Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Tenminste, dat is mijn mening. Wat voor ras of kleur het paard ook heeft. 
Ann_moi schreef:Een groter paard is misschien makkelijker voor haar eigen lengte ja..
De overstap naar de paarden is lastig, ik ben vorig jaar overgestapt, en heb er geen spijt van gehad. Maar dat zou het jaar daarvoor wel anders zijn geweest bij mij..
Ponywedstrijden zijn super gezellig en al val je er een keer af dan maakt het nog niet uit. Ik zal lekker met je pony blijven rijden..
Ik was als 16 jarige ook uit de pony gegroeit, keuze was of toch door blijven rijden bij de ponys of een overstap maken naar de paarden. Ik heb dat laatste gedaan omdat het met vervoer ook beter uitkwam en heb bij de paarden ook veel lol beleefd. En totaal geen spijt.
Dan kan je als je weet wat hij kan, een beslissing maken..

. Zeker zolang je bij de ponys mag starten.
.
.
?! Dat je het tegen deel kan bewijzen. Ik word zovaak na gewezen en zélfs soms uit gelachen, maar als ik rond ben gekomen dan krijg ik een echt applaus en word ik echt op recht gefeliciteerd. En dat is hartstikke leuk
.
. Ik ging twijfelen bij grote sprongen en Fjordy ook. En we zijn dan ook gewoon echt uitgebelt in het parcours. Ze reageren heel sterk op jou. Nu ik zelf weer alle vertrouwen heb in Fjordy en in zijn power gaat het springen weer super. En beginnen we 4 april weer officieel
.

cyrano schreef:IniminiLover schreef:Nou dat vind ik nou ook , veel mensen zeggen dat je bassis dresuur moet hebben,nou dat vind ik bullshit ,,
Tuurlijk train je thuis dresuur maar niet op wedstrijd
Als dat je instelling is ben ik bang dat je niet erg ver gaat komen in de springsport.

Naja dat is dan mijn mening cyrano schreef:Joh het is misschien erg flauw om te zeggen maar het is wellicht beter voor Bjorn dat hij een ander baasje krijgt die wel "echt" gek op hem is en vertrouwen in hem heeft omdat TS duidelijk een doel voor ogen heeft en dat koste wat het kost wil bereiken ook al heeft ze geen idee hoe het echt in zijn werk gaat.
Bjorn zal elders waarschijnlijk veel gelukkiger worden op den duur.
Buiten dat TS verwend overkomt is ze ook nog eens vreselijk eigenwijs en niet in staat om dingen van mensen aan te nemen.
to this! ja sorry hoor, maar na 17 (!!!!!) pgs, weten we nog steeds niets....waarom haar zus wel en zij niet? Kan zij ook niet bij die stal gaan rijden? of anders een paard van haar zus rijden? ......? Heeft ze uberhaupt het geld voor een goed, betrouwbaar en makkelijk leerpaard?
)
Biebabeloeba schreef:cyrano schreef:Joh het is misschien erg flauw om te zeggen maar het is wellicht beter voor Bjorn dat hij een ander baasje krijgt die wel "echt" gek op hem is en vertrouwen in hem heeft omdat TS duidelijk een doel voor ogen heeft en dat koste wat het kost wil bereiken ook al heeft ze geen idee hoe het echt in zijn werk gaat.
Bjorn zal elders waarschijnlijk veel gelukkiger worden op den duur.
Buiten dat TS verwend overkomt is ze ook nog eens vreselijk eigenwijs en niet in staat om dingen van mensen aan te nemen.
to this! ja sorry hoor, maar na 17 (!!!!!) pgs, weten we nog steeds niets....waarom haar zus wel en zij niet? Kan zij ook niet bij die stal gaan rijden? of anders een paard van haar zus rijden? ......? Heeft ze uberhaupt het geld voor een goed, betrouwbaar en makkelijk leerpaard?
Enja, ze is echt zoooooooooooooooo gek op hem, maar mja, je kunt er toch niets mee doen he.....
Dus TS, verkoop Bjorn aan mensen die hem echt graag zien en waarderen (want je blijft maar zeggen dat je er een "band" mee hebt, maar zelfs ik, die nog geen band heb met mijn merrie, zou haar voor geen goud ter wereld meer willen verkopen, wil ook gaan springen en dressuren met haar, maar als dat niet lukt...tsjah spijtig dan e, dan wacht ik wel tot ik de mogelijkheid heb om een 2de paard bij te nemen ofzo, maar wegdoen doe ik haar niet, omdat ik weet dat er veel inzit)
en koop jezelf een springpaard, we zullen wel zien hoe het vordert zeker
Phoebe_ schreef:Biebabeloeba schreef:
Enja, ze is echt zoooooooooooooooo gek op hem, maar mja, je kunt er toch niets mee doen he.....
Dus TS, verkoop Bjorn aan mensen die hem echt graag zien en waarderen (want je blijft maar zeggen dat je er een "band" mee hebt, maar zelfs ik, die nog geen band heb met mijn merrie, zou haar voor geen goud ter wereld meer willen verkopen, wil ook gaan springen en dressuren met haar, maar als dat niet lukt...tsjah spijtig dan e, dan wacht ik wel tot ik de mogelijkheid heb om een 2de paard bij te nemen ofzo, maar wegdoen doe ik haar niet, omdat ik weet dat er veel inzit)
en koop jezelf een springpaard, we zullen wel zien hoe het vordert zeker
Zucht
cyrano schreef:Omdat madam duidelijk geen idee heeft hoe het in echt werkt allemaal.
Lichtelijk verwend,verwaand, eigenwijs is en ook nog eens geen duidelijke uitleg wenst te geven.
Ze vraagt hier de mening van andere bokkers, andere bokkers geven die haar en een groot aantal bokkers geven haar nog zelfs tips of adviezen maar zodra het niet in haar straatje past gooit ze alles zomaar naast zich neer.
Laat haar dan ook niets vragen als ze niet tegen eventuele antwoorden kan die ze niet leuk vind.