betaalde bestelling niet ontvangen, wel afgeleverd??

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

griebels

Re: betaalde bestelling niet ontvangen, wel afgeleverd??

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-07 23:21

Schimmelig schreef:
griebels schreef:
Zo'n hokje dient om een opmerking te plaatsen... En dit is ook een opmerking geweest Ja

Ok Griebels, maak even een 'testritje' door een bestelsysteem heen van een willekeurige shop en vertel mij dan wat je ziet. Ik kan je nu al met ongeveer 99 % zekerheid zeggen dat je waarschijnlijk twee verschillende velden voor het invoeren van een adres tegenkomt. Een voor het factuuradres en een voor het afleveradres Lachen
Het lijkt mij dus dan een 'opmerkingen hokje' niet voor adressen is.

een opmerking is een opmerking... of dat nou over de kleur gaat of over een aanpassing in het adres dat maakt niet uit. Het dient gelezen te worden en zeker ook behandeld te worden.

ThePast03

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-07 23:25

Schimmelig schreef:
Jij weet het zelf tenslotte het best en doet verder geen moeite om je in te leven in de ondernemer, omdat je ze vervelend vindt, arrogant vindt, enz enz enz.
De mensen die naar programma's zoals Radar rennen enz. zijn in mijn ogen vreemde sensatie zoekers. In veel gevallen is het namelijk direct met het bedrijf op te lossen, maar sommige mensen staan gewoon graag in de spotlight Lachen

Wat mensen al niet doen voor '5 minutes of fame' Nagelbijten / Gniffelen

Edit: Weltrusten Doei, doei

Ik vind niet iedere ondernemer arrogant, ik vind het bedrijf in dit topic arrogant reageren.
Verder doe jij nu aannames terwijl je helemaal niets van mij weet en nog minder over mijn ervaring in ondernemingen.

Mensen die hun rechtsbijstandverzekering inschakelen en/of programma's als Kassa en Radar zijn mensen die eerst al geprobeerd hebben eruit te komen met het bedrijf maar, net zoals TS, te horen krijgen dat voor hun de zaak is afgedaan.

En ik ben eenmaal op tv geweest (ongevraagd Clown ) en zou het niet meer willen al boden ze me 5000 euro. Beetje kort door de bocht om die mensen te beschuldigen van sensatiezoeken en alweer laat je merken dat je eigenlijk zelf moeilijk met mensen om kunt gaan.

Als jij een bedrijf wilt hebben zonder zeurende klanten zul je moeten zorgen dat je je forumulieren volledig en goed doorleest en niet wegens drukte eea afraffelt. Zo simpel is het.

meart

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-07 00:39

Schimmelig schreef:
Duizenden mensen dit betreffende topic, naaa. Hooguit 20 en zij lezen niet verder dan pagina 1, want zo interessant is het nu ook weer niet Tong uitsteken

Ik heb me toch maar door de 14 pagina's heen geworstelt...Knipoog....aangezien ik regelmatig via internet koop vindt ik dit thema juist reuze interessant (en ik ben heus de enige niet).
Aangezien ik de naam Libella regelmatig bij [EA-CO] Commercieel tegenkom was ik benieuwd hoe deze onverkwikkelijke zaak uiteindelijk afgehandeld is.

En dat ben ik nog steeds..................benieuwd dan...

orri

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-07 00:53

Als de internet zaak betaald heeft voor de dienst van de TNT dan zij de klant van de TNT en niet de ontvangende partij.
Er is een internet-koper-beschermende wet sinds 2001 van kracht. Als je een bestelling van 200 euro niet verzekerd verzend, het kost nog geen 2 euro extra, dan was het ook makkelijker geweest om vergoeding via de TNT te krijgen voor de zaak in kwestie. De klant heeft in deze het voordeel van de twijfel. Daarnaast ligt het ook aan de Algemene Voorwaarden gesteld door het bedrijf en of je daar voor goedkeuring hebt moeten klikken bij het doen van je bestelling. Bij een rechtswinkel staat in deze de klant in zijn recht en mag de TNT uitzoeken waar het pakket is, als ze dit niet kunnen achterhalen is dat hun fout. Als ze het wel kunnen achterhalen dan kan de zaak de kosten trachten te verhalen op de ontvanger van het pakket.

meart

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-07 01:03

orri schreef:
Als ze het wel kunnen achterhalen dan kan de zaak de kosten trachten te verhalen op de ontvanger van het pakket.

?

Hoe bedoel je?

orri

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-07 01:13

Dat degene die het pakket in ontvangst heeft genomen, dus niet de klant in dit geval, voor de goederen dient te betalen. Dat is dus in acht genomen dat de zaak de klant het geld van de bestelling terug betaald heeft.

Ik heb zelf eens gehad toen ik in Amsterdam nog woonde dat de postbode zo briljant was om een aangetekend pakket aan mijn buren te geven.... uiteraard heb ik het nooit ontvangen en ontving ik wel een herinnering dat ik nog niet betaald had. Dat bedrijf heeft contact met de post opgenomen en die hebben dat verder geregeld.

Lynn_Nikita

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-07-07 08:53

goedemorgen allemaal,

weer 2 pagina`s erbij terwijl ik lag te slapen.

@ schimmelige, ik heb afzender duidleijk gezegd dat ik alleen woon, en niemand in huis heb ( op mijn goed afgerichte dieren he RK ) die het pakketje kan aannemen, Dit wist zij dus al, voordat de tnt met die uitspraak kwam.

Mijn buren ben ik afgeweest, huisnr 2 heb ik gezocht, huisnr 20 zou het ineens volgens tnt zijn, ben ik geweest..... elke keer opnieuw mailen met tnt wat geen nut heeft, weer doormailen naar afzender wat ik gemaild heb, en als laatste kreeg ik dus te horen, helaas blablabla.... is voor mij toch echt een afsluiter

Ik heb ook meerdere keren gevraagd wat zou gebeuren als pakketje NIET boven water zou komen
( wat afzender eerste week wel zei, dat vaker gebeurde), maar kreeg ik geen reactie op, telkens werd gezegd, wacht tnt maar af, neem daar contact mee op.

naam is allang verwijderd, en dit viel niet eens op bij mensen. ik heb bedrijf nooit negatief beoordeeld voor dit gedoe, heb juist mensen aanbevolen. Ook nu mijn pakketje weg was heb eerst geen naam vermeld, puur omdat ik dacht dat een bedrijf dit wel zou netjes oplossen ( beetje naief?)

en @ schimmelig weer, je zei zojuist dat een bedrijf te duur vind om verzekering af te sluiten, voor die 1 op 100 pakjes die verkeerd gaan.... maar nu is dat ene pakje verkeerd gegaan. ik zou persoonlijk, in mijn winkel, het nogmaals opsturen, uit eigen zak, puur om een goede klant tevreden te houden, en dan oplossen met tnt.

verder zou dit goede les voor me zijn als ik dit als bedrijf meemaakte, en voortaan, alle opmerkingen en mails beter lezen, ook al heb ik het druk, dan stuur ik het pakket wel dag later aan, liever dag later verzenden dan kwijt.

Ook zou ik bij verzendinfo erbij vermelde, met voor mijn part mega letters, dat verzekerd verzenden maar x bedrag meer is, maar dat er dan wel voor getekend moet worden,e n dat als iets misgaat, je tenminste meer kan doen als wat we nu kunnen.

kiezen klanten er dan nog voor om onverzekerd te doen,,, hun probleem als het misgaat.
meeste klanten lezen niet eerst alle algemene voorwaarden door, de bestel info en nog 3 kopjes met " regels", ok, is ook dom eigenlijk, maar 9 van 10 mensen doen dat niet. waarom zulk toch wel belangrijk iets niet extra erbij vermelde.

ook omdat met koeienletters staat gratis verznden boven 50-, waarom niet een * erbij, verzekerd verzenden aanbevolen, kost 1.75
is maar een idee...

ik heb echter van afzender niks meer gehoord, en na 3 weken wachten op mijn spullen ben ik kwaad ja. ik wil mijn laarzen hebben, heb besteld omdat ik niet wilde laten maken, omdat ik zo snel mogelijk wilde hebben aangezien ik met bergschoenen rijd en ongeluk heb gehad. Laarzen toch stuk veiliger en zag deze, niet te duur, en zagen leuk uit en heb deze besteld.
Nu kan ik dus fluite naar mijn geld volgens beide partijen al sik zo goed begrijp, ant beide zeggen niet verantwoordelijk te zijn, en heb nog geen naam van postbode gekregen ( vraag ook af, of dat mag ivm privacy wet)

hoop nog steeds dat snel opgelost is,dit topic is niet bedoeld om slechte reclame te maken, of om internet winkels in slecht daglicht te zetten. Voor mij was juist altijd uitkomst, aangezien hier geen goede ruitersportzaak in buurt ligt. ook nooit eerdre problemen mee gehad, tot nu dan
Laatst bijgewerkt door Lynn_Nikita op 08-07-07 09:00, in het totaal 1 keer bewerkt

000

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-07 08:55

Bluem schreef:
Is het niet zo dat een pakket voor dat bedrag verzekerd is tot 500 euro? Ik heb in elk geval 2x iets van tnt hier gehad (nederland naar belgië) en moest dit aftekenen. Als ik niet thuis zou zijn mag het pakket niet zomaar voor de deur gezet worden maar moest men later terugkomen tot 3x geloof ik en dan kon ik het afhalen bij het postkantoor in de buurt..

was bij mij ook zo in NL

Lynn_Nikita

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-07-07 09:01

dan moet je het verzekerd verzenden, en niet via gewone pakket dienst geloof ik

en pakket niet zomaar eerzetten mag ook niet met onverzekerd, en moeten ze ook terug komen en na 3e keer afgeven bij postkantoor ( of in mijn geval de albert heijn)

soyke

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-07 09:28

Ik bestel heel veel via internet en sommige bedrijven geven het pakje af bij de buren maar doen dan wel netjes een briefje in je bus.
Maar mijn ervaring leert ook dat er bedrijven zijn die een pekje zomaar ergens anders afgeven zonder dit aan de geadresseerde te laten weten.
En ook ben ik het eens met lynn-nikita als je adverteerd met gratis bezorgen boven 50 euro dan is het ook niet zo veel moeite om erbij te vermelden dat je voor een klein bedrag kunt laten verzekeren.
Dit is volgens mij wel zo klantvriendelijk.
Ik denk ook niet dat dit topic bedoeld was om iemand zwart te maken maar om tips te krijgen hoe je toch je spullen kunt krijgen waar je voor betaald hebt.
Natuurlijk snap ik de ondernemers ook wel dat ze niet zomaar weer nieuwe spullen opsturen,maar ze kunnen toch wel met de klant naar een oplossing gaan zoeken.
Zij kunnen toch contact opnemen met tnt want zij zijn de opdrachtgever.
Ik hoop dat deze zaak toch wel netjes word opgelost en dat je alsnog je laarzen krijgt zodat je weer fijn kunt gaan rijden.

Lynn_Nikita

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-07-07 09:46

er is door afzender contact opgenomen met tnt. Ik wild enl klacht indienen en was niet mogelijk, enige wat tnt kon doen,w as klachten form laten invullen door afzender
Dit heb ik ook zo doorgegeven aan de winkel en deze hebben het ingevuld en mij kopie via mail verstuurd.

Diablo

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-07 09:52

dwertje schreef:
Natuurlijk snap ik de ondernemers ook wel dat ze niet zomaar weer nieuwe spullen opsturen,maar ze kunnen toch wel met de klant naar een oplossing gaan zoeken.

En waarom zou het bedrijf dat niet niet moeten doen? Als je moet geloven wat eerder gezegd is, gebeurt het bijna nooit dat er pakjes wegraken (en daarom is een verzekering te duur), dus die ene keer dát het gebeurt, zou het slim zijn de klant tevreden te houden, service te leveren en nieuwe laarzen opsturen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-07 10:12

Schimmelig schreef:
griebels schreef:
Zo'n hokje dient om een opmerking te plaatsen... En dit is ook een opmerking geweest Ja

Ok Griebels, maak even een 'testritje' door een bestelsysteem heen van een willekeurige shop en vertel mij dan wat je ziet. Ik kan je nu al met ongeveer 99 % zekerheid zeggen dat je waarschijnlijk twee verschillende velden voor het invoeren van een adres tegenkomt. Een voor het factuuradres en een voor het afleveradres Lachen
Het lijkt mij dus dan een 'opmerkingen hokje' niet voor adressen is.

@ RK: een ZZP RB verzk. kost plusminus 500,- per jaar. De gemiddelde online bestelling zal rond de 50,- euro zijn. Kortom: de TNT moet maar liefst 10 pakketjes per jaar kwijt maken wil dat rendabel zijn. Laten we zeggen dat er 1 op de 100 pakketjes verloren gaat door pakket verslindende postbodes en dan kom je op maar liefst 1000 pakketten per jaar. Je kunt vast wel begrijpen dat het voor een ondernemer (zoals bijvoorbeeld mijzelf Haha! ) niet loont om zo'n verzekering af te sluiten en je dan liever een risicootje neemt wat TNT betreft.
Een risicootje moet je natuurlijk netjes afhandelen en daarom stuurt de TS vast nog wel een e-mailtje naar het bedrijf om te vragen of het bedrijf haar tegemoet kan komen - wat vast wel zo is als zij een vaste klant is.

Dat weet ik dat die 500 kost
Kost die ook voor de mensen die les geven en extra verzekerd willen zijn bovenop gewone verzekering
Hoe vaak valt daar iemand van het paard en zal jou aanklagen?
Maar wat fijn als je dan wat meer kunt doen.

Als je die 500 euro niet kunt betalen, heb je een erg slecht lopende bedrijf

En doe je dat niet, maak je die keus, prima
Maar stuur dan zonder morren een nieuw pakketje

Schimmelig

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-07 10:55

RK, je vergeet weer: * dat het in dit geval niet de schuld van de afzender is, * het laatste contact (e-mail) pas vrijdag is geweest, * in die e-mail gerefereerd is naar een situatie die niet aan de orde is en er dus eigenlijk geen 'afsluiting' is. * Een verzekering afsluiten duur is en pas loont als je 1000 pakketten a 50,- per jaar verstuurd (omgerekend ongeveer 3 per dag) * Dat een bedrijf dat minder pakketten verstuurd niet perse een slechtlopend bedrijf is * Dat dit soort topics een ondernemer in het verkeerde keelgat schiet, waardoor er misschien minder aan de probleem gedaan wordt, dan kan worden gedaan. * Dat foutieve aannames de situatie sowieso niet ten goede komen...

Ik kan je het volgende alleen vertellen vanuit éigen perspectief. Als ik namelijk een klantje heb dat een topic op Bokt kwakt voor 'the fat lady sings' en het loopt op deze manier uit de hand 'terwijl het eigenlijk niet de bedoeling is geweest, ook niet de schuld van het bedrijf en bla bla bla'. Dat ik de streep trek en bij mijzelf denk: ''Hee, verdorie het was nog geen eens mijn schuld, maar als mensen op deze manier denken iets voor elkaar te krijgen?''. Misschien zou ikzelf wel gaan rechten en met een *Tracktrace briefje in de hand, *de ondeskundigheid van de TNT en *met mijn AV sta ik dan heel sterk.
Ik zou iemand bij hoe op 'deze manier' is gelopen zelfs aan kunnen klagen voor smaad (laat ik daar dan gelijk even de definitie voor neerzetten: smaad (de ~ (m.), smaden) 1 aantasting van iemands eer of goede naam in woord of geschrift). In Nederland is smaad een strafbaar feit op grond van artikel 261 Wetboek van Strafrecht en kan het worden bestraft met maximaal 6 maanden gevangenisstraf of een geldboete.
Al met al ziet het er een stuk minder rooskleurig uit voor zo'n klant als een ondernemer het daadwerkelijk zat is, vooral na alle hoepla in dit topic die wellicht wat goodwill ''verspeelt'' zou kunnen hebben.

Als je als klant ervoor kiest dit op een normale manier op te lossen (lees: geen topics openen op een openbaar forum, dit dus achter de schermen bespreken) is er ongetwijfeld meer dat een ondernemer voor je wil/kan doen. Ik zou het namelijk nu niet vreemd vinden als het bedrijf in kwestie zoiets zou hebben van ''jij maakt mij zwart en belicht mijn naam negatief'' en de handjes er vanaf trekt. Let wel dat is een AANNAME van mijn kant, dus nog geen feit of iets anders Lachen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-07 10:58

zucht
iedereen heeft het verkeerd, behalve jij en libella...

lees bijv ook het bericht van orri eens door....

Ik vind jou overkomen als de volgende mop:
een man hoort op de radio dat er een waarschuwing is voor een spookrijder op de A2.
Moppelt de man, 1 spoorrijder, wel honderden...

griebels

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-07 11:01

Ze heeft de naam wel genoemd maar niet Libella's goede eer of goede naam zwart gemaakt! Ik denk dat je nog even terug moet lezen als je denkt dat dat wel is gebeurd.

Ik blijf erbij dat als Libella nog niet klaar is met TNT dat ze dat dan duidelijk in de brief had moeten neerzetten.

Ik vind trouwens ook dat je je eens in de situatie van TS moet plaatsen. Leg dan eens uit wat je dan gedaan had. En dan niet de schuld weer leggen op het fout invullen van de order, want die is ook niet (goed) gelezen. 2 partijen fout aan dus.

Schimmelig

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-07 11:04

runningkawa schreef:
zucht
iedereen heeft het verkeerd, behalve jij en libella...

lees bijv ook het bericht van orri eens door....

Ik vind jou overkomen als de volgende mop:
een man hoort op de radio dat er een waarschuwing is voor een spookrijder op de A2.
Moppelt de man, 1 spoorrijder, wel honderden...

Je post zo onwijs snel dat ik mij afvraag of je de bovenstaande tekst wel gelezen hebt?

Ikzelf heb namelijk wel de rest van de berichtjes gelezen en deze in mijn overweging meegenomen. Ik zeg in mijn bericht niet dat iemand het verkeerd heeft, maar besluit het beestje alleen bij de naam te noemen (lees mijn bovenstaande tekst nog eens aandachtig door daarvoor).
Prima, dat jij mij en spookrijder vindt en dat boeit mij verder geen éne drol Lachen
Ik weet inmiddels wel dat er op Bokt maar ruimte is voor één bepaalde mening en aangezien er 50.000 klanten zijn en maar 20 ondernemers... Ra, ra, ra welke zou daar de overhand voeren? Lachen

Schimmelig

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-07 11:07

griebels schreef:
Ik vind trouwens ook dat je je eens in de situatie van TS moet plaatsen. Leg dan eens uit wat je dan gedaan had. En dan niet de schuld weer leggen op het fout invullen van de order, want die is ook niet (goed) gelezen. 2 partijen fout aan dus.

Ok, fijn dat je het vraagt. Als de klant er voor gekozen had alles 'netjes' op te lossen dan had ik hem/haar voor het totaal bedrag van de laarzen een tegoedbon gegeven, maar zoals het op 'deze manier' gaat zou ik daar goed over moeten nadenken Bloos

Diablo

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-07 11:07

De order is niet fout ingevuld. Er was een verzendadres ingevuld (wat achteraf een ander adres had moeten zijn), maar ook op het ingevulde verzendadres in niets aangekomen. Dus daar ligt de fout helemaal niet.

Verder tast de TS de goede naam van het bedrijf helemaal niet aan. Ze heeft het niet 1 keer slecht over het bedrijf gehad. Ze vraagt gewoon raad over hoe ze dit aan zou kunnen pakken. Dat dit bedrijf dan toevallig ook op bokt zit en dan gaat reageren hier.....doen ze zelf net zo hard mee.

Het laatste emailcontact was nog niet lang geleden inderdaad. Maar ik denk eerder dat dat komt doordat TS er over doorgaat dan dat het bedrijf dit contact laat bestaan.....

griebels

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-07 11:11

Ik neem regelmatig de zaak van mijn ouders over als ze een paar dagen weg zijn, ik ben dan tijdelijk ook ondernemer. Ik kan me dus in beide partijen inleven.
Ik zeg nergens dat Libella die 200,- moet terugstorten of nieuwe laarzen moet opsturen. Maar wel dat ze niet netjes handelt en haar service gerichtheid ver te zoeken is.
Ze had in de brief zelf aan moeten geven dat het nog niet afgerond is voor haar zaak en dat ze verdere stappen gaat ondernemen. Daar hoeft de klant nooit en te nimmer naar te vragen

Ze moet gewoon met voorstellen komen en dat gebeurd nu niet

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-07 11:11

Citaat:
Je post zo onwijs snel dat ik mij afvraag of je de bovenstaande tekst wel gelezen hebt?

Zucht en weer de schuld op een ander leggen...
Dat is het enige wat jij doet in dit topic, terwijl al de andere er anders tegenaan kijken...
Ik zou me eens af gaan vragen hoe dat kan Ja
Lijkt me een heel zinvol iets voor je Lachen

Zo gaat weer verder met buiten spelen, het is te mooi weer om binnen te zijn Haha!

griebels

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-07 11:14

Schimmelig schreef:
griebels schreef:

Ok, fijn dat je het vraagt. Als de klant er voor gekozen had alles 'netjes' op te lossen dan had ik hem/haar voor het totaal bedrag van de laarzen een tegoedbon gegeven, maar zoals het op 'deze manier' gaat zou ik daar goed over moeten nadenken Bloos

Netjes oplossen? Ze heeft nog steeds de naam niet zwart gemaakt. Dat heeft Libella zelf gedaan.
En het is nog steeds zo dat een actie altijd een reactie oproept. Libella heeft gereageerd (zou ik ook doen) maar dat had ze als bedrijf zijnde niet in het topic moeten doen maar prive Knipoog
Dat is veel volwassener Ja

Maar je reageert nu nog steeds als bedrijf zijnde... wat zou je doen als je TS was geweest? Zij kan geen tegoedbon uitschrijven, ze heeft geen bedrijf Haha!

griebels

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-07 11:16

OH ja, ik neem aan dat libella ook een AVB heeft??? Dan kan TS haar dus ook aansprakelijk stellen. Of Libella kan TNT aansprakelijk stellen Knipoog
Nu zitten wij hier oplossingen te zoeken Verward

Nikitah86

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-07 11:20

Schimmelig schreef:
@ RK: een ZZP RB verzk. kost plusminus 500,- per jaar. De gemiddelde online bestelling zal rond de 50,- euro zijn. Kortom: de TNT moet maar liefst 10 pakketjes per jaar kwijt maken wil dat rendabel zijn. Laten we zeggen dat er 1 op de 100 pakketjes verloren gaat door pakket verslindende postbodes en dan kom je op maar liefst 1000 pakketten per jaar. Je kunt vast wel begrijpen dat het voor een ondernemer (zoals bijvoorbeeld mijzelf Haha! ) niet loont om zo'n verzekering af te sluiten en je dan liever een risicootje neemt wat TNT betreft.

Ik heb het hele topic gelezen en moet hier toch vooral even op reageren!!
deze berekening is juist wanneer de onderneming ervoor zou kiezen om in geval van een vermist pakje het vermiste pakje te vergoeden..
wanneer ze dit niet doen lopen ze het risico dat degene bij wie het pakje niet verstuurd is een juridische procedure aanspannen, dan lopen de kosten wel hoger op dan die 50 euro en haal je met 1 vermist pakje al (een groot deel van) de kosten eruit!! Daarnaast kunnen ze in juridische geschillen (zoals dit geval) een rechtsbijstand achter de Tnt aansturen, wie weet bereiken zij meer..
Uiteraard is de keuze tussen wel of geen rechtsbijstand een keuze die je moet overwegen..

Wat ik er verder van vind, ik krijg uit de berichten van TS niet de indruk dat zij Libella probeert zwart te maken en op mij komt ze over als iemand die haar verhaal kwijt wil en hoopt om misschien wat bruikbare tips te krijgen.. Dat ze de naam noemt is niet netjes maar dat geeft ze zelf ook al aan, echter kan ik begrijpen dat zij zo 'in' de situatie zit dat ze dit ongemerkt neergezet heeft (zeg maar net als dat je over je eigen typefouten heenleest omdat je 'weet' wat er volgens jou staat..). Als Libella haar via pb (ondernemer, mens met gevoelens of iets anders, je hebt als winkel een naam hoog te houden en je net even wat professioneler op te stellen in het belang van je winkel) een berichtje gestuurd zou hebben zou eea ws veel rustiger opgelost zijn.

Nu ga ik eten en mijn gedachten nog even over dit geval laten gaan..
Groetjes,

Schimmelig

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-07 11:29

runningkawa schreef:
Citaat:

Zucht en weer de schuld op een ander leggen...
Dat is het enige wat jij doet in dit topic, terwijl al de andere er anders tegenaan kijken...
Ik zou me eens af gaan vragen hoe dat kan Ja
Lijkt me een heel zinvol iets voor je Lachen

Zo gaat weer verder met buiten spelen, het is te mooi weer om binnen te zijn Haha!

Goh, leg ik met een vraag de schuld al bij een ander Verward Apart. Ik denk dat je dingen misschien vijandig interpreteert terwijl dat heus mijn bedoeling niet is. Misschien hand in eigen boezem steken?