Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
yeye schreef:sorry dat ik zo laat pas stuur maar heb een sms terug gekregen dat ik pas morgen kan komen want dat ze verlof heeft genomen om hem te komen halen
Pipi schreef:Ik hoop dat het morgen vlekkeloos verloopt.
Maar er schieten hier wel allerlei doemscenario's door m'n hoofd......
Het kan zijn dat ze idd morgen verlof heeft genomen,maar het kan ook zijn dat ze tijd nodig heeft om hem te verplaatsen of whatever.
Of ben ik nu de enige die zo denkt??
Anyway,ik wens je veel succes morgen en hoop dat mijn hersenspinsels geheel onterecht zijn![]()
Zal daar iig voor duimen!
Pipi schreef:Ik hoop dat het morgen vlekkeloos verloopt.
Het kan zijn dat ze idd morgen verlof heeft genomen,maar het kan ook zijn dat ze tijd nodig heeft om hem te verplaatsen of whatever.
Anyway,ik wens je veel succes morgen en hoop dat mijn hersenspinsels geheel onterecht zijn![]()
liefhelietje schreef:Pipi schreef:Ik hoop dat het morgen vlekkeloos verloopt.
Ben ook bang dat er van alles achterweg komt...
Maar laten we eerst maar even wachten met hoe alles afloopt, misschien valt het wél mee..
Dan wordt het te voet, een uur wandelen tot de manege en dan een andere keer ophalen voor naar het bos. Dit kon ik echt wel missen hoor
.