Epplejeck naar Groningen??

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

lenaa_tje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-10 17:41

ik vind het een fijne winkel wel vind ik het wel erg weinig pashokjes vooral als iedereen rijbroeken wil passen en ik zelf gewoon even een wedstrijdbloesje. Zo stond ik zaterdag meer dan een 20 minuten te wachten doordat iedereen weer een nieuw kleurtje wou en dan weer die en dan weer die ene :') maar oke dat heb je bij de hm ook wel is, vond het alleen wel balen :o

MissJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-10 18:16

san4nie schreef:
Dat is inderdaad wel heel erg raar! Ik de verkoopsters in Groningen ook een beetje appart, hier wouden ze volgens mij juist heel graag wat verkopen. Als je vroeg naar iets en ze hadden het niet kreeg ik het idee dat ze je allerlei endere dingen probeerden aan te smeren. De vraag was of ze een fel-rood halster hadden, deze hadden ze niet. Maar roze en baluw zijn ook heel erg mooi!
En de Divoza is gewoon wat uitgebreider en naar mijn idee veel netter! ;)

Ik ben vandaag ook geweest en vond het personeel juist heel netjes! Mijn complimenten! Er werd ook eerlijk verteld dat ze op dit moment geen volledige collecties van alle merken hadden hangen, omdat ze middenin een seizoen geopend zijn. Vanaf het najaar zijn de collecties compleet.

Ik vind ook niet dat je EJ nu al kan vergelijken met Divoza. Die laatste is al heel wat langer open. ;)

san4nie

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-10 19:14

@MissJ: Ja, daar heb je gelijk in!
Misschien was het ook wel een verschil dat ik er de eerste dag was, en het was toen heel erg druk, en als ik ergens niet van houd is het drukke winkels :o dus misschien lag het ook wel aan mij. Maar ik hou er niet zo van als ik ergens om vraag en het is er niet, dat je dan te horen krijgt wat er wel is O:) Want ik ben wel zo iemand dat als ik iets voor ogen heb dat ik het ook wel graag zo wil hebben en niet ander. Ja ik weet het, slechte eigenschap :o

WilHuM

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-10 21:26

Ook ik ben vandaag weer netjes geholpen in de EJ Groningen. Netjes en vriendelijk personeel we moesten even wachten tot er iemand was omdat iedereen bezig was. Maar we werden erg relaxed geholpen geen gepush. Ben goed voorgelicht en tevreden zonder vragen naar huis gegaan +:)+

Imre

Re: Epplejeck naar Groningen??

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-10 21:51

Ben vandaag ook eindelijk geweest. :) Ziet er prima uit, fijn ook dat de dekens al vanaf 135 onderlengte gaan! De rij bij de kassa was aan het begin van de middag wel heel erg lang, duurde ook een tijd voordat er een tweede kassa open was. Wel fijn dat er nu een grote ruitersportzaak in de stad zit!

Saszkiia91

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-10 22:01

Ik ben vandaag ook in EJ Eindhoven geweest... Had een rijbroek nodig en moet zeggen dat ik erg fijn geholpen werd. :) Volgens mij hebben wij het over de zelfde verkoper... Hij heeft zowat alles uit de schappen gehaald om mij een goede rijbroek te verkopen!
Maargoed dat ervaart iedereen natuurlijk op zijn eigen manier!

Ze zijn wel vooruit gegaan in hun service. In het begin was het een beetje warrig en was de productkennis van het personeel niet erg groot, maar moet zeggen dat ik er nu erg over te spreken ben! :)

De pashokjes vind ik inderdaad ook een beetje schaars. Maar ach... Zo is er altijd wel iets.

Jildau

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-10 23:19

Ik zou donderdag gebelt worden of m'n schoenen er al waren, ze had mn telefoonnummer opgeschreven en ben nog steeds niet gebelt terwijl ik ze morgen op moet halen. Zal zelf maar even heen bellen dan maar vind dit wel een beetje slechte service.

Saszkiia91

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-10 00:50

Jildau schreef:
Ik zou donderdag gebelt worden of m'n schoenen er al waren, ze had mn telefoonnummer opgeschreven en ben nog steeds niet gebelt terwijl ik ze morgen op moet halen. Zal zelf maar even heen bellen dan maar vind dit wel een beetje slechte service.

In die zin is dat inderdaad niet te vergelijken met mijn stukje!! Ben ik het helemaal mee eens. Zo zijn er goede en minder goede dingen.. Ik had bijv. een eurostardekje gekocht op Equitana in Duitsland.. Na 1 wasbeurt was het dekje niks meer waard. Toen ben ik naar EJ gegaan en mocht ik daar een nieuwe uitzoeken.

Durante

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-10 08:05

Ik ben er van de week weer even geweest, en ben nog steeds tevreden over de service enzo.
Ik moest antiklit hebben, en had hun eigen merk meegenomen,vond 't erg goedkoop en moet zeggen ,ik vind 't beter spul dan die andere die ik altijd heb, die oranje flessen(ben de naam ff kwijt :o ) :D

Verder kun je het (nog)niet vergelijken met Divoza denk ik, Divoza is ook klein begonnen,en wie weet, als dit goed loopt word 't ook nog wel wat uitgebreider(ik vind dit al wel groot zat, kan er alles wel vinden wat ik nodig ben ;) )

Uums

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-10 13:37

Durante schreef:
Verder kun je het (nog)niet vergelijken met Divoza denk ik, Divoza is ook klein begonnen,en wie weet, als dit goed loopt word 't ook nog wel wat uitgebreider(ik vind dit al wel groot zat, kan er alles wel vinden wat ik nodig ben ;) )

En de vogels en de zaden zijn inmiddels ook afgevallen :+ Wij shopten er al in de tijd dat je de borstels tussen de hengels en de lokeenden vandaan moest vissen :))

Flirtatious

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-10 18:23

ik heb stage gelopen in Brabant, woon in Friesland, en ben toen in Brabant ook langs de EJ geweest, vond het een erg mooie winkel, en werd erg goed geholpen door vrouwtje met blonde krullen...
ik ben vaak meer opzoek naar dekens glansspray en dat soort spul, omdat ik western rijd, maar ook met die dingen kon ze me veel informatie geven....

haan

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-10 22:31

a.s. zondag is koopzondag, altijd handig, even mijn winterdeken brengen om te laten wassen (en natuurlijk even weer rondneuzen, stel je voor dat ik nog ineens wat nodig heb O:) )

Revanche_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-10 13:36

Ik vind Epplejeck erg fijne winkels! :)

Kiki

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-10 13:56

Ik ben er gisteren ook voor het eerst geweest :)
Heeeerlijk rustig (lang leve vrij van school door examens :D )!
Vond het een mooie winkel en het personeel was ook erg vriendelijk vond ik. Ga er zeker nog een keer heen :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-10 14:35

.
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 14-09-24 11:04, in het totaal 1 keer bewerkt

germie

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-10 16:09

Het assortiment is qua rijjasjes inderdaad beperkt. Maar ze hebben wel weer een behoorlijk grote keuze aan caps. Ook vind ik juist het vrij uitgebreide assortiment aan zadels onder de 800 euro een pluspunt. Niet iedereen heeft de mogelijkheid om zadels van 1600 euro of meer te kopen. En wat ze dan aan goedkope zadels hebben is niet echt super, maar ook niet slecht. De kunststof zadeltjes van 250 euro heb ik zojuist even op gezeten, en die zadels zaten echt niet verkeerd in elkaar.

Verder wilde ik een neusriem die natuurlijk net 3 cm te kort was. Ze gaan deze even verlengen voor mij. Dat vind ik wel goed. Niet van oh, past niet, jammer dan.

Ik was eerst sceptisch, en nog steeds :P, maar ik vind wel dat EJ beslist in Groningen hoort te zitten. En zeker qua dekjes en tuigage vind ik ze beslist een verrijking. Leukere spullen voor een betere prijs dan Divoza. En niet standaard HH zoals je overal al ziet.

Uums

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-10 18:24

Mijn eerste ervaring is ook positief :)

Van de week was ik er voor `t eerst en het personeel was vriendelijk & hulpvaardig. Het assortiment potjes & poedertjes is ook prima.

Uums

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-10 23:24

Nog een kleine aanvulling: het assortiment heeft nota bene longeersingels voor heeeeul brede paarden. De grootste maat zwabberde om de lijfjes van mijn behoorlijk rondgeribde Groningers, dus ik ga binnenkort even iets ruilen :))

wouterpaard

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-10 23:29

Vind EJ ook wel leuk heb er een rijbroek gewonnen :+ Mis eigenlijk wel een koopjeshoek zoals bij Divoza :P

Veerle_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-10 20:03

Hallo!!

Ik ga deze week ook naar epplejeck! ik moet nog een nieuwe broek hebben :o
Is het een beetje een leuke winkel?
En ook groot?

xxx *D

haan

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-10 09:50

EJ blijft leuk, ik heb gisteren mijn deken weer opgehaald, die had ik laten wassen. Hij was weer super schoon én leuke actie van EJ : gratis een paar sokken uitzoeken bij een gewassen deken.
Niet dat ik ze echt nodig had, maar sokken met veel oranje zijn wel van toepassing in deze tijd ;) dus die heb ik maar meegenomen :D

Durante

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-10 07:25

vanmiddag komt er iemand van de epple jack wat zadels passen op mijn welshpony,ik ben beniewd ;)

germie

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-10 08:00

Spannend Durante, laat je nog weten wat het geworden is?
Ik moet nog vliegenspray hebben, als morgen het met m'n werk niet uitloopt, dan ga ik nog even langs.

Durante

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-10 08:10

germie schreef:
Spannend Durante, laat je nog weten wat het geworden is?
Ik moet nog vliegenspray hebben, als morgen het met m'n werk niet uitloopt, dan ga ik nog even langs.

Ik laat 't hier wel even weten of het wat geworden is met een zadel ;)

Ik had laatst ook vliegenspray meegemomen, en dan 't eigen merk,maar ik vind dat niet echt superspul,ik spoot dat op m'n beide pony's,maar een kwartiertje later zaten er alweer horzels op de beide dieren >;)
Dat spul neem ik dus niet weer mee, ik geef dan liever nog even ietsje meer geld uit aan spul dat wat beter is....

germie

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-10 10:43

Wat is dan wel goede vliegenspray? Ik moet iets hebben dat echt werkt, dus geen Zzimply ofzo.
Anders moet ik maar gewoon 30% Deet halen bij de Kruitvat.