Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

julieanne88 schreef:is ie al verkocht
maar ik schrik wel allemaal van deze reacties ik zou mn paardje nog voor geen goud naar de slacht brengen eerder in laten slapen dat is nog een mooi einde wat zou het paard anders allemaal niet denken voor dat ie naar de sl8 gaat
de angst van het paard niet wetend waar iedereen is en wat er gaat gebeuren zn baasje is er niet bij wanneer het gebeurd en kan hem ook niet gerust stellen bij het in slapen kan dit wel en als je de reden zegt waarom je hem wilt laten inslapen zou de dierenarts vast wel een draai maken in zijn/haar denken
![]()
Jellebie schreef:julieanne88 schreef:is ie al verkocht
maar ik schrik wel allemaal van deze reacties ik zou mn paardje nog voor geen goud naar de slacht brengen eerder in laten slapen dat is nog een mooi einde wat zou het paard anders allemaal niet denken voor dat ie naar de sl8 gaat
de angst van het paard niet wetend waar iedereen is en wat er gaat gebeuren zn baasje is er niet bij wanneer het gebeurd en kan hem ook niet gerust stellen bij het in slapen kan dit wel en als je de reden zegt waarom je hem wilt laten inslapen zou de dierenarts vast wel een draai maken in zijn/haar denken
![]()
Dit is een discussie die hier eigenlijk niet hoort maar dit slaat echt op kaas.
Weggebracht naar de slacht en niet wetend waar iedereen is? Dat is een keus die je als eigenaar zelf maakt. Net als dat je er voor kiest om bij het in slapen te blijven. Mijn vriendin heeft haar paard ook laten slachten en haar vader is er bij gebleven tot het eind. Ik zou daar ook voor gekozen hebben. Liever in 1 Klap weg als het verschrikkelijke gevecht tegen die spuit.
Dat laatste wat je zegt klopt ook niet. Iedere dierenarts weet hoe moeilijk het op dit moment is om een paard te verkopen. zeker probleem paarden komen moeilijk aan een plek met alle gevolgen van dien. Nu was hier al duidelijk dat dit bij dit paard helemaal niet aan de orde is maar een dierenarts zou daar anders echt niet moeilijk over doen.
Het is een overdosis slaapmiddel dat ze krijgen, niet meer het ''gif'' dat ze ''vroeger'' ingespoten kregen.
bloem12 schreef:niet inslapen
ik zou hem als je hem echt niet kwijtraakt weggeven of verleasen
Tessa_93 schreef:Dat gebeurd nietHet is een overdosis slaapmiddel dat ze krijgen, niet meer het ''gif'' dat ze ''vroeger'' ingespoten kregen.
Mijn paard is ook ingeslapen, kerngezond en sterk dier maar heeft echt niet gevochten hoor
Jellebie schreef:Tessa_93 schreef:Dat gebeurd nietHet is een overdosis slaapmiddel dat ze krijgen, niet meer het ''gif'' dat ze ''vroeger'' ingespoten kregen.
Mijn paard is ook ingeslapen, kerngezond en sterk dier maar heeft echt niet gevochten hoor
Dat gebeurd wel degelijk![]()
Dat het bij jou paard niet is gebeurd hoeft niet te betekenen dat het helemaal niet voorkomt, helaas.
Jellebie schreef:Ik heb het niet over het gif, maar over het slaapmiddel waar ook wel degelijk tegen gevochten word.
Maakt verder niet uit, ik zou nooit voor inslapen kiezen.
Maar zoals eerder gezegd is dat hier helemaal niet aan de orde, dus een discussie die hier niet hoort.