BIT veranderingen? (het tijdschrift)

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

BaiNar

Re: BIT veranderingen? (het tijdschrift)

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-09 11:42

Had 1 artikel over rug wel genoeg gevonden en dan volgende nummer weer een artikel... Nog nooit een paard met rugklachten gehad dus niet zo'n interessant nummer voor mij!! Maar da's persoonlijk natuurlijk!!

HorseRunner

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-09 13:51

Ik kreeg vandaag mijn nieuwe factuur binnen. Ben nu toch wel erg aan het twijfelen.

___Tessa___

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-09 14:02

BaiNar schreef:
Had 1 artikel over rug wel genoeg gevonden en dan volgende nummer weer een artikel... Nog nooit een paard met rugklachten gehad dus niet zo'n interessant nummer voor mij!! Maar da's persoonlijk natuurlijk!!

Ik ook niet maar voorkomen is beter dan genezen ;)

___Tessa___

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-09 15:02

Dit stond trouwens op de Bit hyves geschreven door Marjan: Daarbij maken we net zo veel pagina's redactie voor Bit in 2009 als vorig jaar. Zo'n duizend pagina's in totaal (exclusief de advertenties). Ze komen alleen in acht nummers en niet in elf, zoals vorig jaar.

Dus de nummers worden dikker als ik het goed begrijp?

MISTRAL94

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-09 15:51

Volgens mij stond er in de brief die er bij zat dat ze net zo dik zouden blijven als normaal.

suffie

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-09 16:21

HorseRunner schreef:
Ik kreeg vandaag mijn nieuwe factuur binnen. Ben nu toch wel erg aan het twijfelen.

Ik zou ik jouw geval gewoon nog even volgende week afwachten met betalen, eerst maar eens kijken met wat voor een nieuw voorstel ze gaan komen voordat je overhaaste beslissingen neemt.

RicardoOpa

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-09 16:30

BaiNar schreef:

Maar dat heb ik altijd met Bit.
Ik heb momenteel een verzorgpony waar ik eigenlijk alleen wandel en longeer.
Ik vind het leuk, maar nog niet echt een leuke artikel gelezen in Bit wat ik op haar kan 'toepassen'.
Desondanks vind ik het wel leuk om alle artikelen te lezen :)

Esther43

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-09 00:35

ik ben ook zeer teleur gestelt dat het bit is verandert! ik heb er zelfs over na gedacht om het apponement op te zeggen, want net zoals jij, heb ik niets met drezzuur! ik hoop dat er iniedergeval een opie komt, dat je alleen bit krijgt :P

Jannepauli

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-09 02:14

tessii1991 schreef:
Dit stond trouwens op de Bit hyves geschreven door Marjan: Daarbij maken we net zo veel pagina's redactie voor Bit in 2009 als vorig jaar. Zo'n duizend pagina's in totaal (exclusief de advertenties). Ze komen alleen in acht nummers en niet in elf, zoals vorig jaar.

Oh ja, we werken even hard voor minder geld..?
Quatsch!

___Tessa___

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-09 11:24

Lijkt mij idd ook niet want dan zouden ze dat wel in die brief hebben gezet lijkt me.....

HorseRunner

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-09 12:42

suffie schreef:
HorseRunner schreef:

Ik zou ik jouw geval gewoon nog even volgende week afwachten met betalen, eerst maar eens kijken met wat voor een nieuw voorstel ze gaan komen voordat je overhaaste beslissingen neemt.

Ja ik wacht inderdaad nog maar even. Ik ben heel benieuwd naar hun nieuwe voorstel.

Esther

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-09 16:21

Jannepauli schreef:
tessii1991 schreef:

Oh ja, we werken even hard voor minder geld..?
Quatsch!

Wat denk dat het scheelt aan kosten voor het drukken/inbinden en bezorgen?

Ben er ook niet blij mee, hoop dat ze met een goede regeling komen. Als echt de Dressuur erbij blijft en losse nummers dus goedkoper worden ga ik ook overwegen om Bit weer los te kopen, al valt dat hier in de buurt niet mee..

amanda2

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-09 17:27

Morgen is het een week geleden dat ik die mevrouw van Bit aan de lijn had. Die zou binnen een week met een voorstel komen...

MISTRAL94

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-09 17:30

Ik heb nog steeds niets gehoord, bevestigd voor mij alleen maar dat het goed is dat ik mijn abonnement stop gezet heb.

amanda2

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-09 17:31

Als ik morgen eind van de dag niks heb gehoord is dat ook precies wat ik ga doen.

___Tessa___

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-09 18:01

Ik heb donderdag al een mail gestuurd nog steeds geen antwoord....

Lien2

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-09 18:14

Ik heb vorige week maandag een mail gestuurd, ook nog geen reactie. Ik snap best dat ze het druk hebben met alle reacties, maar ik had op z'n minst een mail terug verwacht met de melding "We hebben uw e-mail ontvangen nemen deze in behandeling".
Laatst bijgewerkt door Lien2 op 09-02-09 18:17, in het totaal 1 keer bewerkt

___Tessa___

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-09 18:17

Nou idd zoiets hadden ze wel kunnen sturen...

amanda2

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-09 18:18

Dat is natuurlijk te begrijpen, maar afspraak is afspraak.
En ze hadden ook laten kunnen weten dat het helaas wat langer duurt, no problem.
Volgens mij heeft niemand hier al iets gehoord?

kathris

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-09 18:32

nope, ik heb ook nog steeds geen reactie op mijn mailbericht van vorige week donderdag... al heb ik wel in gedachten dat er natuurlijk pas 2 werkdagen zijn verstreken... ben wel bereid nog een paar dagen te wachten voor ik opnieuw ga mailen (of proberen te bellen - als er niet weer 10 wachtenden voor me zijn, blijf ik misschien nog aan de lijn ook...)

MISTRAL94

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-09 19:54

Niet netjes dat ze niets laten horen. Mijn bericht is ook van donderdag volgens mij. Komt totaal geen reactie op, prima zijn ze een abonnee kwijt die toch al heel wat jaartjes abonnee was. Slechte zaak...
1 ding staat vast hierdoor draaien ze zichzelf de nek om.

zap

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-09 19:55

Ik heb ook al twee keer gemaild, maar ook nog niks terug gehad

Ik wacht het einde van de week even af en dan gaat er toch echt een telefoontje naar hen toe!

anneliesdj

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-09 20:13

Ik heb net een telefoontje gehad, heb afgelopen woensdag of donderdag gemaild, dus wel vrij vlotte reactie.

Waar het op neer kwam was; op dat nummer Dressuur van vorig jaar hadden ze veel positieve reactie's gehad dus wilden ze hem er nu 2x bij doen maar nu bleek toch dat 'een aantal lezers' het daar niet mee eens waren en dus gaan ze een oplossing zoeken. Ik krijg binnen een week een oplossing aangeboden.

Heb er verder ook niets over gezegd want mijn mail was duidelijk genoeg, heeft geen zin om die te herhalen.

#Ymke#

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-09 09:06

Ik ben gister ook gebeld :j Erg aardige mevrouw aan de lijn en gaf precies hetzelfde aan als het bericht hierboven mij. Ik ben dus benieuwd wat de oplossing is. Ik heb trouwens wel aangegeven dat ik de dressuur wel leuk vind, maar niet de manier waarop het gegaan is (eerst gratis aanbieden en de maand erop ineens bit minder etc)

Javayo

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-09 09:43

ik had maandag of dinsdag vorige week een mail gestuurd, maar nog niks vernomen. ik wacht dus nog steeds op de oplossing die zijn gaan bieden...