Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

BaiNar schreef:Had 1 artikel over rug wel genoeg gevonden en dan volgende nummer weer een artikel... Nog nooit een paard met rugklachten gehad dus niet zo'n interessant nummer voor mij!! Maar da's persoonlijk natuurlijk!!
tessii1991 schreef:Dit stond trouwens op de Bit hyves geschreven door Marjan: Daarbij maken we net zo veel pagina's redactie voor Bit in 2009 als vorig jaar. Zo'n duizend pagina's in totaal (exclusief de advertenties). Ze komen alleen in acht nummers en niet in elf, zoals vorig jaar.
Dus de nummers worden dikker als ik het goed begrijp?
suffie schreef:HorseRunner schreef:Ik kreeg vandaag mijn nieuwe factuur binnen. Ben nu toch wel erg aan het twijfelen.
Ik zou ik jouw geval gewoon nog even volgende week afwachten met betalen, eerst maar eens kijken met wat voor een nieuw voorstel ze gaan komen voordat je overhaaste beslissingen neemt.
Jannepauli schreef:tessii1991 schreef:Dit stond trouwens op de Bit hyves geschreven door Marjan: Daarbij maken we net zo veel pagina's redactie voor Bit in 2009 als vorig jaar. Zo'n duizend pagina's in totaal (exclusief de advertenties). Ze komen alleen in acht nummers en niet in elf, zoals vorig jaar.
Dus de nummers worden dikker als ik het goed begrijp?
Oh ja, we werken even hard voor minder geld..?
Quatsch!

Erg aardige mevrouw aan de lijn en gaf precies hetzelfde aan als het bericht hierboven mij. Ik ben dus benieuwd wat de oplossing is. Ik heb trouwens wel aangegeven dat ik de dressuur wel leuk vind, maar niet de manier waarop het gegaan is (eerst gratis aanbieden en de maand erop ineens bit minder etc)