Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
buster4ever schreef:hey t postkantoor heeft toch gezegd dat t uit brabant komt..
t lijkt mij dat t postkantoor in brabnt die spullen heeft binnen gehad t lijkt mij dat hun ook kunnen vertellen wat voor persoon jou die spullen heeft toegestuurd...
je helpt ze, zet het pakketje achter, rekent af, en zodra ze de deur uitlopen ben ik alweer vergeten hoe ze er uit zien.. amondi schreef:Waarom accepteer je ze eigenlijk? Waarom weiger je ze niet?
Daarbij moet je altijd een retour adres op een pakketje zetten, alleen al vanwege de veiligheid, de KPN moet ze gewoon weer terug bezorgen.
Dan als laatste, pakket post heeft een trace, zodat ze altijd kunnen zien waar het pakketje is( en waar het is aangeboden voor verzending). Dus eigenlijk twijfel ik of de UPS en postbode deze pakjes wel brengt, zou tegen alle protocols ingaan.

Lydiia schreef:Heb alleen de eerste pagina gelezen, maar het lijkt mij het meest logisch dat er gewoon iemand voor jou pakketjes zit te bestellen?
), waar op de doos al meer dan 20 stickers op zaten met verkeerde adressen. de naam die op de sticker stond was de naam van het oude bedrijf van mijn vader. zo heb ik wel meer pakketjes gehad. ik ben naar het politiekantoor gegaan, verhaal uitgelegt, aardige agent zei dat ik het spul maar mocht houden omdat ik het gebruiken kon, en er meer als 15 stickers op alle pakketjes zat. de dag erna heb ik die aardige agent een megagrote bos bloemen gebracht.