Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
runningkawa schreef:tnt zegt het geleverd te hebben en daarmee het te laten rusten
verkoper zegt het daarmee eens te zijn
hoezo geen tijd gegund
Wat moet je dan doen, wachten op 2 bedrijven die zeggen niets meer te doen..waarop wacht je dan, 2x niets = niets...
runningkawa schreef:en daar laat je het als verkoper bij zitten dat tnt jou goede klant zo behandeld?
Geloof dat dat niet in mijn aard zat
Zou alles doen om het op te lossen, elke brief naar tnt ook ff aan koper laten zien.
Als er dan na veel geschrijf niks uitkomt kan de klant iig zeggen, het verkopende bedrijf heeft ales gedaan wat ze konden.
Alleen maar een klachten formuliertje invullen valt daar bij mij niet onder...
Schimmelig schreef:De zaak is geen tijd gegund, als in: gisteren was de laatste e-mail, waarop de TS nog moet reageren
runningkawa schreef:kom op zeg
de brief is duidelijk een afsluiter, (begin 3 weken erug, dus tijd genoeg in gezeten)
anders is het niet telleurstellend voor de ontvanger
dan staat er iets in de trant van, tnt zegt bla bla, maar wij nemen daar geen genoegen mee en zetten daar onze rechtbijstand achter
om maar ff een voorbeeld te geven...
En nogmaals verkoper zegt niets meer te doen, tnt zegt niks meer te doen
2 x niets =niets
dus je moet tijd gunnen aan niets doen?
Hoe lang moet dat?
Denk je dan dat er dingen veranderen?
Schimmelig schreef:Helaas gaan dit soort dingen niet snel snel snel
In veel gevallen zul je langer dan een maand geduld op moeten brengen.
ThePast03 schreef:Schimmelig schreef:De zaak is geen tijd gegund, als in: gisteren was de laatste e-mail, waarop de TS nog moet reageren
Als ik een email zou krijgen dat het voor een bedrijf hiermee afgedaan is zou ik ook niet meer reageren maar de rechtsbijstandverzekering instellen of desnoods een programma als Kassa inschakelen.
Waarop moet ze nu (na 3 weken!!) nog reageren? Bedrijf doet het af met: zoek het maar uit met tnt.
ThePast03 schreef:Schimmelig schreef:Helaas gaan dit soort dingen niet snel snel snel
In veel gevallen zul je langer dan een maand geduld op moeten brengen.
In dit geval is niet alleen de TnT schuldig. Het bedrijf is zelf ook nalatig en behoorlijk slordig geweest en heeft het vakje opmerkingen niet goed gelezen en ook nog eens een email niet goed gelezen.
Schimmelig schreef:Denk maar niet dat je iets gedaan krijgt als jij als klant zo'n vervelende houding aanneemt.
runningkawa schreef:en als ik toch zo'n klantvriendelijk bedrijf was, gooide ik mijn bedrijfs rechtsbijstand erachter aan
En heb je die niet ben je niet slim
Schimmelig schreef:Nu is dat niet het geval, maar de TS heeft Libella daar (nog) niet over ingelicht waardoor de zaak totaal anders is dan hij kan zijn. Begrijp je? TS moet nu naar het bedrijf e-mailen en respons afwachten.
Diablo schreef:Schimmelig schreef:Denk maar niet dat je iets gedaan krijgt als jij als klant zo'n vervelende houding aanneemt.
Nou, ik vind ook dat de klant een vervelende houding aanneemt. 200 Euro moeten betalen en dan niets krijgen is toch niet zo erg? Tssss, dat ze daar zo'n ophef over maakt.......
ThePast03 schreef:Schimmelig schreef:Nu is dat niet het geval, maar de TS heeft Libella daar (nog) niet over ingelicht waardoor de zaak totaal anders is dan hij kan zijn. Begrijp je? TS moet nu naar het bedrijf e-mailen en respons afwachten.
Dat heeft TS wel degelijk in dit topic gereageerd en ook in dit topic reageerd het bedrijf dat ze daar verder niets aan kunnen doen en dat voor hun de zaak afgesloten is.
Verder probeer je het "vakje opmerkingen" verhaal maar goed te praten, maar er is ook nog eens een email gestuurd die blijkbaar niet goed is gelezen.
Als je vakjes niet leest en emails niet leest dan moet je de vakjes verwijderen en ook je emailadres.
Dit bedrijf is wel degelijk nalatig en slordig geweest en zou zich heel wat anders mogen opstellen dan dat ze nu doet.
Schimmelig schreef:De houding die Pluck wil aannemen in zo'n geval roept bij elke ondernemer weerstand op. Zo krijg je niks gedaan, dus de opmerking die je plaatst vind ik een beetje 'raar'
griebels schreef:Zo'n hokje dient om een opmerking te plaatsen... En dit is ook een opmerking geweest
ThePast03 schreef:Schimmelig schreef:De houding die Pluck wil aannemen in zo'n geval roept bij elke ondernemer weerstand op. Zo krijg je niks gedaan, dus de opmerking die je plaatst vind ik een beetje 'raar'
En of je daar wat mee gedaan krijgt. De keren dat ik met zulke arrogante bedrijven te maken heb gehad heeft dat perfect gewerkt.
Als normale communicatie niet mogelijk is dan is het niet anders.
En ik hoef niet in de vakantie jouw toko over te nemen, heb genoeg ervaring met dit soort dingen.
Wat jou betreft snap ik niet dat je een bedrijf begonnen bent als je zoveel moeite hebt met mensen en normale klantvriendelijkheid.
Je komt op mij over alsof het een eer is dat mensen wat bij jou mogen kopen.