Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
nikkiej_86 schreef:SONY schreef:Inderdaad... pfff die MODS mogen nu echt weleens in actie komen zeg duurt nu wel heel lang TEMDE al vanaf pagina 4 ofzo..
Bij de 1ste reactie temde er gelijk al 1
Nu niet meer hahaha. Germatje schreef:Ik vind het gewoon niet normaal dat een advertentie van iemand zo afgezeken word.
Maar goed, ik zal wel weer te nuchter denken ofzo.
Jennifer23 schreef:griebels schreef:Ik denk dat mijn hengst het lekkerder vind om geschloebert te worden dan mijn merrie Es... WEet je zeker dat je niet voor de hengst gaat
Hij is langggg
dAar hield je toch van
Hoe oud ben je als ik vragen mag?
katiavl schreef:griebels schreef:Ik denk dat mijn hengst het lekkerder vind om geschloebert te worden dan mijn merrie Es... WEet je zeker dat je niet voor de hengst gaat
Hij is langggg
dAar hield je toch van
als er voor oude hafjes de niks kunnen honderd euro word gevraagd kan je gelijk, tweehonderd euro eisen voor je arabier merrie te komen kuisen en knufjes geven![]()
rentenieren is leuk
die knuffelt namelijk graag en ook nog terug
SONY schreef:Dat is onzin want ik was de eerste die temde en dat was niet bij de eerste reactie
van het verhaal van de TS klopt niks maar de reacties daarna slaan ook nergens op.. zijn geen haar beter als de TS
Germatje schreef:Ja heb ik ook gelezen, en weet je hoe het heet als je je gedraagt en normaal reageert op andersmans onderwerpen? Fatsoen. maar helaas is dat hier 9 van de 10 x ver te zoeken.
SONY schreef:Jezus jongens, jullie lopen allemaal wel te zeiken penny dit en dat, maar volgens mij zijn jullie hier toch echt de gene (na 12!!!) pagina's gezeur over wat wel en niet mogelijk zou zijn, die hier zich érg penny gedragen!
Als jullie het niet serieus nemen, reageer dan niet! Dan houd je de eer aan jezelf...
van het verhaal van de TS klopt niks maar de reacties daarna slaan ook nergens op.. zijn geen haar beter als de TS[/quote]
samantha21 schreef:Whoehoeeee hahahaha.
Grieb... 8![]()
![]()
nikkiej_86 schreef:De eerste reactie die er was was van katiaval of zo:P
En die temde gelijk:D
Kijk maar op pagina 1.
Of ben ik nou scheel
Germatje schreef:Ja heb ik ook gelezen, en weet je hoe het heet als je je gedraagt en normaal reageert op andersmans onderwerpen? Fatsoen. maar helaas is dat hier 9 van de 10 x ver te zoeken.
Dirkje25 schreef:Ik vindt dat jullie een beetje flauw zijn ik zoek nog een leuke verzorgpony voor mijn kinderen en ik denk dat hier alleen serieuze reactie op prijs gesteld worden. Bovendien wat bedoelen jullie eigenlijk met schloeber.
Dirkje25 schreef:Ik vindt dat jullie een beetje flauw zijn ik zoek nog een leuke verzorgpony voor mijn kinderen en ik denk dat hier alleen serieuze reactie op prijs gesteld worden. Bovendien wat bedoelen jullie eigenlijk met schloeber.