Schimmelig schreef:Als iemand mij in negatief daglicht zet en ik lees daarna berichten van mensen 'oh goed dat ik het weet'. Kan ik mij goed voorstellen dat je pisnijdig wordt. Dat er altijd politiek correct gereageerd moet worden ben ik het zelf niet mee eens in deze betreffende situatie - waar er voor gekozen wordt op de man te spelen.
Na alle pagina's doorgelezen te hebben kan ik nergens vinden waar de TS imo op de man speelt.
En ik vraag me af waarom je je in je kruis getast voelt schimmelig, tenslotte ben en blijf je een buitenstaander.
Weliswaar heb ik geen eigen bedrijf maar heb veel klantencontacten, als ik zo zou reageren naar lastige klanten toe dan zou ik snel op straat staan. Binnenskamers mogen we ons afreageren, onderling stimuleren we elkaar om even af te reageren, dan gaan we met twee of drie man om tafel zitten hoe we het probleem van de klant gaan oplossen. Dit werkt goed voor ons. Ook al is het een 'zeur'klant en is iets niet onze verantwoording zorgen we er toch voor dat we er alles aan doen om de klant tevreden te houden.
Wat ik in het geval van Libella had gedaan? Aangeven dat ik het er niet bij zou laten zitten ook al vindt TNT dat de zaak afgerond is, ik zou naar TNT terug reageren dat ik het niet acceptabel vindt en dat ik dat pakje boven water zou willen hebben. Imo maakt TNT zich er makkelijk van af en het lijkt erop imo dat voor het bedrijf daarmee de kous af is.