Nibbit schreef:LrssRwnkl schreef:ik zou juist wel willen dat ze les nemen, van mezelf haha
Tsja maar dan heb je dus wel de tijd om daar te zijn, kun je net zo goed zelf rijden
zie posts op vorige blz
edit, 2 pagina's terug inmiddels
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Nibbit schreef:LrssRwnkl schreef:ik zou juist wel willen dat ze les nemen, van mezelf haha
Tsja maar dan heb je dus wel de tijd om daar te zijn, kun je net zo goed zelf rijden
Elco schreef:Wie wilt er 1 a 2 dagen per week een paar uur op mijn kind passen.? Maar ik vraag wel 50 euro per maand hier voor.!! Wie heeft er intresse.?
xxappiexx schreef:Elco schreef:Wie wilt er 1 a 2 dagen per week een paar uur op mijn kind passen.? Maar ik vraag wel 50 euro per maand hier voor.!! Wie heeft er intresse.?
Hoezo is voor je plezier rijden hetzelfde als op een kind passen? Je doet het voor je plezier, niet omdat het perse moet.
Lekker scheve vergelijking zeg.
Elco schreef:xxappiexx schreef:
Hoezo is voor je plezier rijden hetzelfde als op een kind passen? Je doet het voor je plezier, niet omdat het perse moet.
Huh ik vat hem even niet.?
Elco schreef:Hoezo is voor je plezier rijden hetzelfde als op een kind passen? Je doet het voor je plezier, niet omdat het perse moet.
Margy_x schreef:Ik volg deze discussie met veel interesse omdat ik met hetzelfde 'probleem' zat. Wat bij mij heeft meegespeeld toen mijn paard en ik uiteindelijk 'de klik' met een meisje vonden, was hoeveel ze eigelijk kon besteden aan bijdrages. Ik weet niet hoe het bij jullie zit, maar hier hebben de meeste meisjes van 16 jaar geen bijbaantje door de week omdat ze het al druk hebben met school. Daarnaast krijgt dit meisje niet veel zakgeld (zo'n 25 euro per maand) en doet ze in de zomer een maand vakantiewerk. Omdat ik ook vond dat ze wel iets mocht bijdragen maar niet al haar geld wou opslorpen/ haar ouders verplichten om het te betalen, zijn we tot een bedrag van 15 euro per maand overeengekomen. Hiervoor rijdt ze 2 keer per week en doet ze de gewone verzorging voor en na het rijden. Wanneer ik het druk heb met mijn studie, neemt zij het uitmesten van de wei en het geven van hooi en water op zich, waarna ze uiteraard niks betaald. Dit vond ik bij ons een mooie deal!
Samengevat mijn standpunt: Ik vind dat een kleine bijdrage moet kunnen onder andere vanwege de hobby en verantwoordelijkheidsargumenten maar vindt dat dit wel aangepast moet zijn aan hetgeen de bijrijdster kan betalen!
[/quote]Elco schreef:Blijft hij er ook totdat ie 80 is op lopen en poept hij tig kilo per dag? Dan mag jij jou kind ook een paard noemen

) zo wordt iedereen er beter van... suus_ schreef:Dat jullie het nu echt zó raar vinden om een kleine bijdrage te vragen. Op de manege laten ze je toch ook niet gratis vrijrijden?
mirgino schreef:Elco schreef:Wie wilt er 1 a 2 dagen per week een paar uur op mijn kind passen.? Maar ik vraag wel 50 euro per maand hier voor.!! Wie heeft er intresse.?
kijk maar uit met wat je aanbied. debielen genoeg die jouw kind wel willen berijden,wat een achterlijke opmerking zeg!
Elco schreef:Wie wilt er 1 a 2 dagen per week een paar uur op mijn kind passen.? Maar ik vraag wel 50 euro per maand hier voor.!! Wie heeft er intresse.?
AMarijn schreef:Als je een bijrijder zoekt voor 1 - 2 keer in de week is niet veel. En om dan geld te vragen tjah weet niet. Mij lijkt het verstandiger als je zegt van he ik wil wel dat je gaat lessen bij mijn instructeur. Dan leert je bijrijder nog wat en je weet dat je paard gereden word zo als jij dat wilt. Die lessen kosten ook best wat. Lijkt me dat beter, dan word jou paard nog getraind en dat meisje word er ook beter van.