doom schreef:en??
Hee, effe geduld; mag het lieve kind nog even thuis komen
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
haha
) Beetje dom dus.
Ik wil volgend jaar April gaan lessen

Ik was incl 3 lessen en herexamen 350 euro kwijt.

Dus geen achteruit gehad, helemaal niet. Jemig, ik vroeg me af of ik werkelijk zo slecht gereden had dat hij dat niet eens meer wilde zien
Vervolgens moest ik de wagen niet achterom rijden maar recht voor de deur van het CBR langs de kant van weg zetten. Ik was echt een beetje verward maar uiteraard braaf gedaan, moest ik daar nog een stuk recht achteruit, niet eens tot een bepaald punt ofzo, gewoon even laten zien dat ik ook achteruit kon
Vervolgens mocht ik na een meter of 10 / 15 stoppen, kreeg een hand en werd gefeliciteerd met het behalen van mijn rijbewijs! Ik kon alleen nog maar dankjewel stamelen, was echt een beetje van de wap, ene moment nog ervan overtuigd dat het blijkbaar echt heel slecht was en het volgende moment nog effe een stukje achteruit en geslaagd
Dit examen viel me dus reuze mee! We waren ook echt met een dik half uur weer terug terwijl het examen eigenlijk 55 minuten duurt. Tijd voor taart dus!

Amable schreef:Jemig, ik vroeg me af of ik werkelijk zo slecht gereden had dat hij dat niet eens meer wilde zien
fwel met begeleider zoals vader ofzo maar zeer moeilijk haalbaar want geen oefenterrein.
Heb 6 uurtjes les gehad (3x2 uurtjes) en examen na de laatste 2 uur les. Eerst wat theorie (eigenlijk moet je gewoon de auto- en aanhangerpapieren begrijpen), toen rijden. We zijn door allemaal krappe straatjes gegaan met heel veel bochtjes en heuvels. Heb 1 keer moeten keren mbv een zijstraatje en een hellingproef (die ik helemaal niet geoefend heb tijdens les
). Was wel heel blij dat ik het in 1 keer gehaald heb, ik heb 460 betaald (incl examen) en vond dat wel weer genoeg
Overigens duurt het examen maar een half uurtje ongeveer.
) dan andere landen in de EU, echter op dit moment worden er naar mogelijkheden gekeken dat andere landen binnen de EU zich gaan aanpassen naar de vreemde maatstaven van Nederland