ChocoBesnier schreef:ikke schreef:Kom op zeg, een auto van 7 jaar is niet oud!
Ik zou 'm voor niks nog maar net willen hebben. Ik pas er niet in, die bakken zijn niet gebouwd voor de wat grotere Europeaan.
km-standen zijn betrekkelijk. Ten eerste kan het teruggedraaid zijn en dan nog: koop je een pinda van ruim 20 jaar oud, 90k op de klok maar wel een doorgerotte kokerbalk, ondanks de APK die er wel kersvers op zat.
Als jij wel in die auto kunt zitten, gewoon gaan kijken. In België hoort er een keuringsrapport bij de auto te zitten waaruit de staat zou blijken.
Neen?![]()
Haha ben zo'n leek met auto's. De prijs vind ik echt laag. Eigenlijk schrok ik er zelfs vandacht als ik de uitleg en specificaties hoorde, vragen ze zeker nog het dubbel van. Maar neen... Daarom dacht ik dat er een valkuil is.
Is via een garage. Yes, indd met een carr-pass zoals dat hier verplicht is.
Enkel de bumpers moeten herspoten worden.
Was van oudere mensen, reden er niet veel mee, raakten blijkbaar niet goed meer uit hun parkeerplaats![]()
![]()
Hij komt pas volgende week in de garage. Dus kan niet passen. Maar ben niet heel erg groot.
Zuinig is hij inderdaad niet. Maar heb mij al bedacht dat ik de Toyota die erg zuinig is zal nemen voor grote afstanden. Rij ermee van belgie, de kust naar Rotterdam heen en terug en verdoe hier maar een halve tank mee. Dus ongeveer een 20 euro. Lekker goedkoop volgens mij?
Daarna kan ik mijn kilometers inbrengen wegens grote afstanden zullen er enkel voor professioneel gebruik zijn. Dus dat scheelt wel weer.
Opvallend lage prijs is wel een reden om op je hoede te zijn. Check dus even op verkoopsites wat vergelijkbare auto's kosten.
Oude auto's: er staat er hier eentje uit 1993 en eentje uit 1987 voor de deur als dagelijkse rij-auto. heb ik nog een project uit 1973.........