Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Cardy schreef:Knappe pony! Op de rijfoto zie je al het slechte ruggebruik. Goed trainen van achter naar voren, dan moet het goedkomen!
Cemlys schreef:Te laag valt meebeetje te diep is het wel, maar zal wel beter zijn voor zn rug. Hij heeft volgens mij ook niet helemaal zn bouw mee of zie ik dat mis? Op regelmatige tijdstippen osteo erbij halen dat hij los blijft en training zal ook veel doen. Verder heel leuk dier.
Kelly_Taco schreef:Ik zou de hals nog wat "platter" rijden.
Dus nog wat lager en neusje er meer uit.
Hij knikt nu af in zijn hals.
Verder goed op weg
Dorine92 schreef:Kelly_Taco schreef:Ik zou de hals nog wat "platter" rijden.
Dus nog wat lager en neusje er meer uit.
Hij knikt nu af in zijn hals.
Verder goed op weg
Ik laat hem juist expres z'n neus intrekken vanwege zijn enorme onderhals. En vanwege de spieren net voor zijn schoft. Daar zit namelijk een gat (dus eerst het gat van z'n rug, dan een hobbel van zn schoft, dan komt er een gat en dan pas gaat het weer omhoog bij zn hals). Dat gat krijg je niet weg op jouw manier.
Ayasha schreef:Ik zou nog niet te veel aan wedstrijd-houdingen denken en hem eerst zo rijden dat ie z'n rug juist gebruikt en de juiste spieren op bouwt, als dat gebeurt is, ga je hem vanzelf in wedstrijd houding kunnen rijden met correct ruggebruik want dan heeft hij de spieren er voor.
Door hem er nu zo in te zetten bouw je enkel verder op zijn slechte manier en 'bevestig' je die.