Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
nedermeijer schreef:Nu we toch in de schoenmaker trend zitten, ik sta sinds vanavond ook echt op uitbarsten.. Als iemand weet of ik hierbij in mijn recht sta zou ik het graag horen:
Ik had bij Den Besten (Hierden) Petrie laarzen gekocht, 1 week later was de rits al stuk. Terug gestuurd naar petrie maar kreeg laarzen in een kuitmaat kleiner terug. Stom genoeg niet achteraan gegaan, dus alleen een paar keer op concours aangehad, omdat er amper bloed naar mn benen kwam. Daarom wou ik er een elastieken bandje in laten zetten. Ik had dat eerder gezien, dan maken ze aan de binnenkant van je kuit een 'split' en sticken ze er aan de binnenkant elastiek tussen. Als je ze dan aantrekt zijn ze tot 5 cm groter. Ben naar de schoenmaker gegaan en die heeft er een split in gemaakt met elastiek dat amper rekt, hele laars overhoop gehaald voor niks.. Ook hebben ze het vast gelijmd, nog niet 1x aangehad en het elastiek hing er al los naast. Kreeg er 1 terug met kapotte rits, die ik dus weer moest laten maken. Hebben ze die rits er ook ingelijmd, wat dus meteen losliet. Weer terug gegaan en laten sticken. Nu hebben ze het heel lelijk gestickt en hebben ze de rits aan de onderkant dubbelgeklapt dus heb ik nu een maat 40 ipv 41. Ook zit de hele rand bij mijn rits vol met lijmvlekken.Al met al hele laars verpest, dus nu wil ik ze vergoed hebben want deze laarzen kan ik gewoon echt niet meer aan en ze waren echt duur en zagen er nog uit als nieuw. Iemand hier ervaring mee? Is een schoenmaker hiervoor verzekerd? Alvast heel erg bedankt want ik sta op het punt die vent thuis op te zoeken zo boos ben ik..
Citaat:Dit topic staat op het informatieve gedeelte van Bokt en het is dus de bedoeling om alleen te reageren als je een bericht kan plaatsen waar de topicstarter wat aan heeft. Graag vanaf hier daar rekening mee houden.

GamblersCup schreef:Ik denk nu "eigen schuld" dat je ze zo terug hebt gekregen en nog kon dokken ook.... wat laat jij over je heen lopen, je als een voetveeg behandelen zeg! Hoe kom je zo door het leven als ik vragen mag?
Ik had dit de eerste week al niet gepikt en in orde laten maken, de laarzen of financieel. Jammer van de laarzen, ze zijn echt lelijk geworden.
GamblersCup schreef:Ik denk nu "eigen schuld" dat je ze zo terug hebt gekregen en nog kon dokken ook.... wat laat jij over je heen lopen, je als een voetveeg behandelen zeg! Hoe kom je zo door het leven als ik vragen mag?
en dan een maand later een briefje of ie goed heeft kunnen oefenen 
) Ik zou er nog een keer achteraan gaan... ook al is het maar je geld terugvragen
Lianne86 schreef:Mag het adres niet op bokt, dat iedereen een paar oude laarzen brengt waar iets aan gedaan moet worden en ze nooit komt ophalen?en dan een maand later een briefje of ie goed heeft kunnen oefenen
Ontopic: Dat je betaald hebt... je bent gek! (sorry) Ik zou er nog een keer achteraan gaan... ook al is het maar je geld terugvragen
Dagmar_1995 schreef:Ik ben het er helemaal mee eens dat TS absoluut niet had moeten betalen, en misschien over zich heen heeft laten lopen. Maar om nou te zeggen "eigen schuld dikke bult" gaat mij helemaal te ver! Niet iedereen is mondig genoeg. Ts heeft niet gevraagd aan die belachelijke schoenmaker om haar laarzen te verpesten. of wel soms?
Niet iedereen is zo mondig en wellicht wilde ze er gewoon vanaf zijn, even voor haar ingevuld, en ik snap dat ook wel. xFioon schreef:Goed, daar is de langverwachte update.
Hij had beloofd zondag of maandag mijn moeder te bellen, niet gebeurd, dus ik ben vanmorgen langsgegaan.
"Hallo, ik wil graag mijn laarzen zien, zijn ze al klaar, u weet vast wel over welke laarzen ik het heb." "Hoe durf je te denken dat de laarzen klaar zijn?!!!!" "Omdat ze hier al 6 weken zijn misschien?!! Ik zou zondag of maandag gebeld worden, is niet gebeurd, ik wil dat ze morgenochtend klaar zijn!!" "Nou, weet je wat, morgenochtend kan je ze halen, ZONDER RITS, IK DOE ER NIKS MEER MEE" (Mens schreeuwde helemaal tegen mij)
Toen heb ik gezegd iets van nou wordt het helemaal mooi... Stonden nog 2 klanten in de winkel, die heb ik nog even toegeroepen "ik zou hier mijn schoenen niet heen brengen hoor als ik u was! " onderweg naar de deur, en heb boos mn moeder gebeld, dat ik dat mens een pak slaag ging verkopen en ze aan hun haren naar de rechter zou slepen. Toen onderweg naar stal, ging mn telefoon, toen ik er net was weer, dus kon ik opnemen.
Werd die man (de schoenmaker, zijn vrouw staat dus achter de toonbank) Hoe ik het durfde om zo tegen zijn vrouw te doen, toen heb ik hem even verteld dat ik redelijk binnenkwam, zijn vrouw tegen mij begon te schreeuwen. Ja en hoe ik het in mijn hoofd haalde om zo te doen als er klanten bij waren. Kan me niet schelen, ik ben ook een klant, en mij behandel je ook als oud vuil. Ja, de laarzen waren al wel klaar, lagen op de werkbank, maarja dat kon zijn vrouw toch niet weten? (Ehhh jawel, ze werkt toch daar in die winkel voor iedereen juist die zijn dingen die klaar zijn komt halen?!!) en dat hij ons telefoonnummer kwijt was. Belde die later terug of ik ze vanavond om 18.00 op kon komen halen (ze zijn normaal alleen sochtends open, hij had zeker geen zin in dat ik morgen weer herrie ging schoppen als de winkel open was).
Nouja, al met al, ze zien er niet uit, wel netter dan ik had verwacht, ze zijn bijna helemaal glad alleen het is lelijk. En ze zitten niet meer lekker. Waar hij dus die andere rits erin had gefrutst, daar waren ze ingezakt, nu zijn ze daar recht, zit helemaal niet lekker meer, want die kreuk zat daar niet voor niks.... En krijg ze niet goed dicht, durf ook niet te hard te trekken aan die rits.
Oftewel, denk dat ik morgen maar naar de divoza ga...
Oh en heb er nog €60,- voor moeten aftikken ook![]()
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
Je ziet het uit de ene hoek meer dan uit de andere hoek, gelukkig zit het aan de binnenkant, maarja zo is het dus en beter wordt het niet meer...
Voor meer foto's: http://www.mijnalbum.nl/Album=YAPQIB6D