Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
karrij schreef:Hey ik meld me ook
Nog steeds zoekende naar een andere auto.
We hebben nu een Ford Kuga, diesel , 4 x4, is destijds geïmporteerd uit Duitsland. Auto bevalt super, maar er zit al zo'n 250 duizend op de teller.Kortom we willen een andere auto.
Nu willen we best wel weer een Ford Kuga, maar de modellen die na de onze zijn uitgekomen, hebben veelal geen 4x4 en dan mogen ze niet zoveel trekken. De onze mag 2100 trekken.
Nu is het gekke dat alleen in Duitsland de Ford Kuga met 4x4 optie wordt aangeboden en dan ook alleen het type uit 2024 , nieuw dus.
Nu zouden we best willen importeren, maar hebben hier 0,0 ervaring mee (onze huidige auto was al in Nederland toen we hem kochten)
Is er hier iemand die ervaring heeft met het importeren uit Duitsland?
Ook is onze oog op de Toyota RAV 4 gevallen, wat zijn jullie eravringen met deze auto?
Wij willen graag PHEV , maar 4x4 is een must!
Heeft iemand tips?
tienus63 schreef:@karrij, de garage langs de parallelweg importeert ook auto’s. Niet alleen het merk wat ze het meest verkopen.
Zat er van we week te wachten en je treft er altijd langdurige klanten 40-50 jaar klant.
Wij zijn 1x vreemd gegaan qua garage.
Maar weer terug op het nest.
Wij rijden een glc 220d. Mag 2500 kg trekken. Standaard 4wd. Hiervoor eenmalig ander merk elders gekocht, nooit weer een ander merk. Dat was onze eerste 4wd, die mocht 2000 kg trekken. Volvo xc60d5
xMarizka schreef:Domme vragen bestaan niet maar ik vrees dat ik het antwoord wel weet al!
Is er een compacte auto met trekhaak die een 1 paard of 1,5 paards trailer mag trekken op een b-rijbewijs?
Ik heb het budget niet voor een audi a3 of vw golf 2.0 maar ik kijk vroeg mij af of iemand (evt prive) mij wat dingen kan vertellen of het uberhaupt mogelijk is? Anders hoef ik ook niet te zoeken natuurlijk![]()
Pony is max 500kg, ik heb nog geen trailer. Wellicht in de toekomst vandaar het onderzoeken
xMarizka schreef:Ik heb een auto in te leveren en wil het liefste geen oudere auto en ontzettend veel km op de teller, 10k max
Darragh schreef:wat ik mij dus afvraag:
Stel je zoekt een nieuwe auto die een zware trailer moet trekken, gaan jullie dan tijdens het proefrijden ook rijden met deze trailer?