Nouvel schreef:frankiej schreef:heb je niet ergens een stille aanbidder die weet dat je paardengek bent??
altijd handig...
gatver ik ben heel lang gestalkt door zo iemand..
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Nouvel schreef:frankiej schreef:heb je niet ergens een stille aanbidder die weet dat je paardengek bent??
altijd handig...

Blijf het ook even volgen, ben wel benieuw hoe het af gaat lopen
Wat mij t meest logisch lijkt is dat je een stille aanbidder hebt...

Lindy1982 schreef:Je kan toch alles onder rembours terug sturen.. dan komt het toch weer bij de gene die het verstuurd heeft..
Maar het staat op jou naam.. sja misschien wel houden hoe lang is het eerste pakketje geleden.. Ik bedoel ik zou ook denken ben niet van het fonds en geen opslag plaats voor iemand anders.. 7 dozen is nogal wat.. ik zou het onder afz rembours sturen
En dat lijkt me hier zeker niet van toepassing. Maar aangezien er geen retour-adres op staat kan ze het onmogelijk retour sturen 

amondi schreef:Waarom accepteer je ze eigenlijk? Waarom weiger je ze niet?
Omdat mochten ze niet van mij zijn ik ze kan teruggeven aan de eigenaar
Daarbij moet je altijd een retour adres op een pakketje zetten, alleen al vanwege de veiligheid, de KPN moet ze gewoon weer terug bezorgen.
Dan als laatste, pakket post heeft een trace, zodat ze altijd kunnen zien waar het pakketje is( en waar het is aangeboden voor verzending). Dus eigenlijk twijfel ik of de UPS en postbode deze pakjes wel brengt, zou tegen alle protocols ingaan.
Er staat een T&T code op, maar daar kan je alleen maar het postkantoor achterhalen niet diegene die ze verzend

paix schreef:Inderdaad!
Ook echt super dat jij de spullen aan een gehandicapten manege geeft!
Veel anderen zouden het zelf gehouden hebben!
Top dus!
.
.