Ik lees dit topic net pas, maar wat een *piep**piep**piep* vent zeg! Hij weet zelf echt wel dat hij fout zit, dat is duidelijk aan zijn reactie te zien! IK ben nu ook wel erg benieuwd naar de oplossing!
Poeh wat een gedoe allemaal zeg.... Ben erg benieuwd wat voor goed nieuws je moeder heeft over de laarzen!!
xFioon
Geplaatst door de TopicStarter: 15-06-13 10:09
Nou hij gaat weer verder met de laarzen repareren, joepiejajeee mn moeder vindt dat ik maar gewoon moet afwachten. Hij gaat er ook nog eens nog 1,5 week over doen
Jeetje, wat waardeloos allemaal.... Ik zou er nu ook klaar mee zijn en absoluut geen werk meer willen hebben van deze man. Rechtsbijstand het maar uit laten zoeken inderdaad, ik vrees dat reparaties er niet meer voor gaan zorgen dat je een mooie en vooral bruikbare laars over houd.
Ik zou ook de zaak bij de rechtsbijstand warm houden. Hij mag ze PROBEREN te repareren, maar als het niet geheel naar wens is verlopen, direct reclameren en HOP weer rechtsbijstand bellen.
cheyentic
Geplaatst: 15-06-13 14:44
Ik had dit al niet eens meer gedaan. Maar goed, hoop voor je dat het wat wordt. Al heb ik er een hard hoofd in...
Hier nog.een stille.meelezer vanaf het begin. Meid... die man weet dat je te netjes blijft en heeft.nu tegen.je.moeder even ja geknikt en zal nee doen, want de volgende keer is je moeder er.niet bij...
Jeetje zeg wat heb jij veel geduld. Ik had het al làng opgegeven en mijn recht gehaald! Je zou er denk ik goed aan doen om eens wat meer voor jezelf te leren opkomen.
Boras
Geplaatst: 16-06-13 00:49
BasGitaar schreef:
Heb je niet toevalig een rechtsbijstand verzekering?
Zoekt en gij zult het antwoord vinden in dit topic.......