Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
vrouwke schreef:Maar je gaat toch geen andermans dingen houden?
Ze wil alleen geen extra kosten maken om andermans opzettelijke fout te herstellen. En dat lijkt me geheel begrijpelijk. Citaat:En wie zegt dat het wel meevalt?
Ts kan zoveel zeggen.
Er wordt al pagina's lang foto's gevraagd, heb jij die al gezien?
vrouwke schreef:Prima dat ze gelogen heeft kan.
Maar je gaat toch geen andermans dingen houden?
Misschien ben ik van de oude stempel, maar als ik zo deed als TS had ik allang een schop onder me kont gehad van me ouders.
En wie zegt dat het wel meevalt?
Ts kan zoveel zeggen.
Er wordt al pagina's lang foto's gevraagd, heb jij die al gezien?
vrouwke schreef:Maar jij zou ook doelbewust liegen??? Want dat heeft de verkoper gedaan.Tcm62 schreef:En mijn punt is dat we dat allemaal maar voor zoete koek aannemen.....feit is nl wel dat koper nog geen cent betaald heeft en voelt zich opgelicht....hoe zit dat? Is ze wel koper dan? Lijkt mij meer op zicht...
Je bent koper als je hebt betaald...
Ik ben het dus met Tcm62 eens.
Voor de meeste die zeggen dat TS gelijk heeft,
Stel dat het andersom is, je hebt een hoofdstel naar iemand gestuurd en die is er niet mee eens, heeft hem niet eens betaald en er wordt gezegd: stuur maar geld of kom hem maar ophalen.
Wat zouden jullie doen? Je zegt dan toch ook niet: laat maar zitten?
Ik denk een topic openen met: Iemand een hoofdstel gestuurd, maar ze wil hem niet maar ik krijg hem ook niet terug.
waxmeltsenzo schreef:De verkoper heeft netjes het pakketje opgestuurd als pakket waarschijnlijk omdat ts dit graag wilde.
Citaat:er wordt meer dan voldoende gewaarschuwd voor het kopen van goedkope spullen en dat als je zeker wilt zijn je gewoon moet gaan kijken,
Snollygoster schreef:Niemand wordt hier zwartgemaakt, TS vermeld nergens een identiteit van de verkoper of wat dan ook, ze vraagt gewoon wat ze met de situatie moet doen
waxmeltsenzo schreef:Dus verdraaien we de boel om bij je eigen gevoel te blijven, chapeau.Snollygoster schreef:Niemand wordt hier zwartgemaakt, TS vermeld nergens een identiteit van de verkoper of wat dan ook, ze vraagt gewoon wat ze met de situatie moet doen
Precies en als je een vraag steld verwacht je volgens mij reacties, die reacties zullen niet altijd aansluiten bij je eigen gevoel.
Shadow0 schreef:waxmeltsenzo schreef:De verkoper heeft netjes het pakketje opgestuurd als pakket waarschijnlijk omdat ts dit graag wilde.
Aanname, die nergens op gebaseerd is EN nergens toe leidt. Volstrekt niet belangrijk in deze situatie.
Snollygoster schreef:Niemand wordt hier zwartgemaakt, TS vermeld nergens een identiteit van de verkoper of wat dan ook, ze vraagt gewoon wat ze met de situatie moet doen en dat weet ze ondertussen ook al. Dit is het laatste wat ik erover zeg, tijd hierin steken heeft volgens mij geen nut. Waxmeltsenzo, Tcm62 en Vrouwke kunnen elkaar allemaal de hand geven, valt geen rede bij in te brengen
Ailill schreef:waxmeltsenzo schreef:Dus verdraaien we de boel om bij je eigen gevoel te blijven, chapeau.
Precies en als je een vraag steld verwacht je volgens mij reacties, die reacties zullen niet altijd aansluiten bij je eigen gevoel.
waxmeltsenzo schreef:Blijkbaar kijkt vrijwel iedereen binnen dit topic hetzelfde naar jouw berichten, staat los van mijn begrijpend lezen vaardigheden.Ailill schreef:Dus verdraaien we de boel om bij je eigen gevoel te blijven, chapeau.
Er wordt hier niks verdraaid dat is iets wat je mij nu al meerdermalig in mijn schoenen wilt schuiven, maar lezen is niet je sterkste kant geloof ik?
vrouwke schreef:Juist, want boven 30 heb je opeens de wijsheid in pachtSnollygoster schreef:Misschien zijn we alle 3 ouder dan jullie en kijken er anders tegen aan.Niemand wordt hier zwartgemaakt, TS vermeld nergens een identiteit van de verkoper of wat dan ook, ze vraagt gewoon wat ze met de situatie moet doen en dat weet ze ondertussen ook al. Dit is het laatste wat ik erover zeg, tijd hierin steken heeft volgens mij geen nut. Waxmeltsenzo, Tcm62 en Vrouwke kunnen elkaar allemaal de hand geven, valt geen rede bij in te brengen
Ailill schreef:Hoe plaats jij waarschijnlijk dan in deze context? Los van het feit dat TS dit niet heeft gevraagd, wat dat deel dus sowieso tot een aanname maakt.
vrouwke schreef:Nee Ailill, maar vroeger werd je wel anders opgevoed als nu.
Dat heeft niks met wijsheid in pacht te maken.
vrouwke schreef:Nee Ailill, maar vroeger werd je wel anders opgevoed als nu.
Dat heeft niks met wijsheid in pacht te maken.