Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
san4nie schreef:Dat is inderdaad wel heel erg raar! Ik de verkoopsters in Groningen ook een beetje appart, hier wouden ze volgens mij juist heel graag wat verkopen. Als je vroeg naar iets en ze hadden het niet kreeg ik het idee dat ze je allerlei endere dingen probeerden aan te smeren. De vraag was of ze een fel-rood halster hadden, deze hadden ze niet. Maar roze en baluw zijn ook heel erg mooi!
En de Divoza is gewoon wat uitgebreider en naar mijn idee veel netter!
Jildau schreef:Ik zou donderdag gebelt worden of m'n schoenen er al waren, ze had mn telefoonnummer opgeschreven en ben nog steeds niet gebelt terwijl ik ze morgen op moet halen. Zal zelf maar even heen bellen dan maar vind dit wel een beetje slechte service.
Durante schreef:Verder kun je het (nog)niet vergelijken met Divoza denk ik, Divoza is ook klein begonnen,en wie weet, als dit goed loopt word 't ook nog wel wat uitgebreider(ik vind dit al wel groot zat, kan er alles wel vinden wat ik nodig ben)
germie schreef:Spannend Durante, laat je nog weten wat het geworden is?
Ik moet nog vliegenspray hebben, als morgen het met m'n werk niet uitloopt, dan ga ik nog even langs.