Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
natasja1991 schreef:En als het paard hier komt te staan gaat hij eerst een weekje op stal om te wennen en rustig te worden.
Een week opsluiten dat helpt om rustig te worden hoor! 
natasja1991 schreef:Oh voor als je het mischien weet, dat vind ik beter.
Ik kan dat paard moeilijk gelijk vanaf de trailer de wei in schoppen: hier ga maar met je vriendjes spelen.
Het paard kent de plek niet, de stallen niet, de andere paarden niet en de wei kent hij ook nog niet
Waratje schreef:natasja1991 schreef:Oh voor als je het mischien weet, dat vind ik beter.
Ik kan dat paard moeilijk gelijk vanaf de trailer de wei in schoppen: hier ga maar met je vriendjes spelen.
Het paard kent de plek niet, de stallen niet, de andere paarden niet en de wei kent hij ook nog niet
Conclusie: je hebt geen flauw idee wat een paard nodig heeft, dus begin er niet aan, dat is in ieder geval beter voor het paard en waarschijnlijk ook voor jou!
Zoek maar mooi een verzorgpaard en leer onder leiding van de eigenaar wat er allemaal bij komt kijken om een paard te onderhouden.
) en als daar commentaar op komt, wordt het ineens een buitenbak....
Waratje schreef:Conclusie: je hebt geen flauw idee wat een paard nodig heeft, dus begin er niet aan, dat is in ieder geval beter voor het paard en waarschijnlijk ook voor jou!
Zoek maar mooi een verzorgpaard en leer onder leiding van de eigenaar wat er allemaal bij komt kijken om een paard te onderhouden.