Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
SamanthaIJ schreef:Oke, LPG3 is dus juist wel goed!
Alleen moet je dan met een trailer erachter wel met benzine rijden of is dat ook helemaal niet nodig?
zodiacje schreef:Haha. Vriend is het niet helemaal eens met het hele trailer verhaal vrees ik.
Mogelijk heb ik binnenkort dus een trailer te koop
Des te meer ik lees begin ik ook te vrezen dat ik idd niet makkelijk goedkoper uit ben
Als ik toch een trailer wil trekken.
Ga er wrl lekker koppig voor kijken uiteraard
Bedankt voor de info iig!!
Chasey schreef:p.s. Wat ik trouwens ook wel 1 nadeel vond, is dat je met een gas auto lang niet bij ieder tankstation terecht kan. En omdat je over het algemeen op gas rijdt, en dan noodgedwongen op benzine verder moet (als je tanks bijna leeg is ofzo) dan deed ie het niet zo goed op benzine, omdat die oude meuk altijd maar in de tank blijft zitten. Omdat je benzine bijna nooit gebruikt![]()
Maar als je je volle gastank weer volgetankt had, was het afrekenen wel leuk
Kirrr schreef:Wij rijden elk jaar verschillende keren naar Frankrijk, vorig jaar moesten we elke 300 km tanken, nooit problemen.. Binnendoor is soms wat moeilijker, maar je zorgt toch dat je ook benzine hebt en die kan je toch overal bijtanken.
Je moet gwn goed op voorhand plannen.
Nu ligt er een extra tank in, kunnen bijna 1000 km rijden met 1 tank, dus plus bergen en trailer aan de haak, stoppen we na 600 km voor te tanken en nog 1 maal voordat we de echte bergen in gaan en dus de autostrade af, zodat we een week daar kunnen rondcruisen zonder zonder te vallen.
De nieuwe gassystemen met klepssmering doen geen kwaad meer aan auto's, de nieuwe amerikaan komt dus bij ons ook op gas.
Waarom zou een auto op gas minder zuinig zijn dan als hij benzine gebruikt? Misschien zit daar een verklaring achter, wij merken in praktijk dat niet..
Eirikur schreef:Ikke! Heb jij nog interesse in een blauwe P38A voor weinig? Heeft alleen lichte waterschade: klik
ikke schreef:Eirikur schreef:Ikke! Heb jij nog interesse in een blauwe P38A voor weinig? Heeft alleen lichte waterschade: klik
Het is een Disco, maar evengoed; stuur maar af, ik kan nog wel wat reservedelen gebruiken
Ashley5760 schreef:mytje een geluk bij een ongeluk dus. De dodge ram is dat se terein/personen wagen of de pick up? 1800 is niet bijster veel (alhoewel voor de meeste natuurlijk wel genoeg
.
Ik ga straks even garage bellen of ik vandaag proefrit kan maken in touaregalleen zal achter proefmodel wel geen trekhaak zitten
. Hoop dat de levertijd geen halfjaar is.....
Kirrr schreef:Dodge ram die maar 1800 kg mag trekken? Bestaan die dan?
Vergis je wel niet in wat zoiets drinkt...
Wij zijn druk op zoek naar een huif voor een dodge ram 2006. Moest iemand iets weten..
Moet niet in goede staat zijn.. Is maar voor enkele malen per jaar te gebruiken.
LaMu schreef:heeft iemand ervaring met een Dacia Logan MCV, of adviezen. zit sterk te twijfelen om met de combi op pad te gaan, omdat het max trekgewicht (1300 kg) gelijk ligt aan wat er daadwerkelijk achter hangt.Verder moet ik een paar bruggen over kunnen.
specificaties van de auto:
http://www.autoweek.nl/auto/63814/dacia ... aniversare
Duhelo schreef:eventjes tussendoor:
rijden jullie met paarden achter de auto op cruise control? (mits het kan uiteraard)
waarom wel/niet?