You don't say! Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Citaat:Dit topic staat op het informatieve gedeelte van Bokt en het is dus de bedoeling om alleen te reageren als je een bericht kan plaatsen waar de topicstarter wat aan heeft. Graag vanaf hier daar rekening mee houden.
Maar snap TS ook wel weer... Ik denk ook niet dat het ooit fatsoenlijk gemaakt kan worden... En dat je daarna toch weer de discussie krijgt van "hersteld maar niet voor het goede doeleinde"
Sorry, maar zo veel geduld als jij hebt, zal ik nooit hebben! Gini schreef:Mag ik vragen waarom je ervoor kiest om deze herstelling nu toch te laten doen wetende dat de laars er nooit meer goed gaat uitzien? Hoe hij die binnennaad ook oplost, die zal er zijn en die zal zichtbaar en irriterend zijn. Als mijn sok aan de binnenkant dubbel zit, knelt dat en moet ik het al goed trekken, laat staan als er een "bobbel" in het leer zit.
En mag ik even heel eerlijk zijn: door het zo op het lange beloop te laten en niet iedere dag in die winkel te staan, geef je het signaal af dat je het zelf ook allemaal niet zo erg vindt. Hoe lang heeft die man die laarzen nu al?
Gini schreef:21 mei werd de vraag tot herstelling al gesteld. Lijkt mij kans en tijd genoeg om te herstellen. Maar ik ben idd niet zo van het kansen geven als het op mijn centen aankomt, dat klopt, dat is misschien mijn zwakke punt.
Maar als je het via de officiële weg wil doen om zo evt. een schade vergoeding te krijgen..