanbetaald.
Moeten zij die dan weer terug krijgen?
Adil18 schreef:lautjuh85 schreef:Stel nou dat ze de pony terug brengen. Ze hebben al €400,- aanbetaald.
Moeten zij die dan weer terug krijgen?
NEE!!!
Dat geld hoef je niet terug te betalen! Een goede vriendin van mij heeft precies dezelfde situatie gezeten vorig jaar met haar verkochte Tinker!
De kopers moesten het paard terug geven en de aanbetaling konden ze naar fluiten!
lautjuh85 schreef:@noudy; ik heb inderdaad al contact met iemand gehad hier op bokt die uit kalkar komt. Ze kent die mensen ook die mijn pony hebben gekocht. Ze zou een oogje in het zeil houden.
Polaris schreef:Adil18 schreef:
NEE!!!
Dat geld hoef je niet terug te betalen! Een goede vriendin van mij heeft precies dezelfde situatie gezeten vorig jaar met haar verkochte Tinker!
De kopers moesten het paard terug geven en de aanbetaling konden ze naar fluiten!
Zo werkt het naar Nederlands recht ja, maar in Duitsland is volgens mij een hele andere regeling voor eigendomsrecht, waar ik helaas het fijne niet vanaf weet.
Naar Nederlands recht is het paard inderdaad nog steeds in eigendom van TS.
Daarom reageer ik toch...!!!
Gentlegiant schreef:Ja zover waren we nu indd al
Die 400 euro kunnen ze in hun reet steken
We vechten ervoor we laten het geen dag rusten!
Ik moet om 2 uur op school zijn en ben al vanaf 10 uur vanalles af aan het bellen qwa pension stallen
helaas neemt het merendeel niet op...
We komen er hoe dan ook!
We zijn slimmemensen