maar oke dat heb je bij de hm ook wel is, vond het alleen wel balen
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
maar oke dat heb je bij de hm ook wel is, vond het alleen wel balen
san4nie schreef:Dat is inderdaad wel heel erg raar! Ik de verkoopsters in Groningen ook een beetje appart, hier wouden ze volgens mij juist heel graag wat verkopen. Als je vroeg naar iets en ze hadden het niet kreeg ik het idee dat ze je allerlei endere dingen probeerden aan te smeren. De vraag was of ze een fel-rood halster hadden, deze hadden ze niet. Maar roze en baluw zijn ook heel erg mooi!
En de Divoza is gewoon wat uitgebreider en naar mijn idee veel netter!
dus misschien lag het ook wel aan mij. Maar ik hou er niet zo van als ik ergens om vraag en het is er niet, dat je dan te horen krijgt wat er wel is
Want ik ben wel zo iemand dat als ik iets voor ogen heb dat ik het ook wel graag zo wil hebben en niet ander. Ja ik weet het, slechte eigenschap
Ziet er prima uit, fijn ook dat de dekens al vanaf 135 onderlengte gaan! De rij bij de kassa was aan het begin van de middag wel heel erg lang, duurde ook een tijd voordat er een tweede kassa open was. Wel fijn dat er nu een grote ruitersportzaak in de stad zit! 
Volgens mij hebben wij het over de zelfde verkoper... Hij heeft zowat alles uit de schappen gehaald om mij een goede rijbroek te verkopen!

Jildau schreef:Ik zou donderdag gebelt worden of m'n schoenen er al waren, ze had mn telefoonnummer opgeschreven en ben nog steeds niet gebelt terwijl ik ze morgen op moet halen. Zal zelf maar even heen bellen dan maar vind dit wel een beetje slechte service.

)
) Durante schreef:Verder kun je het (nog)niet vergelijken met Divoza denk ik, Divoza is ook klein begonnen,en wie weet, als dit goed loopt word 't ook nog wel wat uitgebreider(ik vind dit al wel groot zat, kan er alles wel vinden wat ik nodig ben)
Wij shopten er al in de tijd dat je de borstels tussen de hengels en de lokeenden vandaan moest vissen

)!
, maar ik vind wel dat EJ beslist in Groningen hoort te zitten. En zeker qua dekjes en tuigage vind ik ze beslist een verrijking. Leukere spullen voor een betere prijs dan Divoza. En niet standaard HH zoals je overal al ziet.
dus die heb ik maar meegenomen

germie schreef:Spannend Durante, laat je nog weten wat het geworden is?
Ik moet nog vliegenspray hebben, als morgen het met m'n werk niet uitloopt, dan ga ik nog even langs.