Epplejeck naar Groningen??

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

diana1

Re: Epplejeck naar Groningen??

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-10 08:59

annastasia

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-05-10 09:04

erg he al die mensen :D

diana1

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-10 09:09

Ja vreselijk hè, je snapt het toch niet dat je daar tussen gaat staan? :D

annastasia

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-05-10 09:18

nou inderdaad......
Janienne en ik staan aan de kant waar het gefilmd is.
Ik een bruine bodywarmer, Janienne een zwarte jas met een paars/grijs geruite capuchon.

Fenna_s

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-10 09:24

:oo wat veel mensen!
ik kon niet heen. ;(

liiisette

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-10 09:45

Eigenlijk ben ik nog wel blij dat ik niet naar de opening ben geweest. Jeetje mina wat een mensen. Maar winkel is volgensmij zo te zien erg mooi.

Nibbit

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-10 14:45

Tsjong wat een mensen, ben ook blij dat ik er niet geweest ben!

beantsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-10 15:02

hAHA ik ben blij dat ik om half 5 gegaan ben. Bovendien gingen ze net op dat moment de rijbroeken bijvullen zodat ik een leuke heb gevonden (ookal was het dan voor 19,95 ipv 1 euro)

lenaa_tje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-10 15:08

ik vind die rijbroek wel echt heerlijk rijden hoor, heb met lederen zitvlak, was wel even ''inrijden''

germie

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-10 15:23

Ik heb de rijbroeken geruild voor rijbroeken zonder zitvlak.
Wilden ze me bij de kassa 10 euro teruggeven. Ik zo van eh, volgens mij is het gewoon ruilen.
Nee zeggen ze, want de broeken zonder zitvlak zijn 20 euro en die met 25, en je ruilt 2 met zitvlak om voor 2 zonder.
Ik zo van ja, maar dit zijn de broeken van 1 euro. Ik vond dat ik wel zo eerlijk moest zijn.
Nou, toen begon het: met 3 man proberen om die broeken in de kassa omgeruild te krijgen. Het duurde en het duurde, maar het is gelukt. Voor de snelle manier had ik gewoon die 10 euro aan moeten nemen, maar dat vond ik even te ver gaan.

Marietje1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-10 15:35

lenaa_tje schreef:
ik vind die rijbroek wel echt heerlijk rijden hoor, heb met lederen zitvlak, was wel even ''inrijden''

Ik heb er ook heen, kon gister bijna niet op mijn paard komen ;)
Na het rijden ging het beter!

Marisjuuuuuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-10 15:44

Heb ook weer eens flink wat dingen gekocht, wat eigenlijk niet eens nodig was maargoed, zo verleidelijk allemaal!

2 rijbroeken beide met lederen zitvlak, voor maar 2,00.
In het begin vond k m niet zo lekker zitten maar nu gelukkig wel:)!

2 QHP pads, oranje en een groene.. Bij de oranje heb ik maar bandages van EJ mee genomen, kleuren kwamen heeeel erg mooi met elkaar overéén.

2 paar handschoenen van EJ
Sokken :D

En kreeg een gratis zakje met vanille snoepjes bij de kassa.

Erg leuke winkel, alleen zóoooo druk!

Ik stond zowat vlak bij de deur, de mensen waren aan het duwen en doen..
Pffff, de rijbroeken lagen inderdaad overal!

Zonnetje81

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-10 15:47

x_Marr schreef:
Divoza is iig groter. Maar ik vond dit allemaal wel wat compacter bij elkaar staan, bij divoza heb op sommige stukken ook heel veel loopruimte.

De EJ in Eindhoven vind ik zelf erg groot en ruim opgezet...ik weet niet of het veel verschilt met die in Groningen?

MissJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-10 16:33

germie schreef:
Wilden ze me bij de kassa 10 euro teruggeven. Ik zo van eh, volgens mij is het gewoon ruilen.
Nee zeggen ze, want de broeken zonder zitvlak zijn 20 euro en die met 25, en je ruilt 2 met zitvlak om voor 2 zonder.
Ik zo van ja, maar dit zijn de broeken van 1 euro. Ik vond dat ik wel zo eerlijk moest zijn.
Nou, toen begon het: met 3 man proberen om die broeken in de kassa omgeruild te krijgen. Het duurde en het duurde, maar het is gelukt. Voor de snelle manier had ik gewoon die 10 euro aan moeten nemen, maar dat vond ik even te ver gaan.

Netjes van je Germie. Ik durf te wedden dat er heel veel mensen zijn die zo nog even wat extra geld proberen te krijgen.

Tot wanneer worden die gouden zweepjes uitgedeeld? Ik wil er 1 :D :D :D

Marisjuuuuuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-10 16:54

@ MissJ.

Ik heb hier nog wel zo'n zweepje voor je liggen die je wel mag hebben.
Ik weet niet waar je woont in Groningen?

germie

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-10 17:55

MissJ schreef:
germie schreef:

Netjes van je Germie. Ik durf te wedden dat er heel veel mensen zijn die zo nog even wat extra geld proberen te krijgen.

Tot wanneer worden die gouden zweepjes uitgedeeld? Ik wil er 1 :D :D :D

Ik kreeg geen zweepje, maar nog wel een zakje snoepjes.
Die had ik woensdag niet gekregen.
Tja, ik had dus echt gewoon die 10 euro kunnen krijgen, maar dat vind ik wel wat te ver gaan hoor.

Uums

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-10 18:24

Tsss... Dan had je dus twee rijbroeken, acht euro, een zweepje en een zak snoepjes gekregen :)* Ze zijn wel gul daar :D Zou mij ook wat te ver gaan om het niet te melden.
yarrah schreef:
Ik ben vanmorgen geweest. Mooie winkel! en op fietsafstand 10 mijn van mijn huis ik moet nog zien of ik ooit weer bij Divoza kom :-) ik heb een vliegendeken en een rijbroek gescoord. De deken was te klein dus ik moet er morgen weer heen (goh, wat vervelend :-)).

Groninger patser, zeker 8-)

yarrah

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-10 20:18

Uums schreef:
Tsss... Dan had je dus twee rijbroeken, acht euro, een zweepje en een zak snoepjes gekregen :)* Ze zijn wel gul daar :D Zou mij ook wat te ver gaan om het niet te melden.
yarrah schreef:
Ik ben vanmorgen geweest. Mooie winkel! en op fietsafstand 10 mijn van mijn huis ik moet nog zien of ik ooit weer bij Divoza kom :-) ik heb een vliegendeken en een rijbroek gescoord. De deken was te klein dus ik moet er morgen weer heen (goh, wat vervelend :-)).

Groninger patser, zeker 8-)

ja... hihihihihi

san4nie

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-10 21:53

dat had ik ook moeten doen, gewoon zo snel mogelijk een rijbroek meenemen voor 1 euro, en dan dag later terug gaan en passen en dan omruilen voor eentje die goed en lekker zit ;)

GMekkes

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-10 11:31

Wou laatst even langsgaan maar kon de winkel niet vinden.
De navigatie gaf bestemming bereikt aan toen ik voor het AZC stond :?

_Epplejeck_

Woonplaats: Drachten-Heemskerk-Eindhoven-Zwolle-Groningen-Breda-Amersfoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-10 11:36

Er zijn wel meer problemen met de navigatie...

De Epplejeck store is gevestigd op het industrieterrein de Driebond ( waar ook allerlei autodealers zitten).
De buren zijn: Tegelstad Groningen, Schipper kozijnen, Pets XL. En even verder zit de lange wasstraat.

annastasia

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-05-10 15:01

De bordjes hangen er ook nog steeds, dus in principe zou je de navigatie het laatste stuk niet eens nodig hebben.

secricible

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-10 16:48

pff, ben vandaag bij EJ in eindhoven geweest, eens maar nooit meer. Volgende keer ga ik weer naar hypo, of naar Divoza. Mijn vriend heeft volgende week zijn eerste rijles dus hij moest cap, rijbroek en laarzen hebben, dus behoorlijk bedrag bij elkaar. Maar hij is heel groot, dus past niet echt standaard in de normale spullen.

Bij de cap werden we netjes geholpen door een kerel, toen vriendje rijbroek aan het passen was kreeg hij telefoon en meldde hij zo terug te zijn, want hij moest wat nakijken. Nouja, prima.
Ondertussen had hij al bekend gemaakt dat ze geen laarzen of jodphurs zouden hebben in maat 46 of 47, alles eindigde bij 44. Ben zelf in de schappen gaan kijken toen hij weg liep en trok er 3 paar in 46 uit. Toen hij terug kwam meldde hij dat die niet zouden passen, want ze vielen klein.

Vervolgens kreeg hij weer telefoon, hij zou zo terug zijn. Ondertussen had vriendlief een broek, stond jodphurs te passen en deze pastte redelijk.
Om een lang verhaal kort te maken: Meneer de verkoper hebben zagen we weer bij de chaps, waar hij andere mensen stond te helpen. Daarna hebben we hem bij de kassa pas weer gezien, toen hij vriendelijk vroeg " of we alles hadden kunnen vinden." Sorry hoor, maar vind het nogal onbeschoft om zomaar weg te lopen als je iemand staat te helpen, dan zegt terug te komen en dat gewoon niet doet.
Idem dat je zegt geen schoenen te hebben en ze vervolgens gewoon hebt staan (want ze pastte prima). Wil je dan niets verkopen of hoe zit dat?

san4nie

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-10 16:58

Dat is inderdaad wel heel erg raar! Ik de verkoopsters in Groningen ook een beetje appart, hier wouden ze volgens mij juist heel graag wat verkopen. Als je vroeg naar iets en ze hadden het niet kreeg ik het idee dat ze je allerlei endere dingen probeerden aan te smeren. De vraag was of ze een fel-rood halster hadden, deze hadden ze niet. Maar roze en baluw zijn ook heel erg mooi!
En de Divoza is gewoon wat uitgebreider en naar mijn idee veel netter! ;)

Jildau

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-10 17:15

Ik ben er vandaag weer geweest en had ook een rare verkoopster. :o Maar het heeft ons ook heel veel moeite gekost om iemand te vinden die ons kon helpen. Er lopen weinig medewerkers rond in de winkel, dat viel me vorige keer ook al op. Maar verder vind ik het echt een leuke winkel!