Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

OKHannes schreef:edit: Tjee, goed lezen en nuchter nadenken is een vak. Mensen dit verhaal rammelt aan alle kanten,
OKHannes schreef:Sorry maar de HKO wordt zeer zeker aangehaald en het niet kloppen van het chipnummer is imo een mooi excuus....
Het chipnummer wordt aangegrepen om het paard terug te brengen. Dat maakt dit een juridische zaak. Typ ik Japans ofzo
OKHannes schreef:Laat ik het zo zeggen, zoals de TS het nu omschrijft is het allemaal niet wat hij er van verwacht en wil er van af......zo´n verhaal op internet, dus openbaar forum, plaatsen zal en alle tijden derge4ijke reacties als in dit topic krijgen.....raar? nee! Logisch? ja!
edit: misschien chinees?
OKHannes schreef:Nomaliter is het; toijdens klinische kerin gtwijfels dan verder klijken..terijk he zelf al vor rontgonoliosucbh hebt gekozern.

OKHannes schreef:Uhm, sorry inkopper: laten keuren voordat je m koopt?
OKHannes schreef:Uhm, sorry inkopper: laten keuren voordat je m koopt? Vriendin van me heeft ook super gaaf paard van rond dat bedrag.,...nooit iets gemankeerd en gaat op wedstrijden als tierelier.....maar wel op alle punten gekeurd, OOK voor dat bedrag.
En wie zegt dat het een grasmaaier is...nogmaals een DA kan geen HKO constateren op klinische keuring. Normaliter is het: tijdens klinische keuring twijfels dan verder kijken..tenzij hij zelf al voor rontgonologisch hebt gekozern. Enne, bij HK onsteking kan het tijdelijk iets zijn...wordt HK
artrose geconstateerd, dan is het anders....ook dat kan enkel, en alleen met fotos worden geconstateerd.
Ook chipnummer wordt bij keuring gecontroleerd.......dus daar heeft TS ook al iets gemist.....
Overigens wordt vaak bij klinische keuring ook bloed afgenomen......
Sorry mensen, mij krijg je niet ervan overtuigd dat dit verhaal niet rammelt.....
OKHannes schreef:edit: er wordt hierboven een behoorlijk pittige aanname over de verkoper gedaan...knap als je dat op een korte reactie van stef kan baseren.
daffie1986 schreef:@Chaos: Vernoemen van handelaar vind ik ook niet netjes, ben ik met je eens, maar dan nog gaat het tussen de koper en verkoper en kunnen wij er gewoonweg niks over zeggen.OKHannes schreef:edit: er wordt hierboven een behoorlijk pittige aanname over de verkoper gedaan...knap als je dat op een korte reactie van stef kan baseren.
Waar dan?
Sientje schreef:Nee, neem aan dat TS geen kreupel paard had verwacht. 1300 euro is misschien geen wereldbedrag, maar voor dat bedrag mag het paard nog wel iets meer kunnen doen dan alleen gras maaien...