Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Esperanza schreef:CK88 schreef:Nou het grappig is, dat er bij deze trailer afvoer in de vloerbakken zit, kijk maar op de foto, je kunt het water zo laten weg lopen. Ik zag de functie er zelf niet zo van in, maar nu je het zegt..
Ik zie ze! Maar nu het volgende, deze komen uit in de zadelkamer. Dan moet je er dus een emmer onder zetten ofzo, want de zadelkamer kun je niet schoonspuiten omdat het water er niet uit kan. (Dat is bij mijn trailer ook al zo onhandig) Nu kan je er natuurlijk gewoon een sopje doorhalen maar ik als luilak vind alles in 1x schoonspuiten wel handigEven met je had het zand er uit vergen kan ook al niet.
Maar goed dat is spijkers op laag water zoeken.
Nog even over die bandenspanning... is zo veel echt nodig? Die 4 bar? Ik heb er dacht ik 2,6 in ofzo....
petraaken schreef:Raam in de voorkant vind ik juist weer een plus. Zijkant dan weer minder. Mijn ervaring is dat veel paarden eerder schrikken van dingen die ze aan de zijkant plots zien. Waterbak ben ik ook niet voor te vinden. Voerbakken zie ik persoonlijk niet direcht het nut van in. Beter een goed systheem voor het hooinet op te hangen. Verder vraag ik mij af of er rekening gehouden is met grote paarden waarvoor je zowel de borststeun als de achtersteun kunt verhogen. Verder ben ik meer voor zeiltje boven de laadklep dan die vaste klep. paarden kunnen daar makkelijk hun hoofd aan stoten. Zeker van die reuzen.
CK88 schreef:petraaken schreef:Raam in de voorkant vind ik juist weer een plus. Zijkant dan weer minder. Mijn ervaring is dat veel paarden eerder schrikken van dingen die ze aan de zijkant plots zien. Waterbak ben ik ook niet voor te vinden. Voerbakken zie ik persoonlijk niet direcht het nut van in. Beter een goed systheem voor het hooinet op te hangen. Verder vraag ik mij af of er rekening gehouden is met grote paarden waarvoor je zowel de borststeun als de achtersteun kunt verhogen. Verder ben ik meer voor zeiltje boven de laadklep dan die vaste klep. paarden kunnen daar makkelijk hun hoofd aan stoten. Zeker van die reuzen.
De promo heeft dit nog niet, maar het origineel kun je de stangen op 3 verschillende standen zetten.
maar een zeil ipv klepje zou wel kunnen. [***] schreef:Die ramen aan de zijkant lijken mij levensgevaarlijk... Wat ze niet zien schrikken ze ook niet van.
Wuis schreef:Ik denk dat grote ramen vooral voor de mens bedoeld zijn: Het ziet er 'mooi' uit, en wij dénken dat paarden het fijn vinden, want dan kunnen ze ''zo lekker buiten kijken''.
Maar ik vrees dat paarden zich alleen maar kapot schrikken, met alle gevolgen van dien.

De luxe snufjes zijn misschien allemaal niet noodzakelijk, maar daarom kunnen ze nog wel erg prettig zijn! [***] schreef:Wat in Amerika kan hoeft in nl niet te kunnen met ons type sportpaarden. Ik zou die gok nooit nemen
ikke schreef:Als we dan bijna thuis waren, herkende ze de omgeving en ging ze hinniken.......
! Die staat hooi te knabbelen en mee te kijken.
ceasario schreef:Iejoorr schreef:Ik vind m niet heel mooiveel te ''flitsend''.
Binnenkant klinkt wel mooi
Je kan beter een flitsend paard hebben in gewoon vervoer. dan andersom..
Soms zie je prachtige combinaties rijden..(uiterlijk)
en dan... komt het paard er uit..