Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
MaddiHappy schreef:FladieShop schreef:Heeft niets met olie op het vuur gooien te maken. TS weet wat ik bedoel en waar ik het over heb.
Ik zou niet weten waar je het over hebt. Pb maar wat je bedoelt.
FladieShop schreef:Er is meer aan de hand dan dat TS verteld.
Want Ts weet zelf ook dat er meer aan de hand was met de pony dan dat ze hier verteld. En dat wat ze hier verteld ook niet allemaal waar is.
Maar verder ga ik me hier niet in mengen.
FladieShop schreef:FladieShop schreef:Heeft niets met olie op het vuur gooien te maken. TS weet wat ik bedoel en waar ik het over heb.
Ik zou niet weten waar je het over hebt. Pb maar wat je bedoelt.
FladieShop schreef:Er is meer aan de hand dan dat TS verteld.
Want Ts weet zelf ook dat er meer aan de hand was met de pony dan dat ze hier verteld. En dat wat ze hier verteld ook niet allemaal waar is.
Maar verder ga ik me hier niet in mengen.

MaddiHappy schreef:Mijn advocaat zal deze zaak verder afhandelen. Verder zal ik zelf hier niet veel posten, om te voorkomen dat ik word beschuldigd van smaad. Het is totaal niet mijn bedoeling om de manege zwart te maken oid, het enige wat ik wil is mijn beessie terug.
Sure_lee schreef:Ik vraag me af waarom het voor mensen niet volgoende is geweest dat TS heeft aangegeven dat haar ouders zich niet met haar bemoeien? Ik kan daar meerdere redenen voor bedenken die allemaal onbegrijpelijk zijn. Maar het is nu eenmaal zo. Het lijkt me voor TS best pijnlijk om iedere keer die vraag van mensen te krijgen.
chelle_dora schreef:Sure_lee schreef:Ik vraag me af waarom het voor mensen niet volgoende is geweest dat TS heeft aangegeven dat haar ouders zich niet met haar bemoeien? Ik kan daar meerdere redenen voor bedenken die allemaal onbegrijpelijk zijn. Maar het is nu eenmaal zo. Het lijkt me voor TS best pijnlijk om iedere keer die vraag van mensen te krijgen.
Nuja, op het moment dat je als minderjarige (want hoe volwassen je je ook voelt, met 17 ben je nog steeds minderjarig en ik ga er vanuit dat TS nog thuis woont) mag ik toch hopen dat je ouders je zich er dán wel een keer mee bemoeien?
Overigens vind ik Katjekat ook erg laag in d'r opmerkingen, ik snap dat je boos bent en dat je TS wilt beschermen, maar door dingen te roepen dat je anders op de manegeponies een slot zet, kan ik nou niet echt bevordelijk noemen voor de zaak. Ik stel dan ook voor dat je dat bericht laat verwijderen als je wil dat TS een kans maakt én dat men jou serieus neemt in deze zaak, want als je volwassen bent, gedraag je er dan ook naar.
MaddiHappy schreef:Mijn advocaat zal deze zaak verder afhandelen. Verder zal ik zelf hier niet veel posten, om te voorkomen dat ik word beschuldigd van smaad. Het is totaal niet mijn bedoeling om de manege zwart te maken oid, het enige wat ik wil is mijn beessie terug.
chelle_dora schreef:xApple, geloof me, dat weet ik echt wel, maar op het moment dat je in een stal wordt opgesloten is er toch wel iemand van familie die helder na kan denken en stappen kan ondernemen? En als je thuis woont, neem ik toch wel aan dat dit soort dingen nog wél bespreekbaar zijn. Als je op straat in elkaar geslagen wordt, neem ik aan dat je dat thuis ook vertelt, hoe rot je band ook is met je ouders?
Ik kan natuurlijk niet voor de TS bepalen of spreken, maar ik raad d'r wel aan om dit toch echt wel met d'r ouders te bespreken. Volgens mij zijn dat nog altijd je voogden (of je moet een andere voogd hebben, bespreek het dan dáármee) en ga daarmee het hele proces aanslingeren. En niet met een buitenstaander die anders wel heel veel sloten overal op gaat hangen, want no offence, ik snap dat je dan probeert te helpen maar ik ben bang dat je het alleen maar erger maakt en dan zelf niet de meest handige persoon bent om te helpen en te handelen voor TS.