Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
vrouwke schreef:Snollygoster schreef:Niemand wordt hier zwartgemaakt, TS vermeld nergens een identiteit van de verkoper of wat dan ook, ze vraagt gewoon wat ze met de situatie moet doen en dat weet ze ondertussen ook al. Dit is het laatste wat ik erover zeg, tijd hierin steken heeft volgens mij geen nut. Waxmeltsenzo, Tcm62 en Vrouwke kunnen elkaar allemaal de hand geven, valt geen rede bij in te brengen
Misschien zijn we alle 3 ouder dan jullie en kijken er anders tegen aan.
Nina1999 schreef:Buuk, ik kreeg vanochtend mail van verkoopster, dat ik het hoofdstel op moet sturen op mijn rekening, dat dat een eerlijk voorstel lijkt, en dat ze hoopt dat ik het daarmee eens ben. Nou niet dus zoals ik al meerdere malen tegen haar gezegd heb...
Ik heb haar nogmaals de 2 opties gegeven, en ook mijn gegevens nog een x voor als ze zich bedenkt. Ook gezegd dat ik alles bewaar mocht ze besluiten verdere stappen te nemen.
Ga nog wel even een mail sturen naar mp voor de zekerheid.
Nina1999 schreef:Buuk, soms ineens 3 boze en dreigende per minuut, en dan weer een dag niet. Meerdere keren gevraagd of ze me wil bellen, maar dat wil ze allemaal niet. Ze wil gewoon helemaal niks, op dat ik betaal na. Het is graag of niet he?!
)