Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

annastasia schreef:zolang er geen winsterse omstandigheden in duitsland zijn kun je daar gewoon rijden hoor!!
Kijk ook eens op internet, er zijn bedrijven die winterbanden verhuren. Dus als je ze maar een paar dagen nodig hebt kun je ze huren.
Je kunt dus rustig je paardje gaan halen, succes!

ben toevallig van de zomer ff naar kalkar geweest, maar je zit maar heel kort echt in duitsland, maar een half uurtje ofzo (ok, met trailer iets langer, dan rij je denk ik geen 180:P) Marchador schreef:Hmm ik heb net een aantal pagina's doorgelezen van het topic, maar je hebt dit topic gestart op 9 november en intussen is er nog niets gebeurd?
Ik had allang bij ze op de stoep gestaan met de trailer, niet betalen, dan pony terug.
Maar je bent nu al bijna 2 maanden verder en hebt nog geen actie ondernomen, vreemd hoor!
carineken schreef:Marchador schreef:Hmm ik heb net een aantal pagina's doorgelezen van het topic, maar je hebt dit topic gestart op 9 november en intussen is er nog niets gebeurd?
Ik had allang bij ze op de stoep gestaan met de trailer, niet betalen, dan pony terug.
Maar je bent nu al bijna 2 maanden verder en hebt nog geen actie ondernomen, vreemd hoor!
de topicstartster is ondertussen bevallen staat enkele pagina"s terug

lautjuh85 schreef:Komt wel onaardig over.....
Wanneer je een kindje krijgt kan je dingen niet meer zo makkelijk plannen. Ook mijn herstel telt mee. Dan kan het wel 6 weken geleden zijn....
Zeker zelf geen kinderen. Dan had je het misschien wel begrepen.