_Jody_ schreef:Gefeliciteerd

Wat moest je allemaal doen?
Dankjewel,
Ik moest eerst natuurlijk dat kenteken doornemen, ging heel moeizaam sloeg dicht,
Toen auto voor kar, ging tot 3 x toe mis,, zo zenunwachtig.. Mocht ik rijden..
Moest ik de combinatie recht voor een deur zien te krijgen, stond ik recht, stond ik voor de verkeerde deur,,:S Dus toen weer opnieuw, examinator hielp gewoon,, toen stond ik voor de goeie deur maar helemaal scheef, dus weer verder gegaan, moet ik op een zeer klein pleintje een halve draai maken, ik dacht nog dt gaat nooit lukken, zei de examinator zo ja ik maak het je even moeilijk, nou ik heb er 5 min over gedaan om daar weg te komen,, moest op laatst stoep rand mee nemen, we gingen weer richting CBR dus ik dacht we zijn klaar en ik ben gezakt, moest ik ergens in de buurt van CBR nog recht achteruit, dat ging heel goed, dus wij naar CBR en naar binnen, zei ze gefeliciteerd,, ik dacht echt van huh?? maar ze zei, omdat ik zo rustig bleef en de kar in gaten hield tijdens het rijden en op tijd stopte was ik geslaagd, ik was zo blij:)
Ik ben bij deze rijschool gekomen via vrienden, die hadden er allemaal positieve dingen over, en ik was blij dat ik het bij deze rijschool heb gedaan, was bij Albert de boer in Veenwouden.