pony kwijt, en nu?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Cowgirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-14 19:18

Wat een toestand ik hoorde het vanmiddag op stal.
Hopelijk komt je pony snel thuis.

Verder zou ik ook niks meer op internet zetten. Kan alleen maar tegen je gebruikt worden.

FladieShop

Re: pony kwijt, en nu?

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-14 19:36

Heeft niets met olie op het vuur gooien te maken. TS weet wat ik bedoel en waar ik het over heb.

MaddiHappy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-02-14 19:38

FladieShop schreef:
Heeft niets met olie op het vuur gooien te maken. TS weet wat ik bedoel en waar ik het over heb.

Ik zou niet weten waar je het over hebt. Pb maar wat je bedoelt.

FladieShop

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-14 19:51

MaddiHappy schreef:
FladieShop schreef:

FladieShop schreef:
Er is meer aan de hand dan dat TS verteld.
Want Ts weet zelf ook dat er meer aan de hand was met de pony dan dat ze hier verteld. En dat wat ze hier verteld ook niet allemaal waar is.

Maar verder ga ik me hier niet in mengen.

Lees de onderste quote dan nog maar eens goed

BaileyMix

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-14 20:03

Precies, als je zo stoer bent hier TS zwart te maken, wees dan ook zo stoer eht verhaal te vertellen. Zo veroorzaak je alleen maar gedonder, en daar schiet niemand iets mee op. Kun je niks nuttigs zeggen, zeg dan lekker niks!

IHN

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-14 20:07

FladieShop schreef:
FladieShop schreef:

FladieShop schreef:
Er is meer aan de hand dan dat TS verteld.
Want Ts weet zelf ook dat er meer aan de hand was met de pony dan dat ze hier verteld. En dat wat ze hier verteld ook niet allemaal waar is.

Maar verder ga ik me hier niet in mengen.

Lees de onderste quote dan nog maar eens goed[/quote]

ach, hou toch op schijnheil. Wees echt zo stoer en vertel wat ze dan niet verteld volgens jou, of hou helemaal je mond en ga ergens anders je ego oppoetsen.

Cowgirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-14 20:09

Fladieshop komt gewoon wat aandacht te kort. :z

Katjekat

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-14 20:31

Hey flater oliebol!! Ow oeps flatershop....als je wat te vertellen heb doe dat dan ook!! Kom niet met onzin! Weet je wat grappig is als dit te lang gaat duren en ze geven lissie niet terug en der zit ook nog een slot op de box! Let dan even op wat ik je nu ga vertellen!!
...koop voor al die paarden in de stal dan maar sloten er gaat er zowiezo een mee of dat lissie is is aan de manege en aangezien flatershop zo goed weet wat er aan de hand is mag ze dit gaan vertellen of in der oren knopen!!!

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-14 20:35

Katjekat schreef:
Hey flater oliebol!!

Alles leuk en aardig dat je je irriteert aan een reactie, maar ik dacht eerder te lezen dat je volwassen bent.
Gedraag je dan ook zo en verlaag je niet in dit soort posts.
Ik heb even getemd.

ruitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-14 20:39

Hoe zit dat dan in zo'n situatie? Als je een persoon opsluit mag je toch meteen mee voor een gesprekje?

En jouw ouders bemoeien zich er nu nog niet mee?

Katjekat

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-14 20:50

Ik verlaag me indd tot hun niveau maar blijkbaar moet het nou eenmaal zo omdat er anders niks gebeurd!!
En geloof me als het 1 van mijn kinderen was die zo behandeld waren als ts door hun behandeld wordt op dit moment zou ik lager dan laag gaan omdat er niet op een volwassen manier met Deze mensen te praten valt! Verder ga ik me niet meer bemoeien met wat hier geschreven wordt! Ik weet de waarheid ik ken ts persoonlijk en zal haar helpen! Ik adviseer ts dan ook pas te gaan reageren op bokt als lissie terug is

Shirley

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-14 20:57

Met gaan dreigen om een willekeurig paard mee te nemen (hetgeen dan gewoon stelen is), help je TS niet echt :n

Even afkoelen en tot tien tellen voor je iets plaatst :(:)

YamaSaki

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-14 21:02

TS ik hoop dat het allemaal niet te lang gaat duren.
Heel fijn dat je een advocaat hebt die je hiermee kan helpen :)
Hopelijk laat je weten hoe het afloopt en is dat met een positief bericht, succes +:)+

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-14 21:12

MaddiHappy schreef:
Mijn advocaat zal deze zaak verder afhandelen. Verder zal ik zelf hier niet veel posten, om te voorkomen dat ik word beschuldigd van smaad. Het is totaal niet mijn bedoeling om de manege zwart te maken oid, het enige wat ik wil is mijn beessie terug.

_/-\o_

Ga voor je duimen en hoop toch ook echt dat je aangifte gaan doen van de vrijheidsberoving, want dat is je volledige recht daartoe. ;)

Mona81

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-14 21:38

TS, sterkte en ik hoop dat je laat weten als je je paardje terug hebt!

joafan2003

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-14 21:57

Duim voor een goed afloop voor TS en de pony.

lady62

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-14 07:28

Sterkte meis ik hoop voor je dat alles snel in orde komt.
Kijk uit wat je hier meld. :x

Arc_En_Ciel

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-14 10:31

Fijn dat je advocaat ermee bezig gaat. Ik hoop voor je dat je je pony terugkrijgt!

Ook ik snap je ouders niet. Je wordt opgesloten in een box met een pony? Voor iedereen is het anders natuurlijk, maar mijn moeder zou laaiend zijn geworden.
Ongelooflijk onprofessioneel vind ik het, ondanks dat ik wel denk dat er meer is gebeurd.

Heel veel succes!

Sure_lee

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-14 11:39

Ik vraag me af waarom het voor mensen niet volgoende is geweest dat TS heeft aangegeven dat haar ouders zich niet met haar bemoeien? Ik kan daar meerdere redenen voor bedenken die allemaal onbegrijpelijk zijn. Maar het is nu eenmaal zo. Het lijkt me voor TS best pijnlijk om iedere keer die vraag van mensen te krijgen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-14 11:45

Sure_lee schreef:
Ik vraag me af waarom het voor mensen niet volgoende is geweest dat TS heeft aangegeven dat haar ouders zich niet met haar bemoeien? Ik kan daar meerdere redenen voor bedenken die allemaal onbegrijpelijk zijn. Maar het is nu eenmaal zo. Het lijkt me voor TS best pijnlijk om iedere keer die vraag van mensen te krijgen.

Nuja, op het moment dat je als minderjarige (want hoe volwassen je je ook voelt, met 17 ben je nog steeds minderjarig en ik ga er vanuit dat TS nog thuis woont) mag ik toch hopen dat je ouders je zich er dán wel een keer mee bemoeien?

Overigens vind ik Katjekat ook erg laag in d'r opmerkingen, ik snap dat je boos bent en dat je TS wilt beschermen, maar door dingen te roepen dat je anders op de manegeponies een slot zet, kan ik nou niet echt bevordelijk noemen voor de zaak. Ik stel dan ook voor dat je dat bericht laat verwijderen als je wil dat TS een kans maakt én dat men jou serieus neemt in deze zaak, want als je volwassen bent, gedraag je er dan ook naar.

baudyh

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-14 11:49

wat ik me dan afvraag waarom heb je die pony daar heen gebracht en alles daar afgegeven incl paspoort zonder het op papier vast te leggen. Beetje vaag.

xApple

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-14 12:04

chelle_dora schreef:
Sure_lee schreef:

Nuja, op het moment dat je als minderjarige (want hoe volwassen je je ook voelt, met 17 ben je nog steeds minderjarig en ik ga er vanuit dat TS nog thuis woont) mag ik toch hopen dat je ouders je zich er dán wel een keer mee bemoeien?

Overigens vind ik Katjekat ook erg laag in d'r opmerkingen, ik snap dat je boos bent en dat je TS wilt beschermen, maar door dingen te roepen dat je anders op de manegeponies een slot zet, kan ik nou niet echt bevordelijk noemen voor de zaak. Ik stel dan ook voor dat je dat bericht laat verwijderen als je wil dat TS een kans maakt én dat men jou serieus neemt in deze zaak, want als je volwassen bent, gedraag je er dan ook naar.

Niet iedereen heeft een fijne band met zijn ouders en leeft in een gezellige, veilige
thuissituatie. Ik suggereer niets, maar niet iedereen kan terecht bij zijn ouders voor hulp.
Jammer genoeg.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-14 12:10

xApple, geloof me, dat weet ik echt wel, maar op het moment dat je in een stal wordt opgesloten is er toch wel iemand van familie die helder na kan denken en stappen kan ondernemen? En als je thuis woont, neem ik toch wel aan dat dit soort dingen nog wél bespreekbaar zijn. Als je op straat in elkaar geslagen wordt, neem ik aan dat je dat thuis ook vertelt, hoe rot je band ook is met je ouders?

Ik kan natuurlijk niet voor de TS bepalen of spreken, maar ik raad d'r wel aan om dit toch echt wel met d'r ouders te bespreken. Volgens mij zijn dat nog altijd je voogden (of je moet een andere voogd hebben, bespreek het dan dáármee) en ga daarmee het hele proces aanslingeren. En niet met een buitenstaander die anders wel heel veel sloten overal op gaat hangen, want no offence, ik snap dat je dan probeert te helpen maar ik ben bang dat je het alleen maar erger maakt en dan zelf niet de meest handige persoon bent om te helpen en te handelen voor TS.

JessicaOlga

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-14 12:17

MaddiHappy schreef:
Mijn advocaat zal deze zaak verder afhandelen. Verder zal ik zelf hier niet veel posten, om te voorkomen dat ik word beschuldigd van smaad. Het is totaal niet mijn bedoeling om de manege zwart te maken oid, het enige wat ik wil is mijn beessie terug.

Jammer dat het zo moet lopen maar lijkt me een goede oplossing! Ik duim voor een goede afloop voor je!

xApple

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-14 12:23

chelle_dora schreef:
xApple, geloof me, dat weet ik echt wel, maar op het moment dat je in een stal wordt opgesloten is er toch wel iemand van familie die helder na kan denken en stappen kan ondernemen? En als je thuis woont, neem ik toch wel aan dat dit soort dingen nog wél bespreekbaar zijn. Als je op straat in elkaar geslagen wordt, neem ik aan dat je dat thuis ook vertelt, hoe rot je band ook is met je ouders?

Ik kan natuurlijk niet voor de TS bepalen of spreken, maar ik raad d'r wel aan om dit toch echt wel met d'r ouders te bespreken. Volgens mij zijn dat nog altijd je voogden (of je moet een andere voogd hebben, bespreek het dan dáármee) en ga daarmee het hele proces aanslingeren. En niet met een buitenstaander die anders wel heel veel sloten overal op gaat hangen, want no offence, ik snap dat je dan probeert te helpen maar ik ben bang dat je het alleen maar erger maakt en dan zelf niet de meest handige persoon bent om te helpen en te handelen voor TS.

Je zegt 'dat je het wel weet' maar vervolgens kom je daarna weer met een voorbeeld waarbij
ouders wel helpen/inspringen. Dat gebeurd dus bij veel kinderen niet. Er zijn echt ouders
die zich onttrekken aan dit soort onderwerpen. Hoe spijtig ook. Ook als kinderen nog
thuis wonen.