Handelaar neemt paard terug maar wil 2000 euro minder terugg

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Barmat

Re: Handelaar neemt paard terug maar wil 2000 euro minder terugg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-10-07 08:26

EN DAN NOG WAT RHS...

DIT WORDT EEN RECHTZAAK!!!

IEDER PROGRAMMA, IEDERE ADVOCAAT DIE IK KAN VINDEN, DIE GAAT ACHTER JULLIE AAN.

DIT PIK IK NIET!!!!

Barmat

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-10-07 08:28

Cayenne schreef:
Ehm, volgens mij staat er helemaal niet dat ze hem hebben laten slachten, alleen dat de mensen in Engeland die keuze kregen te horen van de DA.

Citaat:
De inruiler kon NIEMAND iets mee, bleek bovendien een lelijke afwijking te hebben, die men, na kosten van keuring en transport naar U.K. pas ontdekte in Engeland. De keus om het paard terug te halen (wederom kosten) of het in Engeland te laten slachten, (althans voor zo,n prijs verkopen)bleef over.

Volgens mij staat er nergens dat hij ook echt is geslacht, of heb ik daar overheen gelezen?

Barmat, ik kan me je reactie heel goed voorstellen, maar dit was nou ook weer niet nodig denk ik Scheve mond

Sorry, maar ik reageer zoals IK dat nu even wil.

Jan Sr. Mag me het adres van de nieuwe eigenaren geven (die RHS al die tijd niet wilde geven) of hij moet mij hier vertellen wat er met mijn paard gebeurd is.

Een paard dat Z dressuur kon lopen, over 1.40 kon springen en dat twee jaar geleden volledig klinisch en rontgeologisch goedgekeurd is, een superpaard in super conditie.
had ik hem maar nooit weggedaan..... Verdrietig

slimmerik

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-07 08:31

Te gek voor woorden dat volwassen mensen elkaar hier zo te kakken zetten.

Denk toch eens na. Dit alleen zou al een goed handvat zijn voor de familie Verhoeven om de rechtzaak te winnen.
Laatst bijgewerkt door slimmerik op 13-10-07 08:35, in het totaal 1 keer bewerkt

slimmerik

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-07 08:34

Barmat schreef:
Een paard dat Z dressuur kon lopen, over 1.40 kon springen en dat twee jaar geleden volledig klinisch en rontgeologisch goedgekeurd is, een superpaard in super conditie.
had ik hem maar nooit weggedaan..... Verdrietig

Maar dát paard deed je dus voor 2500 euro weg.... hoe is het mogelijk?

Esther_20

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-07 08:38

hallo TS, in het burgelijk wetboek nr 7 staan artikelen voor koop en verkoop,
toevallig vd week voor iemand opgezocht, ze staan op www.wetboek-online.nl

gewoon even spitten daar valt zeker wat uit te halen, er staat niet expliciet iets in over dieren maar over zaken, dieren/paarden vallen onder "zaken".

succes ermee!

Achilles

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-07 08:58

Zoals er nu gereageerd wordt door TS maakt wel duidelijk hoe dit zo uit de hand heeft kunnen lopen.
Je leest iets dat je persé wilt lezen helaas en die reactie is echt heel erg bizar.
Jij hebt afscheid genomen van Matador omdat de liefde voor jou paard ondergeschikt was, je WILT rijden, dat is wat ik overal lees. En omdat je wil rijden was de keuze voor een inruilpaardje niet goed genoeg, te jong, kan niet bereden worden.
Je wil, je wil, je wil en je wil het nu, dat is alles waar het om draait.
Als je had willen weten waar Matador terecht was gekomen had je het geduld op moeten brengen hem zelf te verkopen, dat had wat tijd gekost maar dan had je het zeker geweten.

Je komt heel agressief over maar agressie hoort bij hersenletsel, het is één van de ´ongemakken´ waar je mee om moet leren gaan, net als angst, onzekerheid, ongeduld en gejaagdheid.

Achilles

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-07 09:05

Barmat schreef:
Jan Sr. Mag me het adres van de nieuwe eigenaren geven (die RHS al die tijd niet wilde geven) of hij moet mij hier vertellen wat er met mijn paard gebeurd is.(

Je kan er als nieuwe eigenaar voor kiezen de vorige eigenaar je adres te geven of niet.
Ik vind het niet meer dan normaal dat er geen adresgegevens verstrekt worden zonder goedkeuring van de nieuwe eigenaar.

Tessa

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-07 09:14

En dit topic gaat weer op slot voordat het echt uit de hand loopt Lachen