Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

santie schreef:Mijn gouden tip is... LEZEN! Ik VRAAG of ze niet een beetje overdrijft, ik vind dit niet perse!
Wat voor nachtmerries heb je dan? Want ik heb nergens gelezen dat deze man haar ook maar iets heeft misdaan en kon zij het eerst prima met hem vinden. Bij een scheiding zijn de kinderen al snel geneigt om de nieuwe partner allerlei "akelige" kwaliteiten toe te schuiven. Dat word hier wel erg makkelijk over het hoofd gezien, moeder en X zijn gruwelijk bezig en verder word er niet gekeken. Elk verhaal heeft 2 kanten, zo ook dit verhaal.
santie schreef:Mijn gouden tip is... LEZEN! Ik VRAAG of ze niet een beetje overdrijft, ik vind dit niet perse!
Wat voor nachtmerries heb je dan? Want ik heb nergens gelezen dat deze man haar ook maar iets heeft misdaan en kon zij het eerst prima met hem vinden. Bij een scheiding zijn de kinderen al snel geneigt om de nieuwe partner allerlei "akelige" kwaliteiten toe te schuiven. Dat word hier wel erg makkelijk over het hoofd gezien, moeder en X zijn gruwelijk bezig en verder word er niet gekeken. Elk verhaal heeft 2 kanten, zo ook dit verhaal.
Bassenqua schreef:santie schreef:Mijn gouden tip is... LEZEN! Ik VRAAG of ze niet een beetje overdrijft, ik vind dit niet perse!
Wat voor nachtmerries heb je dan? Want ik heb nergens gelezen dat deze man haar ook maar iets heeft misdaan en kon zij het eerst prima met hem vinden. Bij een scheiding zijn de kinderen al snel geneigt om de nieuwe partner allerlei "akelige" kwaliteiten toe te schuiven. Dat word hier wel erg makkelijk over het hoofd gezien, moeder en X zijn gruwelijk bezig en verder word er niet gekeken. Elk verhaal heeft 2o kanten, zo ook dit verhaal.
Je VRAAGT of ze niet een beetje overdrijft ? Logische vraag ook !! Is het zo moeilijk voor jou om te begrijpen dat je juist in je dromen alles verwerkt en dat het juist LOGISCH is dat er nachtmerrie's komen in zo'n situatie ?
Mijn gouden tip is.......als je geen begrip op kunt brengen voor iemand in zo'n situatie, reageer dan de volgende keer niet. Jou VRAAG heeft absoluut geen meerwaarde en neigt naar het onfatsoenlijke !!!

Breghje schreef:Ook al horen we het maar van één kant, de andere kant zullen we domweg niet horen, en dan vind ik dat de moeder van ts haar nogal wat door haar strot duwt. Ze mag niet zelf aangeven dat ze (binnen een week nadat haar ouders uit elkaar zijn gegaan) nog niet toe is aan contact is met moeders samen met haar nieuwe vriend ook al is dat een oude bekende, is toch anders dat het een bekende is die ineens met je moeder slaapt. Moeders reageert daarop door het paard weg te halen en elke keer opnieuw contact te willen forceren via het paard. Als je als volwassen mensch even nadenkt dan snap je toch dat het kind haar hele wereld op de kop staat en dat een beetje tijd het minste is wat je haar kan geven toch.
Ze mag het paard rijden idd, maar alleen als ze happy family speelt met X en moeders samen die dan tegelijk op stal zijn. Lekker relaxed rijden wel.

pinto_1 schreef:Breghje schreef:Ook al horen we het maar van één kant, de andere kant zullen we domweg niet horen, en dan vind ik dat de moeder van ts haar nogal wat door haar strot duwt. Ze mag niet zelf aangeven dat ze (binnen een week nadat haar ouders uit elkaar zijn gegaan) nog niet toe is aan contact is met moeders samen met haar nieuwe vriend ook al is dat een oude bekende, is toch anders dat het een bekende is die ineens met je moeder slaapt. Moeders reageert daarop door het paard weg te halen en elke keer opnieuw contact te willen forceren via het paard. Als je als volwassen mensch even nadenkt dan snap je toch dat het kind haar hele wereld op de kop staat en dat een beetje tijd het minste is wat je haar kan geven toch.
Ze mag het paard rijden idd, maar alleen als ze happy family speelt met X en moeders samen die dan tegelijk op stal zijn. Lekker relaxed rijden wel.
Maar wat je nu schrijft is precies zoals TS het zegt. Wie zegt dat de moeder "happy family" wil "spelen"? Dat is een letterlijke insinuatie die je van de TS overneemt.
Misschien zoekt de moeder wel gewoon toenadering tot haar dochter.
russel schreef:Maar titel zegt, mijn moeder heeft MIjN paard meegenomen, blijkt paard van haar moeder te zijn die ze mag rijden, is toch net iets anders, toch?