stef schreef:hmmz, vraag me nu af wat voor connecties jij met TS hebt... Wellicht geen enkele, maar zo komt het wel op me over.
Beste Stef
Heb met niemand connecties, in de paardenwereld zijn er alleen kennissen geen vrienden. Ik heb dit besluit genomen na het lezen van dit topic, aangezien ik geattenteerd ben door een anonieme telefoon. Zelf zou ik vroeger als paardenspeurder nooit de verkoper op de hoogte gebracht hebben over een topic, dit is een zaak tussen de verkoper en koper.
Dit is een particuliere zaak, naar de Politie gaan is ook niet aan de orde, dit is werk voor een advocaat, ik ben maar een gewone vrouw, en wie wat denkt dat moet ieder voor zich uitmaken.
Vind het alleen jammer voor het paard dat nogmaals de dupe is, dat is mijn bezorgdheid.
Je hebt niks met het hele gebeuren te maken, maar je krijgt wel een anonieme tip? CSI is er niks bij zeg.....
Ik heb geen flauw idee wie de beste handelaar is. Nogmaals, het enige wat ik heb gedaan is een mailtje sturen met de link van het topic. Niet meer van maken dan dat het is