safina schreef:NikkiTazz schreef:Gewoon al 12 pagina's lang alleen maar mensen die het wel beter weten en beter kunnen... Goh, zullen we eens een trainingsstal gaan oprichten waar jullie allemaal kunnen gaan werken?!
Houd er ajb mee op! TS heeft zijn best gedaan voor het beestje!
Er schuilt nog altijd die dromerige Penny in het onbewuste van menig Bokker. De droom om de heldhaftige ruiter te zijn die met liefde en geduld het vertrouwen van het paard kan winnen, een onbreekbare band op kan bouwen en het wilde paard kan temmen. En die droom eindigt steevast met een zadelloze galop op het strand, met wapperende manen en ondergaande zon. Of een gouden medaille op de olympische spelen. En natuurlijk vooral de verslagen blikken van al die mensen die het bij het verkeerde eind hadden en niet in dit bijzondere paard geloofden.
Jij bent leuk, ik heb zo gelachen

SanneJas schreef:wat me opvalt aan de advertentie:
braaf gereden, goede springer etc.
Maar ik zie vervolgens geen enkele foto van een bereden paard. Alleen een filmpje van vrij springen.
ik heb een mailtje gestuurd of er ook foto`s/filmpjes zijn van het paard onder het zadel.
Jij bent ook leuk, gewoon bijdehand reageren en vragen om footage

Niet de kopers van dit paard want die zijn, als ik het verhaal van TS goed begrijp, steeds voor gelogen dat het een braaf springpaard is.