Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
natasja1991 schreef:ik koop zelden kleiding, alleen als ik het nodig heb.
Bevriend raken met meiden op de manege, dat is gezellig, dan kan je gewoon eens bij iemand thuis afspreken, je zit toch in hetzelfde schuitje. En ik ga geen paard leasen.
En als ik overal rekening mee ga houden met wat er op mijn pad komt te liggen, dan ben ik bejaard als ik eraan toe ben.

natasja1991 schreef:Wil eerst dat hij zich hier op z'n gemak voelt, en dan komt de rest wel
marjoleinft schreef:ja dat is waar ze heeft gewoon geen iedee van waar ze aan begint en dat weten alleen de mensen die een paard hebben

IKbenEllen schreef:Ik denk alleen dat ze zich vergist in het "ik ga er alles voor laten" en dat ze moet zorgen dat ze haar zaken financieel op orde moet hebben.
Verder: alles is te leren, neem aan dat ze begeleiding krijgt, les neemt. Ze staat op een manege, daar leer je gauw van alles.
Ik vind het een beetje hypocriet om haar helemaal af te branden, zeker als je zelf een pownie op stal hebt staan, iedereen is ooit moeten beginnen
)marjoleinft schreef:daar heb je ook wel gelijk in maar ik heb in het begin ook alles op een rijtje gezet en vaak ben je toch nog duurder uit dan je denkt
als je iets graag wilt reken je jezelf nogal gauw rijk
marjoleinft schreef:ff tussendoor noem jij een paard van 1.70 een pownie