Optiwolk schreef:superpony schreef:Heb bij autoscout zomaar wat ingevoerd en vond het een beetje tegenvallen wat eruit kwam. Heb niks als vanaf ingevuld, dus kreeg vanaf heel oud en 500 euro bij wijze van, maar goed.........
De 3drs Vitara kan volgens sommigen al 1600 kg trekken. Ik heb er weleens in gereden en het lijkt me echt sterk dat ie dat kan??
Veel landrover Freelander. Ken ook verschillende mensen die hem hebben en positief zijn, maar ook veel negatiefs.
heel veel zie ik de Opel Frontera, vooral oud en goedkoop. Ik weet iemand die er veel problemen mee heeft gehad en ik zou zelf graag iets jonger willen, maar toch..........veel frontera's.
Ook veel Subaru, Daihatsu, Nissan etc etc. Kan me bij sommige auto's echt niet voorstellen dat ze 1500kg en meer mogen of kunnen trekken.
Zou ons wel schelen hoor, daar niet van, zoek een auto die 1500kg kan trekken, maar toch.....Wij blijven daar onder, dus dat is incl wat we over willen houden.
Ik heb een oude 3-deurs Vitara over een paar weken zonder moeite mijn 2.2ton zware Mitsu Pajero zien voorttrekken, dus die kan 't wel degelijk
Wij hebben weleens een Mercedes 608 (3600kg leeg!) aangetrokken met een eend! Dat wil nog steeds niet zeggen dat een eend dus ook een dikke tweepaards trailer kan trekken. Die vergelijking gaat echt volledig mank.
Zo'n Vitaratje kan wel een 1,5-paards voortzeulen, maar niet gaan klagen als je door de vrachtwagens van de weg wordt gereden. Dat ding komt eindeloos vermogen tekort om zelfs in NL enigzins met het verkeer mee te komen. Ga dan liever voor de Grand Vitara met 6-pitter. Die wordt er niet warm of koud van.......
Enne, suoerpony, een auto is een auto. Het elementaire onderhoud verschilt niet echt. Bovendien; als jouw kerel al zolang bij VW werkt, kan zijn baas je dan niet aan zo'n Passat Synchro V6 helpen; heb je tenminte iets bij te zetten........