BIT veranderingen? (het tijdschrift)

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Erna_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-09 20:32

ChantalD

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-09 20:33

Voor mensen die inspriratie zoeken voor een minder vriendelijk bericht richting Bit, dit is de mail die ze van mij hebben ontvangen. Ik ben erg te spreken over de resultaten moet ik zeggen, ik had met een recordtijd van 8 minuten telefonische reactie :Y)

Geachte heer/mevrouw,

Afgelopen november heb ik mijn abonnement op Bit verlengd, voor het bedrag van €71,50. Voor dit bedrag zou ik 11 uitgaven ontvangen. Dit lijkt me een erg duidelijk overeenkomt. Helaas heb ik nu vernomen dat ik geen 11 uitgaven zal ontvangen, maar 8. Daarbij zou ik 2 uitgaven van het blad Dressuur ontvangen.

Buiten het feit dat ik nergens aangegeven heb dat ik het blad Dressuur wens te ontvangen en er dus geen sprake is van wat voor overeenkomst dan ook, is blijkbaar eenzijdig opeens besloten dat ik hiervoor ook zou moeten betalen. Dit terwijl in uw brief van december 2008 duidelijk staat aangegeven dat dit blad GRATIS zou worden geleverd aan abonnees van De Paardenkrant of Bit. U begrijpt dat ik van dit soort oplichtingpraktijken niet gediend ben. Ik heb absoluut geen interesse in of belang bij een blad over alleen dressuur. Ik wens dit dan ook niet op deze manier door mijn strot geduwd te krijgen.

Wegens contractbreuk uwerzijds wens ik dus per direct mijn abonnement op te zeggen. Tevens zou ik graag het resterende abonnementsgeld teruggestort zien op mijn rekening. Voor het bedrag van €71,50 bij 11 uitgaven, komt dit op €6,50 per uitgave. Hiervan heb ik er 3 ontvangen. Ik zou graag het resterende bedrag van €52,00 binnen 14 dagen terugzien.

Excuses voor de scherpe toon van dit bericht, maar u laat mij geen keuze. Ik heb niet gevraag om deze veranderingen en ben er ook absoluut niet blij mee. Ik heb altijd met plezier Bit gelezen, juist omdat het zo’n veelzijdig blad was. Helaas heeft u het nodig gevonden hier verandering in te brengen en krijg ik nu een blad in mijn maag gesplitst waar ik niet om gevraagd hebt, maar wel voor moet betalen. Hier ben ik op geen enkele wijze in gekend, heb ik geen toestemming voor gegeven, maar toch wilt u mij dwingen dit maar te accepteren. Daarbij zijn mij geen mogelijkheden geboden om gecompenseerd te worden voor de prijsverhoging die hierdoor voor mij is ontstaan.

Ik hoop spoedig van u te mogen vernemen.

Erna_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-09 20:36

Keurig briefje!!
Zo ongeveer heb ik ook mijn abonnement opgezegd :D :D

HelgaV

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-09 20:36

Poeh, die zal hard aangekomen zijn!! Wel heel goed van je!!
Wat kwam er uit de telefonische reactie naar voren?

Grobegni

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-09 20:37

Scherp mailtje :D Maar goed, de waarheid is hard!
Ik heb mijn mail nog een keer geforward, met een dringende vraag om reactie. Misschien stuur ik hem ook nog een keer via de site, ik raak inmiddels enigzins gefrustreerd -:(-

ChantalD

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-09 20:39

Er kwam iets uit dus, hij had geen aanbod waar ik tevreden mee was, ook omdat hij even vergeten was dat ik het oude abbo heb betaald (dus voor 11 bladen) en niet het nieuwe. Daarna hebben ze blijkbaar het aanbod ook aangepast. Hij zou gaan proberen iets anders te regelen, volgende week komt hij terug met een nieuw aanbod. We wachten weer af...

___Tessa___

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-09 20:41

Ik ga er ook nog een keer achteraan anders wordt het niks, wordt no niet erghard gebeld namelijk :(

C_arola
Moderator Over Paarden & Markt

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-09 21:19

Net een 2e email naar reed business gestuurt, krijg meteen een email terug van postmaster, kennelijk krijgen ze nu zoveel emails dat de mijne er niet bij kan :+
Probeer het zo nogmaals te sturen.

Edit; 4 pogingen verder -:(-

laura22

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-09 21:28

Mag ik van jou (chantald) je email overnemen, verander hem wel het een en ander maar ben zelf niet zo goed in dit soort mails.
Ben het er namelijk ook niet mee eens heb ik november na lang twijfelen toch een abbo genomen en dan komen ze hier mee, dressuur vind ik leuk om even na te kijken maar daar houd het wel mee op.

C_arola

Re: BIT veranderingen? (het tijdschrift)

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-09 21:57

Ik heb maar een bericht via contact op de website gestuurd aangezien email niet wou.
Hoop dat ik nu wel snel reactie krijg dat zij mijn abo hebben stopgezet en ik het resterende abogeld terug krijg.

zap

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-09 22:04

Ik had zomaar ineens 2 reacties... ze praten wel lekker langs elkaar heen daaro :P

Eerst kreeg ik een mailtje dat mijn abbonnement is opgezegd per 28 februari (dat mailtje had ik via de het contactemailades gemaild die aangegeven stond in de brief)

Vanochtend kreeg ik een mailtje dat er een passend oplossing zou worden gezocht en dat ik één dezer dagen gebeld zou worden.....

uhum...mijn abbo is al opgezegd hoor... :P

En via

C_arola

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-09 22:06

Ik had in mijn brief al aangegeven dat ik geen voorstel wil hebben maar mijn abo wil opzeggen per vandaag en dat ik mijn geld binnen 14 dagen terug wil hebben.
De voorstellen die gedaan zijn aan de mensen op deze topic hebben geen nut voor mij dus kunnen ze die moeite besparen.

MISTRAL94

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-09 22:11

C_arola schreef:
Ik heb maar een bericht via contact op de website gestuurd aangezien email niet wou.
Hoop dat ik nu wel snel reactie krijg dat zij mijn abo hebben stopgezet en ik het resterende abogeld terug krijg.

Ik had het ook via het contactformulier gedaan maar dat was zonder succes blijkt nu :+

laura22

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-09 22:13

Heb net een mail gestuurd ben benieuwd wat voor voorstel ik krijg.

C_arola

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-09 22:24

MISTRAL94 schreef:
C_arola schreef:

Ik had het ook via het contactformulier gedaan maar dat was zonder succes blijkt nu :+

Je kan evt nog bellen naar de klantenservice; 0314 - 358 358.
Dat ga ik ook doen als ik maandag niks heb gehoord.

MISTRAL94

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-09 22:34

Ik zal idd morgen of vrijdag evne bellen, al vind ik dat schandalig dat ik er achteraan moet bellen omdat zij van die ondoordachte acties hebben! Dit is natuurlijk de omgekeerde wereld, zij horen contact op te nemen. Stelletje idioten daar, diegene die dit voorgesteld heeft zouden ze ook ontslag moeten geven }>

C_arola

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-09 22:36

Ik vind het ook niet normaal dat je er zelf een aantal keren achteraan moet gaan.
Op de hyves zijn veel mensen ook niet te spreken maar zij (bitredactie) proberen het goed te praten dat het aantal blz wel hetzelfde is met 8 bitten ipv 11 en dat dressuur de basis is van bijna elke tak van de paardensport en mensen het daarom wel zouden accepteren 8)7

MISTRAL94

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-09 22:37

Oh zijn er hyves pagina's dan?
Misschien moeten ze die kroketten uit hun oren halen en eens luisteren naar wat mensen te zeggen hebben..

*gaat effe zoeken*

C_arola

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-09 22:38

Chocotof

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-09 23:09

Mijn jaarabbo verloopt in mei.
Ik heb nu dus 65 euro betaald voor 11 keer het bit maar ik ga er dit jaarabbonement maar 10 ontvangen?

Ik ga dus ook maar eens een klacht insturen.

MISTRAL94

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-09 23:14

Zo via de hyves ook nog een reactie geplaatst. Maak me hier steeds bozer om hoe asociaal het is om niets te laten horen :( :')

C_arola

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-09 23:21

Chocotof schreef:
Mijn jaarabbo verloopt in mei.
Ik heb nu dus 65 euro betaald voor 11 keer het bit maar ik ga er dit jaarabbonement maar 10 ontvangen?

Ik ga dus ook maar eens een klacht insturen.

Het kan 1 tijdschrift verlengt worden zodat je in totaal 11 bits krijgt voor het bedrag dat je betaald hebt.

Ik hoop dat ik snel schriftelijk bevestiging krijg dat zij mijn abo stopzetten en ik het overige geld terug krijg.

ChantalD

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-09 23:48

@laura22: geen probleem hoor, kopieer maar raak. Hoe meer pissige mensen Bit op z'n dak krijgt hoe beter wat mij betreft (ben verder een heel lief en absoluut niet wraakzuchtig persoon O:) )

Verder vind ik het echt gewoon asociaal en onbeschoft hoe Bit dit aangepakt heeft. Je kunt toch op je vingers natellen dat als je opeens veel minder bladen gaat uitgeven, terwijl mensen al betaald hebben, dat ze dat niet gaan pikken. En dan niet eens het lef hebben om gewoon te zeggen dat je een fout gemaakt hebt :(
Nee, dan kom je met allerlei zwakke smoezen en ga je je abonnees nog eens iets anders proberen aan te smeren, om toch maar vooral niet te hoeven leveren waar de klant voor betaald heeft. Misselijk spelletje vind ik het _-:(

MISTRAL94

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-09 23:49

Haha volgens mij heb jij net ook een reactie geplaats toch Carola? Als ze nou nog steeds denken dat ze een goede zet gedaan hebben dan zijn ze helemaal knettergek. Volgens mij is er niet 1 positieve reactie op gekomen. Kan het me niet voorstellen iig!

angelique19

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-09 23:56

Ik heb mijn abbonement ook opgezegd

Ben een dressuur ruiter dat wel.
Ik vond de Bit te duur worden, en ik vond de inhoud ook minder worden, met veel reclame.

Vond Dressuur wel mooi gemaakt.