Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
zacharyhill schreef:Mijn dodge rijdt op gas dus dat scheelt een hoop
zacharyhill schreef:Mijn dodge rijdt op gas dus dat scheelt een hoop
finn2003 schreef:zacharyhill schreef:Mijn dodge rijdt op gas dus dat scheelt een hoop
is dat wel degenlijk zo? Qua brandstofkosten zal het nooit veel maken. Mijn bus T4 2.5tdi doet ongeveer 1 op 10/11 met trailer en 1 op 13/14 zonder. Kan me nl niet voorstellen dat zo'n V10 op benzine meer doet als een 1 op 4/5. Gas doet op het moment ook ong 40cent en ik heb vandaag diesel getankt voor 92cent/ liter.
Qua kosten zal het dus niet veel voor mekaar onderdoen denk ik. Wss wel in wegenbelasting, maar dat weet ik zo niet. Nu zal het gewicht van zo'n Dodge ook niet echt minimaal zijn.
sflj schreef:.
sflj schreef:een transporter op gas?
Afgezien daarvan rij je in zo'n Chevrolet natuurlijk wel in een supercomfortabele dikke 6 cilinder met driehonderdnogwat pk én vierwielaandrijving die 3500kg mag trekken, dacht ik.als het dan ook nog eens goedkoper is, weet ík het wel! Of ik er dan diesel, gas of kryptonite in moet gooien maakt me niet uit!
lynne8 schreef:Mitsubischi Pajero
Maritime schreef:Mijn vader trekt de trailer met een range rover. Dit model:
Mijn moeder trekt onze trailer meestal met haar auto, een BMW X6:
Wij hebben ook een 2- paardstrailer en dat gaat vlot voor zo ver ik weet
Maritime schreef:Mijn moeder trekt onze trailer meestal met haar auto, een BMW X6:
finn2003 schreef:die X6 vind ik echt een raar ding. Waarom koop je dan niet gewoon een X5?? Neemt niet weg dat zo'n X6 ook erg goed rijd hoor.
finn2003 schreef:Maritime schreef:Mijn vader trekt de trailer met een range rover. Dit model:
Mijn moeder trekt onze trailer meestal met haar auto, een BMW X6:
Wij hebben ook een 2- paardstrailer en dat gaat vlot voor zo ver ik weet
Kon minder moet ik zeggen. Ik vind de RR wel leuk, maar die X6 vind ik echt een raar ding. Waarom koop je dan niet gewoon een X5?? Neemt niet weg dat zo'n X6 ook erg goed rijd hoor.
zacharyhill schreef:Over de nissan navarro ben ik helaas niet te vreden dat was de voorganger van mijn man zijn dodge, hij kwam helaas met aanhanger de dijk niet op als het geregend had (het is een helling van niks) dus die stond gauw te koop.
Citaat:Ik heb een dichte bak dat is handig voor mijn spullen voor bij zus lief op de boerdeij hebben we een eeuwen oud tracktortje.