mavantos schreef:bruintje123 schreef:Dat is een oplossing, nu je weet dat ze dat verzinnen.
Maar een ander ding vang je dan zo niet, en dat doen ze dan juist weer. Waarvan je dan daarna denkt, jee hoe komen ze er op.
Absoluut, daarom is het ook gewoon belangrijk om eerst al je voorgaande ergernissen op te schrijven. Ik denk door de afgelopen tijd dat ze vrij aparte dingen is tegengekomen. Zo'n regellijst zal je in een keer of 3/4 moeten maken en dan eens door een paar andere door laten lezen.
En geen toilet? Dat zou ik gewoon bij de advertentie zetten. Genoeg stallen die dat niet hebben hoor, maar zou niet iedereen iedere keer je huis in laten gaan. Huis = privé
Wat mij nu te binnen schiet is:
- Verboden te roken
- Rommel opruimen
- Na het gebruik maken van faciliteiten deze netjes en schoon achterlaten
- Mest overal op het terrein opruimen
- Zelf uitmesten (?)
- Voeren wordt alleen gedaan door de stalhoudster
- Aanbellen bij het woonhuis alleen in levensbedreigende situaties
- Gedeeltes bij de woning zijn privé
- Maandag t/m vrijdag ben je welkom tussen 09.00 - 21.30
- Weekend/feestdagen 10.00 - 17.00, tenzij anders van te voren is gemeld
Ik zou er nog bij zetten dat minderjarigen alleen toegestaan zijn onder continue toezicht van een volwassene. Dan krijg je niet een situatie waarin een pensiongast zijn/haar kids even achterlaat als ze een bosrit maken etc.
). Ik denk dus dat de oplossing ligt in het zoeken naar de juiste pensionklant: iemand die meer op 1 lijn zit met TS, misschien ook wat "verlegener, liever, introverter" is. 
... Of dat ik iets wil bespreken en dan het contract er bij haal - terwijl het om mensen gaat die ik dagelijks op mijn eigen erf heb, die er rondlopen als ik zelf met mijn paarden aan de slag ben. 
. Ze had er behoorlijk last van dus duurt wel ff maar wel erg sneu...maar past nu ff goed want ik merk dat ik uitgeput ben...vandaag hebben ze de laatste spullen opgehaald. Zelfs het wieltje wat ze inder het hek hebben gemaakt hebben ze eraf geschroefd en meegenomen