Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
griebels schreef:Maar je reageert nu nog steeds als bedrijf zijnde... wat zou je doen als je TS was geweest? Zij kan geen tegoedbon uitschrijven, ze heeft geen bedrijf
runningkawa schreef:Je hebt heel veel dingen niet als bedoeling, maar iedereen in dit topic leest het anders...zet daar eens een vraagteken bij
griebels schreef:dat laatste heeft TS ook niet gedaan
Verder is de procedure van TNT al afgehandeld, en de mail... tja, zou ze kunnen doen.
Ik zou zoals het er nu voorstaat, de zaak EN TNT aansprakelijk stellen
Citaat:bah. bestel je er al jaar lang vrij veel, en ook nog veel vrienden laten bestellen daar... en dan krijg je zo`n " goede" service
Citaat:ik vond super service van hun altijd, nu maken hun de fout om naar het verkeerde adres te sturen , nl mijn eigen terwijl ik aan heb gegeven dat naar adres van mijn ouders moest, en nu zijn ze er zo makkelijk vanaf
Citaat:helaas mag ik geen negatieve reclame maken, de webwinkel zit ook op bokt, namen wil ik via om geven, en hun zijn ZEKER niet van mij af
Diablo schreef:TS heeft meerdere keren aan het bedrijf gevraagd wat er zou gebeuren als TNT het pakje niet zou vinden. En daar werd niet geantwoord. Dus waar is die welwillendheid van het bedrijf dan?
orri schreef:Ik heb op mijn site staan dat ik niet verantwoordelijk ben voor diefstal of verdwenen pakketten die niet verzekerd of aangetekend zijn verzonden. Dit puur om te voorkomen om in dergelijke situatie terecht te komen, al is het zo dat als ik iets gratis verzend ik dan daar de verantwoordelijkheid over neem om het verzekerd of aangetekend te verzenden.
katiavl schreef:Dat vind ik normaal, maar dan weten je klanten ook waar ze aan toe zijn. Nu zie ik gratis en veronderstel uit mijn noob ervaring dat het verzekerd is, anders is die gratis het niet waard. Want mijn ervaring met pakjes is bijzonder slecht
katiavl schreef:Dus in mijn geval als mijn laptop niet aangekomen zou worden, en sony bleef beweren hij is er kon ik er naar fluiten. Hoe zou jij reageren in dat geval, ik vind als goed bedrijf sta je open en regel je iets met je klant, de mail is gewoon verkeerd geschreven ze zal vast wel nog iets regelen met ts daar ben ik zeker van. Maar als ze gewoon geschreven had we regelen wel iets ik wacht op de retour, inplaats van tnt heeft het afgesloten we kunnen niks meer doen het spijt me. Zouden alle mensen hier anders reageren
Diablo schreef:Je blijft er maar op hameren dat bedrijf refereert aan een situatie die niet aan de orde is, maar TS heeft duidelijk gemaakt dat ze niet thuis was. Hoe moet ze dat bewijzen? Of denk jij dat het bedrijf zegt: Ooooh, je was niet thuis? Dat verandert het verhaal, we gaan nu meteen nieuwe laarzen opsturen!
Citaat:Ik vinden het niet leuk voor u maar wij kunnen hier verder weinig meer aan veranderen.
katiavl schreef:Citaat:Ik vinden het niet leuk voor u maar wij kunnen hier verder weinig meer aan veranderen.
Zegt genoeg denk ik![]()
dan word er gezegd ik moet je teleurstellen, en u bent hiermee genoeg geinformeerd
Wat zeggen die zinnetje je schimelig als je eerlijk, als klant gewoon bekijkt
Waar haal jij dan dat ze nog iets gaat regelen
Lynn_Nikita schreef:zo rijk ben ik niet, heb paarden te onderhouden, woon alleen en werk maar parttime ivm mijn opleiding ( hoe ironisch, als ondernemer)
Dat ik nu 200- mis, en geen spullen heb frustreerd mij heel erg. ik kan niet zomaar nieuwe bestellen of ergens kopen.
had ook gehoopt dat Libella zou zeggen, heel vervelend, we wachten nog af, ik ga alweer mailen en bellen oid, en als niks lukt vergoed ik het wel, maar hier is nooit sprake van geweest. Werd gezegt helaas is afgesloten en spijtig ed, is voor mij echt niet duidleijk dat er dan nog actie ondernomen gaat worden door afzender
Lynn_Nikita schreef:als bedrijf door dit topic niks meer wil vergoeden of wil meewerken, lekker proffesioneel dan.
maar ja, voor dit topic werd er ook al niks aangeboden om te vergoeden dus ..... veranderd erg weinig
en geen zin om me te herhalen, nee als niet gelezen word, zoals mij opmerkingen en email,s heb ik geen zin om ergens tijd in te steken wat toch geen nut heeft
ik ga nu weer werken, reageer vanavond of als rustig is wel weer
orri schreef:Ik vind niet dat het bedrijf moet vergoeden, wel dat ze het produkt leveren zoals afgesproken.
Hoe vervelend de klant ook worden kan, je dient je als rechtspersoon (dat ben je als bedrijf en zelfstandige) op te stellen en daar boven te staan.
Ik begreep dat de verzendkosten gratis waren? dat de klant dus geen verzendkosten heeft kunnen kiezen zowel onverzekerd of verzekerd in dit geval.
katiavl schreef:Ik vind dat je hier zeker proffesioneel op kan reageren, ik vind dat dit zelfs veel minder is dan een klant die je voor het rot van het straat uitmaakt. Daar zeg je nog u tegen.
Waarom zou ze hier dan niet proffesioneel op kunnen reageren, is niet moeilijk je zegt jou feiten, en in dat geval dat er nog iets aan gedaan word. Klaar is kees al die problemen niet gehad