superpony schreef:Heb bij autoscout zomaar wat ingevoerd en vond het een beetje tegenvallen wat eruit kwam. Heb niks als vanaf ingevuld, dus kreeg vanaf heel oud en 500 euro bij wijze van, maar goed.........
De 3drs Vitara kan volgens sommigen al 1600 kg trekken. Ik heb er weleens in gereden en het lijkt me echt sterk dat ie dat kan??
Veel landrover Freelander. Ken ook verschillende mensen die hem hebben en positief zijn, maar ook veel negatiefs.
heel veel zie ik de Opel Frontera, vooral oud en goedkoop. Ik weet iemand die er veel problemen mee heeft gehad en ik zou zelf graag iets jonger willen, maar toch..........veel frontera's.
Ook veel Subaru, Daihatsu, Nissan etc etc. Kan me bij sommige auto's echt niet voorstellen dat ze 1500kg en meer mogen of kunnen trekken.
Zou ons wel schelen hoor, daar niet van, zoek een auto die 1500kg kan trekken, maar toch.....Wij blijven daar onder, dus dat is incl wat we over willen houden.
Bedenk dat deze auto's stuk voor stuk onderhoudsgevoeliger zijn dan de meeste "gewone" auto's en juist dat extra onderhoud wordt ze nogal eens onthouden, danwel niet goed uitgevoerd.
Leeftijd zegt niks, staat van onderhoud maakt of breekt een auto. Ik durf mijn '92-er Range zonder meer langs veel jongere auto's te zetten dat ie in betere staat van onderhoud is.......