Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
yeye schreef:Mijn trailer gaat niet door.Dan wordt het te voet, een uur wandelen tot de manege en dan een andere keer ophalen voor naar het bos. Dit kon ik echt wel missen hoor
.
en anders word het toch lopen! Maar dan heb je je pony wel! Je moet er wel wat voor over hebben he
Zion staat nu even op de manege en om 5 uur gaat hij naar het bos. Ik denk wel dat dit verhaal nog een staartje krijgt. De vriend van de oplichter heeft de pony tot bij mij gebracht dus heb haar zelf niet meer gezien. Dit ging veel te gemakkelijk... We zullen wel zien
Eerst dacht ik dat hij wel bijgekomen was, tot ik aan zijn heupjes en rug voelde...KEI mager! Hij heeft wel een dikke wintervacht.
Succes met hem en even duimen dat je er verder geen gezeur meer mee krijgt. rainbow8 schreef:Sla je sms-jes op en vertroetel hem maar goed. Ik hoop voor je dat het rustig blijft............ Laat je er ook nog een DA naar kijken?? Hoe je hem het beste weer wat dikker kan krijgen enzo??
IngridB schreef:Weet die 'vriendin' waar Zion nu komt te staan? En in dat bos is daar toezicht bij of niet?
Probeer wel voor je te houden waar je hem gaat wegzetten, want je weet maar nooit hé!
Maar super dat je hem weer lekker bij je hebt.
. er is in de dag niemand thuis maar er komt een camera
yeye schreef:IngridB schreef:Weet die 'vriendin' waar Zion nu komt te staan? En in dat bos is daar toezicht bij of niet?
Probeer wel voor je te houden waar je hem gaat wegzetten, want je weet maar nooit hé!
Maar super dat je hem weer lekker bij je hebt.
Nee ze weet niet waar hij komt. er is in de dag niemand thuis maar er komt een camera
loriene schreef:Super datje hem terug hebt en dat allemaal nog reuze gemakkelijk.![]()
Denk dat het staartje wel wat meevalt.
Ze heeft je de pony meegegeven zonder je mede te delen dat er nog bv rekeningen liggen.
Wanneer dat zo was had je het heus wel te horen gekregen voordat je de pony op ging halen.
Je weet nooit zeker tot wat iemand anders in staat is...