Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
opisop_shop schreef:ben benieuwd of wat het JL je geadviseerd overeenkomt met hetgeen floortjeM hier gemeld heeft?
MaddiHappy schreef:Ik heb dus geprobeerd die pony daar weg te halen, de eerste x eindigde het in een verhitte discussie, de 2e keer werd ik opgesloten..
FladieShop schreef:Er is meer aan de hand dan dat TS verteld.
Want Ts weet zelf ook dat er meer aan de hand was met de pony dan dat ze hier verteld. En dat wat ze hier verteld ook niet allemaal waar is.
Maar verder ga ik me hier niet in mengen.

FladieShop schreef:Er is meer aan de hand dan dat TS verteld.
Want Ts weet zelf ook dat er meer aan de hand was met de pony dan dat ze hier verteld. En dat wat ze hier verteld ook niet allemaal waar is.
Maar verder ga ik me hier niet in mengen.
MaddiHappy schreef:Ik heb dus geprobeerd die pony daar weg te halen, de eerste x eindigde het in een verhitte discussie, de 2e keer werd ik opgesloten..
. (nog met commentaar van pensioneigenaar: ik snap niet dat je dat op hebt genomen...we moeten elkaar toch kunnen vertrouwen? jaja). Maar goed.lang verhaal kort. Ik sta daar dus als volwassen vrouw. En kreeg het ook niet voor elkaar. (overigens ook meegemaakt dat mensen hier de palen uit mijn weide trokken, paarden konden dus weg...politie gebeld en die was er net toen ze weer terugkwamen...ze konden niets doen...palen waren van het erf (lagen in hun auto), en moest ze via civiele zaak terughalen als ik dat wilde...idioot, maar zo is het).
.Hevonen schreef:Zit toch helemaal geen logica in. Stel: ik steel een of ander beroemd paard. Weet hem langer dan zes maanden verborgen te houden en te voeren en dan zou ie wettelijk van mij zijn? Pff
Ik zou overigens wel willen dat paarden, met dezelfde rechtsgeldigheid als bij auto's op de naam van de eigenaar werden gesteld. Het komt voor mij vaak heel erg vaag over allemaal.