Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
Nina1999 schreef:Prijs naar beneden is geen optie volgens haar...
Verzendkosten delen ga ik wel even voorstellen. Als ze daar ook niet mee akkoord gaat is het wat mij betreft echt klaar.
_Yasmine_ schreef:Tillie20 schreef:Anders gewoon even bij de politie de situatie uitleggen? Lijkt me wel zo handig dan
Kan je meteen mooi vragen of zij nog een voorstel/tips hebben![]()
Binnenlopen kan altijd!
En dan kan TS ook niks verweten worden als de politie verder geen tips heeft. Politie is niet alleen voor aangifte maar ook voor bemiddeling
chevax schreef:Niet speciaal gericht op TS, maar ik vind het zo bizar dat een wildvreemde wordt geloofd over de staat van een hoofdstel, daarom niet wil betalen en ook geen paar euro verzendkosten wil betalen om deze kwestie naar behoren af te wikkelen. De meest rare tips komen voorbij. Als er om een foto wordt gevraagd, wordt daar boos op gereageerd, want "wie zijn wij om iemand niet te geloven op haar woord?".
Draai het eens om: een Bokker zou een hoofdstel te goeder trouw hebben verstuurd, zonder eerst betaling te hebben ontvangen. De ontvanger is het niet eens met de staat van het hoofdstel, maar weigert het terug te sturen omdat dat een paar euro zou kosten. Nou, dán zouden we het wel weten: de ontvanger was een grote oplichter!
Ik vind dit nu echt een typisch voorbeeld van meehuilen met de wolven in het bos. TS, ik zou deze kwestie maar eens met je ouders bespreken, in plaats van op een openbaar forum. Lijkt me trouwens ook dat je op de Bokt-markt op deze manier ook niet meer veel hoeft te kopen.
vrouwke schreef:Alleen wordt continu voor het gemak vergeten dat de verkoper met voorbedachte raden gelogen heeft over de staat van het hoofdstel, dat veranderd de zaken nogal, vind je niet?chevax schreef:Niet speciaal gericht op TS, maar ik vind het zo bizar dat een wildvreemde wordt geloofd over de staat van een hoofdstel, daarom niet wil betalen en ook geen paar euro verzendkosten wil betalen om deze kwestie naar behoren af te wikkelen. De meest rare tips komen voorbij. Als er om een foto wordt gevraagd, wordt daar boos op gereageerd, want "wie zijn wij om iemand niet te geloven op haar woord?".
Draai het eens om: een Bokker zou een hoofdstel te goeder trouw hebben verstuurd, zonder eerst betaling te hebben ontvangen. De ontvanger is het niet eens met de staat van het hoofdstel, maar weigert het terug te sturen omdat dat een paar euro zou kosten. Nou, dán zouden we het wel weten: de ontvanger was een grote oplichter!
Ik vind dit nu echt een typisch voorbeeld van meehuilen met de wolven in het bos. TS, ik zou deze kwestie maar eens met je ouders bespreken, in plaats van op een openbaar forum. Lijkt me trouwens ook dat je op de Bokt-markt op deze manier ook niet meer veel hoeft te kopen.
Dit probeer ik de hele tijd al uit te leggen.
Gelukkig nog iemand die het zelfde denkt als in en nog 2 andere.
Citaat:Vorige week zag ik een hoofdstel op mp, lak neusriem en glitter frontriem van rossner. Omdat ik uit ervaring weet dat de steentjes uit de frontriem snel loslaten heb ik een mailtje gestuurd dat ik het hoofdstel graag over wilde nemen mits alle steentjes erin zaten. Toen kreeg ik reactie terug dat alle steentjes erin zaten en dat ze het hoofdstel meteen op stuurde. (Ik had het geld niet overgemaakt, zou ik zelf nooit doen spullen opsturen zonder geld te krijgen, maar goed dat moet ieder voor zich weten). Dag later hoofdstel ontvangen, en missen gewoon de helft van de steentjes
Citaat:Niet speciaal gericht op TS, maar ik vind het zo bizar dat een wildvreemde wordt geloofd over de staat van een hoofdstel, daarom niet wil betalen en ook geen paar euro verzendkosten wil betalen om deze kwestie naar behoren af te wikkelen. De meest rare tips komen voorbij. Als er om een foto wordt gevraagd, wordt daar boos op gereageerd, want "wie zijn wij om iemand niet te geloven op haar woord?".
Yessy schreef:Maar zelfs als in dit topic (of in andere topics) niet naar waarheid verteld is, wat zijn de andere opties? Het maar gewoon niet geloven? Daar wordt bokt ook niet mooier van..
'het lukt ons niet zwanger te worden, we hebben alles al geprobeerd' -- weet je dat zeker? zet even een kopie van de zorgverzekering declaraties hier neer.
'ik heb kanker en ben m'n haar kwijt' -- foto als bewijs!
'm'n paard bokt me er steeds af maar volgens 4 dierenartsen is er niets mis met de rug' -- bewijs maar dat je echt naar die vier bent geweest.
Daarmee kom je toch nergens? Iemand verteld iets en zonder een tegenpartij moet je maar aannemen dat het waar is. Heel, heel soms duikt ineens de tegenpartij op en blijkt dat zoals altijd aan een verhaal 2 kanten zitten. Maar zolang dat niet zo is, kun je niets met aannames dat TS liegt. Want stel dit verhaal is niet helemaal waar, wat zou er dan niet waar zijn? Dat de tegenpartij niet wil bellen? Ze die mail met vraag over steentjes nooit heeft verstuurd? Bewust niet op tijd betaald heeft? Er maar 2 steentjes af zijn en geen 47? Of 46 ipv 47 want ergens een telfout?