XoNo schreef:Ik heb hem gister ook gehaald, in 1 keerHeb 6 uurtjes les gehad (3x2 uurtjes) en examen na de laatste 2 uur les. Eerst wat theorie (eigenlijk moet je gewoon de auto- en aanhangerpapieren begrijpen), toen rijden. We zijn door allemaal krappe straatjes gegaan met heel veel bochtjes en heuvels. Heb 1 keer moeten keren mbv een zijstraatje en een hellingproef (die ik helemaal niet geoefend heb tijdens les
). Was wel heel blij dat ik het in 1 keer gehaald heb, ik heb 460 betaald (incl examen) en vond dat wel weer genoeg
Overigens duurt het examen maar een half uurtje ongeveer.
zelfde als ik dus. Heerlijk gevoel is dat he als je hem hebt gehaald!
Heb 6 uurtjes les gehad (3x2 uurtjes) en examen na de laatste 2 uur les. Eerst wat theorie (eigenlijk moet je gewoon de auto- en aanhangerpapieren begrijpen), toen rijden. We zijn door allemaal krappe straatjes gegaan met heel veel bochtjes en heuvels. Heb 1 keer moeten keren mbv een zijstraatje en een hellingproef (die ik helemaal niet geoefend heb tijdens les
). Was wel heel blij dat ik het in 1 keer gehaald heb, ik heb 460 betaald (incl examen) en vond dat wel weer genoeg
Ik denk ook veel te veel na. Heb nu 3 keer blokken van 3 uur geadviseerd gekregen en 21 oktober heb ik mn examen..
) en extra goed spiegelen.