Er wordt niet betaald!

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

lautjuh85

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-12-09 12:37

Ik had reactie geplaatst wanneer we heen gaan, maar kreeg pb dat dat niet verstandig was aangezien ze mee kunnen lezen, dus vandaar dat ik de reactie in een smiley heb veranderd.
Jammer dat ik niet serieus genomen wordt. Maar kan wel vermelden dat we deze week heen gaan. Ik zal de specifieke dag niet noemen.

PingWing

Re: Er wordt niet betaald!

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-09 12:42

Als ze inderdaad mee kunnen lezen is dat een goede keuze. Je wil niet hebben dat je er dadelijk heen rijdt en je ponny nergens te vinden is. Als je er al heen gaat wil je met een van beiden terug komen (pony of geld).

Ik kan ook goed begrijpen dat je op dit moment, midden in je kraamperiode, de prioriteiten elders hebt liggen. Wat betekend geld nog als je zo'n wonder gekregen hebt?

Goed dat je wel door blijft zetten :)

Polaris

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-09 13:01

Goed nu weten ze dus dat je deze week komt, dan kunnen ze daar toch alsnog rekening mee houden?
Niet slim van je..

lautjuh85

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-12-09 13:06

@polaris; en als ik helemaal niet reageer is het ook niet goed. Dan wordt ik weer niet serieus genomen. Dus ik reageer niet meer hier. Als er nieuws is dan meld ik het wel.

Gentlegiant

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-09 13:07

Nou ik vind dat je beetje raar reageerd polaris....?

Ik heb vanalles met laura doorgenomen...
Hoe dan ook gaan we met iets naar huis al moetten we slapen in mijn trailer ;)

MVG

Polaris

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-09 13:09

jessj22 schreef:
Nou ik vind dat je beetje raar reageert polaris....?

Hoezo reageer ik raar?
Het is toch zo?
Als ik hier zou lezen dat jullie mijn paard ergens deze week op zouden halen,
zou ik hem linea recta verhuizen naar een andere stal.

Gentlegiant

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-09 13:13

nouja ik ga hier geen discussie voeren

Dan verhuis jij je paard maar heb genoeg meegemaakt en weet genoeg dingen we krijgen heus wel iets ;)

Polaris

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-09 13:15

Ik hoop het ook voor jullie, ik vind dat jullie in je recht staan,
ik zeg alleen dat ik het niet slim vind om zoiets hier te posten.
Nu maar hopen dus dat ze hier niet meelezen.

En al verhuizen ze hem niet, ze zouden ook gewoon een fietsketting om het slot van je stal kunnen leggen, dan bereik je ook heel weinig.

Gentlegiant

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-09 13:19

hmhm goed idee ik neem een slijptol mee haha ;)

lautjuh85

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-12-09 13:41

Nog een probleem....
We hebben geen winterbanden. En in duitsland is het verplicht met winterbanden rijden. Dus het wordt nog weer later... ;(

amyz

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-09 15:28

oww wat zuur! kan je niet een auto van iemand anders lenen die wel winterbanden heeft? zucht, t zit je iig niet mee zeg...

succes iig en ik lees het heel graag als er nieuwe ontwikkelingen zijn!

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-09 15:30

annastasia

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-09 17:11

zolang er geen winsterse omstandigheden in duitsland zijn kun je daar gewoon rijden hoor!!

Kijk ook eens op internet, er zijn bedrijven die winterbanden verhuren. Dus als je ze maar een paar dagen nodig hebt kun je ze huren.

Je kunt dus rustig je paardje gaan halen, succes!

carineken

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-09 21:15

veel succes

beantsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-09 21:32

annastasia schreef:
zolang er geen winsterse omstandigheden in duitsland zijn kun je daar gewoon rijden hoor!!

Kijk ook eens op internet, er zijn bedrijven die winterbanden verhuren. Dus als je ze maar een paar dagen nodig hebt kun je ze huren.

Je kunt dus rustig je paardje gaan halen, succes!

zelfs al krijg je die 400 euro mee, dan houd je er weinig aan over...3 uur rijden (brandstof!), winterbanden huren... :$

annastasia

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-09 21:59

Moet zeggen dat mijn auto wel redelijk zuinig rijd.
Ik kan met een tank diesel wel heen en weer.
En die winterbanden zijn ook niet een heel groot vermogen.
Reken als het tegen zit eens 125,-
Dan houd je nog 275 over.

Maar het is de TS nu om het paard te doen, en ik denk dat die emotioneel wel meer waard is als 400,-

amillia

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-09 14:07

met all-weather banden mag je voor zover ik weet ook in duitsland hoor... en een boete krijg je alleen bij hinder (20 euro) of gevaarzetting (40 euro) maar de duitse snelwegen zijn vrij verlaten.... welk deel van duitsland moet je naartoe?

lautjuh85

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-12-09 15:36

We moeten naar kalkar.
Mijn schoonvader krijgt maandag winterbanden onder de auto. En hij heeft een leasewagen dus kost het ons niks om met die auto te rijden.

Marchador

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-09 18:44

Hmm ik heb net een aantal pagina's doorgelezen van het topic, maar je hebt dit topic gestart op 9 november en intussen is er nog niets gebeurd?
Ik had allang bij ze op de stoep gestaan met de trailer, niet betalen, dan pony terug.
Maar je bent nu al bijna 2 maanden verder en hebt nog geen actie ondernomen, vreemd hoor!

amyz

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-09 18:48

kalkar is goed te doen :) ben toevallig van de zomer ff naar kalkar geweest, maar je zit maar heel kort echt in duitsland, maar een half uurtje ofzo (ok, met trailer iets langer, dan rij je denk ik geen 180:P)

carineken

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-09 19:09

Marchador schreef:
Hmm ik heb net een aantal pagina's doorgelezen van het topic, maar je hebt dit topic gestart op 9 november en intussen is er nog niets gebeurd?
Ik had allang bij ze op de stoep gestaan met de trailer, niet betalen, dan pony terug.
Maar je bent nu al bijna 2 maanden verder en hebt nog geen actie ondernomen, vreemd hoor!

de topicstartster is ondertussen bevallen staat enkele pagina"s terug

beantsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-09 21:27

carineken schreef:
Marchador schreef:

de topicstartster is ondertussen bevallen staat enkele pagina"s terug

Da's onderhand ook 6 weken geleden. Maar goed, ze hoeft aan ons niets uit te leggen, het is haar probleem. (niet onaardig bedoeld hoor...)

lautjuh85

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-01-10 13:20

Komt wel onaardig over.....
Wanneer je een kindje krijgt kan je dingen niet meer zo makkelijk plannen. Ook mijn herstel telt mee. Dan kan het wel 6 weken geleden zijn....
Zeker zelf geen kinderen. Dan had je het misschien wel begrepen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-10 13:55

Kindje gaat voor. Nu is het ook feestdagen en dat heeft ook voorrang.

beantsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-10 14:28

lautjuh85 schreef:
Komt wel onaardig over.....
Wanneer je een kindje krijgt kan je dingen niet meer zo makkelijk plannen. Ook mijn herstel telt mee. Dan kan het wel 6 weken geleden zijn....
Zeker zelf geen kinderen. Dan had je het misschien wel begrepen.

Ja, ik heb wel kinderen. Die zijn inmiddels bijna volwassen. En ik begrijp dat dat heel erg meespeelt. Juist vandaar mijn reactie.

Laat ik wat uitleggen wat ik bedoel. Zoals ik het tot nu toe dit topic lees, is er elke keer wel wat. Had je het echt een belangrijk punt gevonden, dan had je bijv. je man/vader heengestuurd.
Ook de brief met het laatste ultimatum is - voor zover ik kan lezen - nooit verstuurd.
Nogmaals, het is niet mijn zaak, je moet natuurlijk zelf bepalen of je nog wat wilt doen en zo ja, wat en wanneer.

Het is gewoon zo, als ik alles lees, lijkt het of je ertegen op ziet om nog een enorme strijd aan te gaan. Wat heel begrijpelijk is, zeker als je net moeder bent geworden. Dan zijn andere zaken belangrijker.
Want hoeveel energie gaat het jou nog kosten om die luizige 400 euro binnen te halen? Of wat haal je je op de hals als je je pony weer ophaalt, met veel gedonder en tamtam en slapeloze nachten?
Ik lees gewoon tussen de regels door dat je er nl. helemaal meer geen zin meer in hebt, dat gedonder. Dat mag hoor, 't is jouw keuze. Je kunt niet altijd je gelijk halen.
Misschien moet je gewoon maar zeggen; "Steek die 400 euri maar in je reet, ik ga niet al mijn energie daarin steken."
En dat is wat ik bedoel. Niet onaardig bedoeld; luister gewoon naar jezelf, en steek je energie in wat je écht belangrijk vindt.