Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Cayenne schreef:Ehm, volgens mij staat er helemaal niet dat ze hem hebben laten slachten, alleen dat de mensen in Engeland die keuze kregen te horen van de DA.Citaat:De inruiler kon NIEMAND iets mee, bleek bovendien een lelijke afwijking te hebben, die men, na kosten van keuring en transport naar U.K. pas ontdekte in Engeland. De keus om het paard terug te halen (wederom kosten) of het in Engeland te laten slachten, (althans voor zo,n prijs verkopen)bleef over.
Volgens mij staat er nergens dat hij ook echt is geslacht, of heb ik daar overheen gelezen?
Barmat, ik kan me je reactie heel goed voorstellen, maar dit was nou ook weer niet nodig denk ik
Barmat schreef:Een paard dat Z dressuur kon lopen, over 1.40 kon springen en dat twee jaar geleden volledig klinisch en rontgeologisch goedgekeurd is, een superpaard in super conditie.
had ik hem maar nooit weggedaan.....
Barmat schreef:Jan Sr. Mag me het adres van de nieuwe eigenaren geven (die RHS al die tijd niet wilde geven) of hij moet mij hier vertellen wat er met mijn paard gebeurd is.(