beantsje schreef:lautjuh85 schreef:Komt wel onaardig over.....
Wanneer je een kindje krijgt kan je dingen niet meer zo makkelijk plannen. Ook mijn herstel telt mee. Dan kan het wel 6 weken geleden zijn....
Zeker zelf geen kinderen. Dan had je het misschien wel begrepen.
Ja, ik heb wel kinderen. Die zijn inmiddels bijna volwassen. En ik begrijp dat dat heel erg meespeelt. Juist vandaar mijn reactie.
Laat ik wat uitleggen wat ik bedoel. Zoals ik het tot nu toe dit topic lees, is er elke keer wel wat. Had je het echt een belangrijk punt gevonden, dan had je bijv. je man/vader heengestuurd.
Ook de brief met het laatste ultimatum is - voor zover ik kan lezen - nooit verstuurd.
Nogmaals, het is niet mijn zaak, je moet natuurlijk zelf bepalen of je nog wat wilt doen en zo ja, wat en wanneer.
Het is gewoon zo, als ik alles lees, lijkt het of je ertegen op ziet om nog een enorme strijd aan te gaan. Wat heel begrijpelijk is, zeker als je net moeder bent geworden. Dan zijn andere zaken belangrijker.
Want hoeveel energie gaat het jou nog kosten om die luizige 400 euro binnen te halen? Of wat haal je je op de hals als je je pony weer ophaalt, met veel gedonder en tamtam en slapeloze nachten?
Ik lees gewoon tussen de regels door dat je er nl. helemaal meer geen zin meer in hebt, dat gedonder. Dat mag hoor, 't is jouw keuze. Je kunt niet altijd je gelijk halen.
Misschien moet je gewoon maar zeggen; "Steek die 400 euri maar in je reet, ik ga niet al mijn energie daarin steken."
En dat is wat ik bedoel. Niet onaardig bedoeld; luister gewoon naar jezelf, en steek je energie in wat je écht belangrijk vindt.
Dat denk ik dus ookal een hele poos
zoveel geld is 400 niet.... Beter 400 dan 1000 toch?....