Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Steph86 schreef:De autoleek meld zich weer.
Wij gaan in maart verhuizen en nemen onze auto dan mee ( we wonen nu nog in Duitsland)
We houden de auto in ieder geval tot ons trouwen ( we gaan 1 september 2009 trouwen)
daar onze auto dan als trouwauto mag dienen.
Daarna wil vriendlief onze auto ( Audi S8 van bouwjaar 2000) inruilen op een nieuwe VW crafter.
Het was de bedoeling dat de S8 zou blijven en voor mij alleen zou worden, maar ondanks dat ik het een hele mooie auto vind met alle luxe die een mens maar kan bedenken wil ik toch niet zo'n grote auto, ik heb liever een A3 daar de S8 mij te groot is.
Aangezien ik er absoluut geen verstand van heb vraag ik mij af of de Crafter ook een 2 paard trailer mag trekken?
We reden altijd met een anderhalfpaards trailer maar we willen een 2 paards aanschaffen.
Nou ik ben benieuwd naar jullie bevinden.
_Rijkie_ schreef:Steph86 schreef:De autoleek meld zich weer.
Wij gaan in maart verhuizen en nemen onze auto dan mee ( we wonen nu nog in Duitsland)
We houden de auto in ieder geval tot ons trouwen ( we gaan 1 september 2009 trouwen)
daar onze auto dan als trouwauto mag dienen.
Daarna wil vriendlief onze auto ( Audi S8 van bouwjaar 2000) inruilen op een nieuwe VW crafter.
Het was de bedoeling dat de S8 zou blijven en voor mij alleen zou worden, maar ondanks dat ik het een hele mooie auto vind met alle luxe die een mens maar kan bedenken wil ik toch niet zo'n grote auto, ik heb liever een A3 daar de S8 mij te groot is.
Aangezien ik er absoluut geen verstand van heb vraag ik mij af of de Crafter ook een 2 paard trailer mag trekken?
We reden altijd met een anderhalfpaards trailer maar we willen een 2 paards aanschaffen.
Nou ik ben benieuwd naar jullie bevinden.
Makkelijk![]()
Er bestaan uitvoeringen die 2800 kg mogen trekken
noortje schreef:Valt me op dat er veel mensen zijn die hier alleen reactie geven om te laten weten dat ze een dikke auto hebben
de crafter staat niet erg goed bekend, ook als je deze auto weer wil verkopen zal dit moeilijk worden.
Wil je vriend niet nog even verder kijken naar een andere leuke auto/bus?
richard2009 schreef:ik doe dagelijks het onderhoud bij een taxi bedrijf en we hebben er 6
het is 6x ellende
bij vw hebben ze de techniek wat de motor betreft nog niet op orde
hij is te zwak voor het geheel
bij ons lagen na 40.000 km de motoren al in puin
ook het veelvuldig rijden in de stad geeft problemen met het roetfilter bij deze dingen
ik wens jullie veel plezier met het bedrijven van de paardesport
_Rijkie_ schreef:Hier heb ik echt nog NOOIT van gehoordEn we hebben er zat rijden....
Ik hoor eerder slechte verhalen over Mercedes (vooral Vito's) turbo's zijn slecht en gaan snel kapot...
ikke schreef:_Rijkie_ schreef:Hier heb ik echt nog NOOIT van gehoordEn we hebben er zat rijden....
Ik hoor eerder slechte verhalen over Mercedes (vooral Vito's) turbo's zijn slecht en gaan snel kapot...
Correctie: die chauffeurs deugen niet.
Voor zover ik weet gebruikt Mercedes gewoon Garrett turbo's en die dingen hebben zich al langer bewezen dan de meeste bokkers.........
annastasia schreef:ikke schreef:Correctie: die chauffeurs deugen niet.
Voor zover ik weet gebruikt Mercedes gewoon Garrett turbo's en die dingen hebben zich al langer bewezen dan de meeste bokkers.........
Ik hoop niet dat je het over chauffeurs in het algemeen hebt.
Onze turbo mankeerde ook van alles aan. Deze ging regelmatig in de noodloop. Op de snelweg als ik m doortrapte.
Nieuwe LMM opgekomen en achteraf bleek dat een paar kleppen niet goed sloten.
Dit blijkt een veelvoorkomend probleem te wezen bij VW.
Mercedes heb ik geen ervaring mee
noortje schreef:de crafter staat niet erg goed bekend, ook als je deze auto weer wil verkopen zal dit moeilijk worden.
Wil je vriend niet nog even verder kijken naar een andere leuke auto/bus?